[Multi-Platform] Driver: Parallel Lines

Pagina: 1
Acties:
  • 2.225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Driver: Parallel Lines
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wilcopeters/driver4.jpg
Inhoud
Vorige delen

Nog niet aanwezig
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/images/products/playstation2//driver_parallel_lines/screenshots/10522d4_online_1.jpg
Schade...
Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/images/products/playstation2//driver_parallel_lines/screenshots/10523d4_online_2.jpg
Zoals ik al zei.. een beetje schade maar
Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/images/products/playstation2//driver_parallel_lines/screenshots/10526d4_online_5.jpg
Rond lopen, politie...wapens.. Grand Theft Auto :?
Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/images/products/playstation2//driver_parallel_lines/screenshots/10832d4scr98a.jpg
Wat een uitlaat zeg !

Nog meer screenshots zien ?
Klik dan hier !

The Game

Desondanks dat deel 3 een flut spel was heeft dit spel wel hoge verwachtingen.
Driver 3 ging meer in de richting van Gta ( Grand Theft Auto ), maar dat was compleet mislukt.
De game zal uitkomen voor de Xbox, Playstation 2 en de Pc.

Wat kunnen we zoal verwachten in Driver 4 :?
# Nieuwe personage TK (The Kid)!
# Open missie structuur
# Meer dan 80 verschillende voertuigen
# Veel stoere wapens
# Veel mini games
# Goede in game muziek

Links

Officieéle website
Meer screenshots

[ Voor 74% gewijzigd door -Thunder- op 23-01-2006 19:44 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze lijkt me wel cool :)

Als ik hem koop, koop ik hem voor de ps2 aangezien ik het op de pc toch minder vond ( driver 1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Vreemd genoeg valt het me op dat hier niet meer reacties of iets dergelijks van deze game geplaatst zijn terwijl het hoogswaarschijnlijk een goede game wordt. :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:31

bAdmuTs

mAzE

Denk dat niemand het meer echt vertrouwd na het zwaar ver....... driver 3 ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ja dat deed ik eerder ook niet maar ik heb stukjes gezien op tv bij 1 of andere game uitzending van TMF geloof ik ( Waardeloze presentators maar daar gaat het niet om :P ) maar het zag er beter uit en het lijkt me ook wel een stuk leukerder dan deel 3.....

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Wat is Parallelines :? :P Het moet Parallel Lines zijn ;)

En een link naar de website kan ook geen kwaad: http://www.atari.com/driver/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
December schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:46:
Wat is Parallelines :? :P Het moet Parallel Lines zijn ;)

En een link naar de website kan ook geen kwaad: http://www.atari.com/driver/
Oeps... B)

Ik zal het direct even aanpassen :), oh lol kan ik zelf niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 23-01-2006 17:50 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

bAdmuTs schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:44:
Denk dat niemand het meer echt vertrouwd na het zwaar ver....... driver 3 ;)
Ik vertrouw het wel nog :)

Ikzelf heb maanden fun gehad aan driv3r, vind het dan ook nog niet zo'n slecht spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Mooi :)

Ik heb de start post aangepast :)

Ik hoop dat jullie het zo mooi vinden.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
De setting van het spel is echt goed. Tijdlijn top, muziek top, character top. Halverwege veranderd dat alles volgens het verhaal, maar dan wordt het verhaal weer superinteressant wat mij betreft.
spoiler:
Het eerste deel van het spel ben je een ambitieuze gast in 1978 die het wil maken bij een bende, en in het tweede deel ben je dezelfde maar nu wraaklustige gast op een Kill Bill-achtige assasinatie toer in 2006. Tja, 28 jaar in de cel doet dat wat met je :)
Voorgaande spoiler is volgens mij alom bekende info, maar voor de zekerheid toch even gespoilerproofed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 09:33

DaWaN

'r you wicked ??

De screenshot's zien er echt bagger uit, ik verwacht dus niet echt veel van dit spel. Iemand al gespeeld ? Hij is namelijk 'uit'.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ok ik heb het gespeelt, en om maar met de deur in huis te vallen; geen topspel maar beter als Driv3r. Het spel is zeker leuk en deed me denken aan driver 1. Het rijden is erg leuk omdat de stad er goed uitziet en de straten barsten van de auto's, af en toe moet je echt dik op de rem gaan staan omdat er gewoon geen plaats is :) Het richt systeem werkt nu hetzelfde als GTA wat ik alleen maar toejuich. Ik heb nog niet veel missies gedaan maar de enigine is hetzelfde als Driv3r. Je kan nu ook auto's tunen. En missies start je door er naar toe te rijden (erg gejat van GTA maargoed). Eigenlijk is dit spel in het jatten van GTA alleen maar verder gegaan maar uiteindelijk blijft dit spel toch echt een eigen gezicht hebben (mede dankzij de FMV's en het meer focussen op het rijden en stunts). Dus geen topspel maar iedereen die van driv3r hield vindt deze zeker te pruimen :Y)

