Ik heb een vrij groot probleempje. Ik heb eerst het probleem gehad dat photoshop cs 2 vast hing tijdens het opstarten. Omdat ik zeker wist dat de versie goed was aangezien hij op de andere computers in het netwerk ook gewoon werkt heb ik maar alles geformatteerd. Vervolgens photoshop erop geknald getest en die werkt nu prima. Maar nu lijkt het probleem zich verplaatst te hebben naar pinnacle studio plus 10. Wanneer ik deze nu op wil starten komt het schermpje met het logo etc mooi naar voren maar na een tijdje is het ratelen over en hangt de hele boel. Toen ik het probleem met photoshop had werkte pinnacle volgens mij wel gewoon.
Is er iemand die iets weet van problemen/conflicten van deze twee pakketten onderling?? Ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden aangezien ik beide gewoon nodig heb. En het lijkt mij dat deze twee toch gewoon naast elkaar moeten kunnen draaien.
Alle hulp is heel erg welkom!
Bijvoorbaat dank.
Groeten Sander.
Is er iemand die iets weet van problemen/conflicten van deze twee pakketten onderling?? Ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden aangezien ik beide gewoon nodig heb. En het lijkt mij dat deze twee toch gewoon naast elkaar moeten kunnen draaien.
Alle hulp is heel erg welkom!
Bijvoorbaat dank.
Groeten Sander.