Toon posts:

opladen van de remote

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan zo'n nieuwe iMac aan te schaffen en ben dus aan het orienteren wat er allemaal bij komt kijken. En daarbij ontstond een relatief simpel vraagje waar ik noch via apple noch via google noch via deze topics een antwoord op kon vinden.

Hoe komt de apple remote aan zijn stroom?

En hoe lang gaat [een volledig opgeladen / nieuwe batterijen] mee?

Verwijderd

Hey,

Het is volgens mij niet mogelijk om de remote op te laden.
Ik heb zelf zo'n remote en hij gaat toch al van November mee.

Verwijderd

Topicstarter
En gebruik je deze dan vaak of ligt deze sinds November te pronken op je bureau? ;)

Als deze niet is op te laden, wat voor batterijen gaan er dan in?

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Volgens mij gaat er zo'n platte knoop batterij in.

Verwijderd

Ik zou haast zeggen dat hij even lang meegaat als de afstandsbediening van een normale tv. Jaartje of 2?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:36:
Ik zou haast zeggen dat hij even lang meegaat als de afstandsbediening van een normale tv. Jaartje of 2?
Nou heb ik toevaallig ook een afstandsbediening van een tv met daarin een knoopcel. Deze gaat helaas nog niet eens twee maanden mee. Vandaar dat ik wel geinteresseerd ben in gebruikers ervaringen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:00:
En gebruik je deze dan vaak of ligt deze sinds November te pronken op je bureau? ;)

Als deze niet is op te laden, wat voor batterijen gaan er dan in?
Ik zou niet zeggen dat ik hem zo vaak gebruik. Ik gebruik hem eigenlijk vooral met m'n Dock met IR remote voor m'n iPod.
Ik heb er in het begin natuurlijk heel veel mee gespeeld om frontrow te showen aan m'n vrienden :) .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:06:
Ik heb er in het begin natuurlijk heel veel mee gespeeld om frontrow te showen aan m'n vrienden :) .
Ik wil Frontrow icm Airtunes wat actiever gaan gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:06:
[...]

Ik zou niet zeggen dat ik hem zo vaak gebruik. Ik gebruik hem eigenlijk vooral met m'n Dock met IR remote voor m'n iPod.
wordt de Mac dan niet wakker? Hier komt binnen een maand ook een iMac, maar m'n IR dock staat ernaast. Gaan ze niet allebei reageren?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:41:
[...]

wordt de Mac dan niet wakker? Hier komt binnen een maand ook een iMac, maar m'n IR dock staat ernaast. Gaan ze niet allebei reageren?
In de manual van de remote staat hoe je hem aan een computer / dock kan 'linken', reageert alleen dat apparaat. Zie ook http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302545

[ Voor 11% gewijzigd door Dancing_Animal op 19-01-2006 22:30 ]

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Nope je kan die remotes 'koppelen' aan een ontvanger.

edit: te laat :z

[ Voor 27% gewijzigd door rulus op 19-01-2006 22:27 ]

Pagina: 1