Edit: Oja, ik heb hem op de PS2 gespeelt met HD loader (korte laadtijden :) ) En de GFX zijn netzoals Driv3r voor de PS2's doen zeker goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door DaWaN op 19-03-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat de startpost (helaas) iets aangepast moet worden, zo te zien komt de game niet uit voor de PC :(
Geen enkele screenshot voor de pc, nergens minimum specs, geen demo, en dit belooft ook niet veel goeds:
http://www.uk.atari.com/i...products_listing&alpha=af

Nu heb ik wel een xbox, maar voordeel van pc-games vind ik dat je vaker iets te 'tweaken' hebt, waardoor het spel langer leuk blijft (door extra cars, skins & mods te dl'en bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Na een paar maanden komt die aankondiging wel, maak je geen zorgen. :) Was hetzelfde met Driver III ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
Best een redelijk spel, maar het is wel overal verdomd druk op straat qua auto's :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Crash schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:49:
Best een redelijk spel, maar het is wel overal verdomd druk op straat qua auto's :X :)
Dat is realistischer dan 3 auto's per wijk in een grote stad in oudere versies van Driver :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
Heb het ook geprobeerd, het is gelukkig velen malen beter dan Driver 3, was ook niet veel voor nodig. :P
Maar ik blijf GTA serie beter vinden, speelt toch allemaal iets lekkerder, ook het rijden.
De remmen van de auto's zijn wel erg goed, je staat echt binnen 2 m stil, dus krijgt niet echt voldoening van het rijden, was in Driver 1 echt stukken beter. (Blijf erbij dat dat beste was. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Crash schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:49:
Dat is juist vet als de politie achter je aan zit, ik noemde het ook als een pluspunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
DaWaN schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:16:
[...]

Dat is juist vet als de politie achter je aan zit, ik noemde het ook als een pluspunt ;)
Nah, vind ik niet. Dat het op bepaalde momenten druk is in een stad, ok. Maar de godganse dag alle 2, 3 en 4 baans wegen en zijstraatjes haast pot dicht vind ik iets te :P Ik vond de drukte in Driv3r wel ok :)
Sommige missies zijn wel behoorlijk frustrerend. Ben nu bij een missie dat je repo man moet spelen en een paar auto's moet weghalen. Opzich leuke missie, maar dat er dan personen zijn die je auto proberen te rammen en constant schieten zodat je die wagens niet eens fatsoenlijk achter je sleepwagen krijgt is behoorlijk irritant. Op dat soort momenten ga je je echt ergeren aan het richt- en schietsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

En uitgespeeld :) Ik moet zeggen echt heel veel missie zijn er niet, maar het spel is wel stukken beter als driv3r en de missies zijn wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

En dan was ie ineens zonder veel ruchtbaarheid gekregen te hebben, beschikbaar voor op de PC.
Nog een schamele 2 uur bitjes binnentrekken en dan eens zien wat dat geeft op een 8800GTX :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 10:00

rCk

Oké ik heb hem gespeeld, niet uitgespeeld... nog niet..
Maar ik vind het een leuk spel hoor.
Ik heb net de missie gedaan dat ik gozers moest laten winnen in de race. Ik had die 4 andere uitgeschakeld en bleef mooi achter em slipstreamen. En die cheats die je hebt dat maakt het veel leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn ervaring ook maar neerzetten :P

Ik heb zelf driver 1 vroeger op de pc kapotgespeeld. Ik vond die zo gaaf. Driver 2 en 3 waren minder, maar van deze had ik goede verhalen gehoord. Ik heb hem een paar weekjes geleden op de kop kunnen tikken voor 19,95 voor de xdoos.

Het is een erg leuk spel. Goede feeling wat rijden betreft en speelt weer lekker driverachtig. Ik kan er lang of kort over lullen maar ik denk dat het duidelijk is als ik zeg dat het net GTA is kwa opbouw van de stad en het idee erachter, maar, dat het speelt als driver. Goed gelukt dus :).

