beetje rare troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Topicstarter
Sorry, ik wil niet zeikerig overkomen en misschien komt deze opmerking door het nogal late uur. Maar ik heb wel een vraag over de troll op mijn opmerking over 3dmar06 hier:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1519023
Ik heb een aardig idee van wat een troll precies is en bij mijn weten is dit geen troll (en als dat wel zo is dan was dat zeker niet mijn bedoeling). Ik maak gewoon een opmerking en toegegeven, die is niet echt positief over het programma, maar als dat al niet meer mag op tweakers, wat mag dan nog wel? Alleen maar positieve reacties?
Dat ik van iemand een +1 inzichtvol kreeg vond ik al heel wat. Als iemand er niet mee eens was of de 2 overgewaardeerd vond en er weer een 1 van maakte op de normale manier (-1 overgewaardeerd oid), dan had ik er niets van gezegd hier, maar een -1 troll? Dat begrijp ik niet. Of ligt het nou aan mij en is dit werkelijk een keiharde troll op 3dmark06 of op de andere tweaker die volgens mij mijn opmerking niet echt begreep?
IMHO kan je als je als tweaker dit al een troll vindt, heel wat trollen uitdelen op een dag (ik weet het, beetje rare zin).
Is dit nou echt een -1 troll waard?

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
huhmz, ik wou je over gewaardeerd geven maar gaf je per ongeluk troll(scroll muis :S). lol, wat een toeval dat ik op dit topic stuit. Maar dan kan ik het mooi ophelderen :D .Vond namelijk beetje onzinnig dat je liever een minder mooie bench op 50 en 200 wilt zien dan een vernieuwende bench op 20. Juist die vernieuwing en de toepassing van andere technieken die in toekomstige spellen van belang zijn zorgen voor die lage fps. Maar dit wil je wel weten als je een dure kaart koopt van 300 + . In mijn opinie is stilstaan achteruitgang.

Ik hoop dat je er wat aan had

ik dacht trouwens dat ik het veranderd had en op verzend had gedaan maar troll kun je niet meer ongedaan maken :? ? ? anders werk voor modjes O-)

[ Voor 12% gewijzigd door CR35 op 19-01-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Topicstarter
OK, ik vermoedde eigenlijk ook al dat het zoiets zou zijn. Een troll heeft voor mij een heel andere betekenis dan een overgewaardeerd.
Ik zou liever op een normale manier zien wat er mogelijk is in '08-'09. Dus met een normale fps die je in de huidige spellen ziet. Hoe dat programma nu in elkaar steekt kun je volgens mij evengoed screenshots ervan bekijken zonder te benchen, enja ze zijn prachtig en enorm complex maar als benchprogramma zegt het me toch niet zoveel meer. Mijn pc (is van 2003) draait de spellen van tegenwoordig nog redelijk (nfsmw, ds2, css, hl2,...) maar 3dmark05 gaat totaal niet. Daarom vroeg ik me gewoon af waarom ze het zo ontzettend ingewikkeld maken. Volgens mij gebeurt hetzelfde in '08-'09 ook. De spellen zullen met de hardware van die tijd wel top draaien, met 3dmark06 zal de hardware nog de grootste moeite hebben.
Maar dit is niet echt de plaats om deze discussie te voeren en ik wil je ook niet op andere gedachten brengen, ben wel blij dat het opgehelderd is en nu kan ik rustig slapen :z