Blauw scherm met kan niet schrijven naar c schijf?

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hoe kan dit kan iemand mij dat uitleggen, doet hij maar soms, ook d schijf(partities)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:34
Vol? Door groot swapfile ofzo... Wat ben je aan het doen wanneer je die foutmelding krijgt?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Albinoraptor
  • Nu online
Bijvoorbeeld NOLF aan het spelen en is een level aan het loaden.
Maar doet hij ook als ik net PC heb opgestart.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:29
misschien te kleine swapfile OF teweinig HD ruimte OF te klein virtueel geheugen OF te weinig geheugen.....:?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

die hai,

gekraakte versie? bestanden zo van cd gekopieert naar c: van dat spel(?) dan zijn ze gemarkeerd als alleen lezen en kan win dus niet schrijven naar dat bestand toe
is misschien een mogelijkheid

8-)

• Albinoraptor
  • Nu online
Nou heb 128mbpc-100 en meer dan 2 gb aan virtuel geheugen en heb nog iets van 15Gb vrij op HD.
Nee is het orginele spel.
Deed het trouwens ook toen ik hem was aan het installeren(1ste keer) 2 de keer geen last van.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:29
hm heb eigenlijk nooit zulke problemen gehad...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Albinoraptor
  • Nu online
Ik normaal ook niet, sinds een week of 2. :?
Maar weer eens windows opnieuw installeren en alles er af kwakken.
(veel replies trouwens in korte tijd :))
Pagina: 1