Wat overigens wel heel cool is. Als je op het dpad naar beneden drukt, krijg je een soort van slowmotion, dan kan je gruuwlijk burnen en dan het beeld weer "normaal" doen en wegblazen :D

Veel meer kan ik er niet over vertellen, want ik speel meer WoW eigenlijk, maar vond het wel een spel voor de collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

^
Bij mij het zelfde met de eerste driver, wat vond ik dat vet zeg, lekker door miami cruisen. En ook echt op t verkeer letten, want 1 botsing, 1x rood licht, ietsjes te hard, per ongeluk op burnout knop drukken was gelijk de cops achter je aan :p en die typische amerikaanse vering vond k zo vet, is nu ook beetje terug in d4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12:10
Oeh, eindelijk weer een redelijke Drivergame, lijkt het tenminste. Even uitchecken :)

BTW, TS, je moet effe updaten!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Eindelijk weer die feel net als in Driver 1. Al met al een leuk spel. Had er ook niet meer van verwacht eerlijk gezegd. O+

Edit; ook wel leuk om te lezen, een klein reviewtje van Parallel Lines. En als cijfer geven ze het spel een 7.

http://www.gamer.nl/doc/2196

[ Voor 37% gewijzigd door PcManiaxx op 25-06-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jullie zijn postief?
Ik vindt het echt een zwaar b spel, slechte gfx, matige besturing. Meer heb ik eigenlijk ook niet gezien want na 10 min spelen was ik al gestopt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

Dit is een game dat eigelijk in 2003 zou moeten uitgebracht zijn ... is niet te vergelijken met het nextgen geweld dat er binnenkort aankomt.

Grafisch stelt het niets voor, en de besturing zou ook eens onder handen mogen genomen worden. Weer 4GB down the drain :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nextgen geweld met free roam, carjacken, rambo uithangen in straten in een drukke stad? Welke ? Voor de pc dan wel te verstaan.

Grafisch gaat opzich wel, qua details beter dan GTA (kogelgaten bijvoorbeeld).

En de speelduur is wel jammerlijk kort om eerlijk te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 25-06-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 08:13
Shaidar schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:27:
Dit is een game dat eigelijk in 2003 zou moeten uitgebracht zijn ... is niet te vergelijken met het nextgen geweld dat er binnenkort aankomt.

Grafisch stelt het niets voor, en de besturing zou ook eens onder handen mogen genomen worden. Weer 4GB down the drain :)
exact hoe ik erover denk. de afwezigheid van goeie graphics maakt het spel veeeeeel minder leuk om te spelen

*verwen mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook zo een in het rijtje van "Driver 1 helemaal stuk gespeeld, Driver 2 was wat minder, Driver 3 overgeslagen en stiekem hopen dat Driver 4 (Parallel Lines) weer net zo is als deel 1".

Vandaag de PC-versie gehaald (heb geen consoles dus ja..). De PC-versie van Driver 3 had ik destijds ook gekocht, een uur gespeeld, toen omgeruild, wat een crap zeg. Aangezien Driver: Parallel Lines nu net als Driver 3 wel erg laat wordt uitgebracht en voor diezelfde lage prijs van 30 euro in de winkels ligt had ik me een beetje ingesteld op eenzelfde scenario als bij z'n voorganger, met de stiekeme hoop dat Ubisoft er wat meer aandacht aan zou hebben besteed dan Atari.

En gelukkig, dat heeft Ubisoft wel gedaan. Alles in het spel werkt zoals het zou moeten werken en het draait prima op een mid-range pc'tje, geen bergen met bugs en een afschuwelijke performance zoals bij Driver 3.
Even voor de duidelijkheid: natuurlijk is het geen "next-gen geweld"! Het is een Xbox/PS2 spel dat al een jaar oud is en voor bijna de helft van de prijs van een normale game te koop is. Daarnaast ben ik zelf eigenlijk wel erg te spreken over de graphics. Misschien omdat ik nooit meer game en niet echt een idee heb wat de grafische standaard tegenwoordig is, maar het ziet er stukken beter uit dan bijvoorbeeld GTA: San Andreas. Vooral mooie belichting en mooie voetgangers, en een lekker wijd uitzicht, ik snap niet echt wat er te klagen valt over de graphics.

Ik ben erg blij dat de Xbox360 controller wordt ondersteund want racegames speel ik liever niet met het toetsenbord en rumble is leuk natuurlijk. Maar de besturing zelf vind ik dan wel weer wat jammer, ik kan niet echt die Driver 1 feeling ontdekken eigenlijk. Gaat allemaal wat grof, en waar is de burn-out gebleven? En het is erg jammer dat je te voet zo beperkt bent in je beweging (je kunt niet klimmen of springen).

Qua missies kan ik er nog niet zo gek veel over zeggen, heb er nog niet zoveel gespeeld maar me vooral vermaakt met rondrijden- en schieten en het plagen van de politie. Maar ja, ik vermaak me wel met dit spel, ik had er minder van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39
Ben hem nu ook al een tijdje aan het spelen heb net even een gave bak getweaked.

Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/4844/driverparallellines2007rc0.jpg

Moet zeggen het spel ziet er zeer goed uit en speelt lekker weg.
En hij is zeker beter dan ik verwacht had.

maar ik heb even een vraagje waar zit de replay functie in dit spel.
Of hebben ze die nu niet?

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 29-06-2007 09:46 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je nou doen bij dat eene level dat je leert schieten op die auto eerst moet je die vaten kapot knallen dat lukt me dan schiet je die auto van alle kanten en dan moet je daarna nog iets doen ik snap niet wat die zegt want dan loopt die ff 3 seconden vast en mis ik het gedeelte waar die zegt wat je moet doen:( kan iemand me vertellen wat ik moet doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39
Nadat je rond die auto heb gelopen moet je hem helemaal aan stukken schieten :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:01:
Nadat je rond die auto heb gelopen moet je hem helemaal aan stukken schieten :)
thx het is me gelukt :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik deze maar ga halen om scarface te vervangen. Slechter kan al zeker niet, dus ik zal er dan wel tevreden over zijn.

(ik kan me zelfs niet voorstellen dat de graphics slechter zijn dan scarface, dus dat is ook wel in orde)

Ik ben ook een grote fan van de driver reeks. Driver 1 was geweldig, zelfs driv3r drie heb ik met plezier gespeeld.

Als in PL de besturing iets meer is zoals het in driver 1 was ben ik weer helemaal tevreden. (haarscherpe precieze handbrake turns en zo een zijstraatje invliegen, je voelde je zo in een chase film, en dat op de PS1, prachtig gewoon)

GTA is qua complete game natuurlijk altijd wel iets beter geweest, maar het rijden in GTA is zwaar bagger. Diezelfde slepende handrem bochten zoals in driv3r altijd kon zijn daar niet te doen. In GTA leek ik altijd wel één of andere onhandige sukkel als je me op de baan zag rijden.

Misschien wacht ik nog wel tot hij iets is afgeprijsd, bvb 20 euro of zo. En uiteraard speel je deze game met een controller en niet met je toetsenbord. (en dat geldt voor veel games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik vind het een leuk en entertaining spel. Houd je van de straat... sort of :p

Enigste nadeel is dat na een tijdje het spel last krijgt van freezes. Een freeze van een paar seconden (muziek loopt vrolijk door), daarna is je framerate ineens naar de maan, dan weer een freeze en tussendoor kun je even normaal spelen... erg raar.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duurt het lang om naar de nieuwe tijd te gaan?
Ben nu net klaar met de autobom voor die colombiaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff 2 uurtjes gespeeld en voordat ik het wist had ik het spel uitgespeeld :| jammer dat het verhaal zo kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

C.44 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:25:

Enigste nadeel is dat na een tijdje het spel last krijgt van freezes. Een freeze van een paar seconden (muziek loopt vrolijk door), daarna is je framerate ineens naar de maan, dan weer een freeze en tussendoor kun je even normaal spelen... erg raar.
Klinkt als een probleem dat ik ook had. Een te hete videokaart. Groter koelblok en bij erg zware spellen de kast open heeft bij mij het probleem opgelost.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 22:18
C.44 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:25:

heb hier ook last van en tis zeker niet me videokaart die te heet wordt, alle andere games doen ut perfect
heb een radeon x850xt met cat 7.6 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 12:20

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

In the 1977 Era, go out of your safe house, then turn right. Then keep on straight until you find an alley way. In it you can find a place where you can customize your car with new wheels, body kit, side skirts, front, bumper, etc. Note: It is not available in the 2006 Era.
kan iemand mij tonen adhv een screen waar dit juist is? ik vind het echt nergens, ik zit in '77 maar in die steeg zie ik niets speciaals :(

en zo slecht ziet de game er nu ook weer niet uit hé ;) (screen @ 90% compressed)

Afbeeldingslocatie: http://www.imagecross.com/myspace-image-hosting-7/8012d4.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door TwistedAnimator op 08-07-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 12:19
hebben er ook mensen last van geluidsproblemen? ik hoor alleen het muziek van de radio en heel soms geluiden van andere auto's... mis het geluid van eigen auto en botsingen :S

Heb trouwens Z5500 icm audigy 4 kaartje

[ Voor 10% gewijzigd door TimmieVelthuis op 09-07-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

heb hem net uitgespeeld, wel erg snel.

jammer dat je naa het uitspelen snel uitgespeeld ben..

men nemen een bus + nitro + bullit proof alles... klaar daar kun je uren mee door de stad rijden zonder problemen...

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

kadooosh schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:18:
[...]

heb hier ook last van en tis zeker niet me videokaart die te heet wordt, alle andere games doen ut perfect
heb een radeon x850xt met cat 7.6 btw
hier precies hetzelfde rare probleem
geforce 7600GS

of ik het nu op high of low zet , dat maakt geen verschil
in eerste instantie loopt alles lekker en dan erna kakt de fps in en freezed het spel, als ik lang genoeg wacht komt ie wel weer bij, let op dit is alleen bij dit spel
bf2/bf2142 e.d. kunnen volop gedraaid worden.
Ook is er nergens een patch te bekennen, als ik dan ga kijken op de site van dit spel is er ook niks van de pc versie te vinden ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Vind het best een leuk game. Alleen waarom blijft die in breedbeeld, ook al kies je normal ratio :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:12

_Apache_

For life.

Hoe neem je eigenlijk die portofoon op? Die af en toe afgaat?

Heb een profiel opnieuw gemaakt om te kijken of ze het toevallig een keer hadden uitgelegd maar dat blijkt dus niet.

Verder kan ik de toets niet vinden in het controls menu, iemand een idee?

Het gaat hierbij om de PC versie :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:12

_Apache_

For life.

*Subtiel shopje..

Zit nu in een missie waar ik de porto wel kan gebruiken - heb ik het idee -.

Iemand een idee?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik Driv3r stukken beter. Mijn persoonlijke ergenissen als fan van de Driver reeks:

-Geen "Take a Ride" mode. Dit vond ik altijd heerlijk, zonder je verdere game-progress te vernaggelen doen waar je zin in had. Nu heeft alles wat je in de free-roam mode doet ook gelijk invloed op je verdere carriere. En hierdoor is het ook niet makkelijk om opnieuw te starten.

-Geen replay. Dit zat in alle Driver games, en nu is het eruit? Director mode was zo cool!

-Geen burnout knopje. Je rijd nu altijd lomp. Jammer dat ze niet aan de keyboard gebruikers hebben gedacht.

-In alle Driver games waren de auto's in dezelfde cartoon style, en ook altijd fictief. De auto's in Parallel Lines lijken, doordat ze van echte auto's afgeleid zijn, vreselijk speelgoed achtig en goedkoop, het doet mij denken aan een low-budget spel. Daarnaast kloppen de maten totaal niet. Als je soortgelijke auto's naast elkaar zet is de ene stukken groter dan de andere.

-Je kunt niet zwemmen! Lachwekkend, want in Driv3r hadden ze Vice City nog belachelijk gemaakt omdat Tommy Vercetti niet kon zwemmen.

-Zelfde als hierboven: Je kunt niet springen. Kleine muurtjes zijn al problematisch.

-Het menu heeft geen sfeer. Elke Driver game had een tof menu, sfeervol, je wist wat je van de game kon verwachten. Op het moment is het vreselijk cheesy, met "blitse" Atari graphics voor het huidige tijdperk, en "hippy" ronde vormen voor de jaren 70. Beh.

-Driver muziek hoort achtergrond muziek te zijn. Op het moment hebben ze het vol populaire songs gestopt, de nieuwste rap-nummers tot de te vaak gedraaide 70s hit. Ik had liever een shady bandje dat enkel achtergrond muziek maakt.

-Je komt te makkelijk van wanted-status af door te teleporten.

-Er is geen schade meter voor auto's. Daarnaast is het schademodel minder realistisch dan Driv3r.

-Als ik van Era change of terug naar het hoofdmenu ga klapt de game eruit. Kan aan mijn computer liggen, dus niet al te erg.

Driver Parallel Lines vind ik een goede game, maar het is geen game uit de Driver reeks. Driv3r was mischien een minder goed spel, het was wel een echte Driver game. Het rondrijden in Driv3r ging net zo lekker als in Driver 1 en Driver 2, de rijstijl in Parallel Lines is totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

_Apache_ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:02:
Hoe neem je eigenlijk die portofoon op? Die af en toe afgaat?
Probeer ik ook, heb het spel net met de Wii, staat ook niet in de gebruiksaanwijzing.
Pagina: 1