Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is tot nu toe mn computer, ik heb er het een en ander aan veranderd, waaronder een self-made reservoir, waterkoeling en wat met kabeltjes gerommeld. Ik moet alleen mn lian-li frontje er nog even opzetten en een grill op mn radiator. Weet je.. Kijk maar gewoon :)

Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_01.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_02.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_03.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_04.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_05.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_06.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_07.JPG

Veel dank gaat uit naar mn vriend KiPSiE die me veel heeft geholpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sprite_tm op 19-01-2006 21:27 . Reden: Collectieve RSI-vermindering :) ]

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik vindt hier niets bijzonder aan als ik eerlijk moet zijn :/

Blij Met Wilco

Verwijderd

Volgens mij is je PC nog niet af, gezien de ontbrekende voedingsaansluiting op je mobo.. zonder stroom naar je mobo, zal hij echt niet gaan werken hoor ;)

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:40

AJK

...

als ik het goed begrijp heb je al de kables achterlangs getroken en aan de acterzijde vast gesoldeerd? als dit niet zo is hoe krijgt de pc zn power dan?
krijgt de pc zijn power wel zo kun je dan een pic posten van de bedrading aan de achterzijde dat lijkt mij wel intersant om te zien

voor de rest eh erg leeg... maar het heeft wel wat:)

offtopic:
plaatjes kun je tussen [url] tags zetten (geklik werkt rsi in de hand)

[ Voor 14% gewijzigd door AJK op 18-01-2006 21:45 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Topicstarter
-ThUnDeR- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:39:
Ik vindt hier niets bijzonder aan als ik eerlijk moet zijn :/
Ik vind toch dat er uitermate weinig kabels zichtbaar zijn :) Hoewel dat mss idd beter in de kleine mods gepast had..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:41:
Volgens mij is je PC nog niet af, gezien de ontbrekende voedingsaansluiting op je mobo.. zonder stroom naar je mobo, zal hij echt niet gaan werken hoor ;)
Neem aan dat hij alles draadloos doet, aangezien de topic titel... 8)7

Heb je alle kabels weggehaald voor de foto's?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:41:
Die zit achterop gesoldeerd, daar heb ik helaas nog geen foto's van, die moet ik dit weekend nog ff maken :) Dit ging even snel tussen mn huiswerk door ;)

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:43:
[...]

Ik vind toch dat er uitermate weinig kabels zichtbaar zijn :) Hoewel dat mss idd beter in de kleine mods gepast had..
Nou uhmm.. voedings kabel ontbreekt nog.. meerdere stroom stekkers trouwens... Fdd kabel ontbreekt ook nog...

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
-ThUnDeR- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:46:
[...]

Nou uhmm.. voedings kabel ontbreekt nog.. meerdere stroom stekkers trouwens... Fdd kabel ontbreekt ook nog...
Floppydrive heb ik er idd nog niet uitgehaald, die gebruik ik toch niet, die moet er nog uit, dat is idd een foutje :P En die meerdere die ontbreken? welke dan? die in me dvd-rom speler zit erin gesoldeerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 21:48 ]

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

en de voedings kabel van je cd-speler/mobo???

TnI 4 Life

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
-ThUnDeR- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:46:
[...]

Zoals al eerder gemeld is dat allemaal aan de achterkant vast gesoldeerd.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Verwijderd

Topicstarter
Str1ngS schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:48:
en de voedings kabel van je cd-speler/mobo???
Die zit erin gesoldeerd, die foto's moet ik nog ff maken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:47:
[...]

Floppydrive heb ik er idd nog niet uitgehaald, die gebruik ik toch niet, die moet er nog uit, dat is idd een foutje :P En die meerdere die ontbreken? welke dan? die in me dvd-rom speler zit erin gesoldeerd :)
Hoe heb ej dat dan met de voeding van je mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:50:
[...]

Hoe heb ej dat dan met de voeding van je mobo?
Die heb ik achterop gesoldeerd, daar zal ik binnenkort nog ff een foto van maken, dit deed ik even tussen mn huiswerk door :P

Verwijderd

Grappig project, ga ik ook maar eens doen bij mijn oude p3, kan ik leren solderen... O-)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:53:
Grappig project, ga ik ook maar eens doen bij mijn oude p3, kan ik leren solderen... O-)
Deze hardware is ook nie super gelukkig :)

Verwijderd

Is dat een kast? Wat een wazige foto's.

Maargoed, je kabels zijn iig wel goed weggewerkt, iets te netjes naar mijn mening maar waarom ook niet?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

sapphire

Die-hard pruts0r

En als je nu je Mobo wilt vervangen ?
ben je 2 iuur bezig omdat je alles los moet solderen :P

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
sapphire schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:25:
En als je nu je Mobo wilt vervangen ?
ben je 2 iuur bezig omdat je alles los moet solderen :P
Gelukkig niet :D ik heb ooit een atx-verleng kabeltje met veel moeite weten te kopen. Deze werkte niet goed bij de aansluiting die dan in mn moederboard zou moeten. (ik wilde het kabeltje toen onder mn mobo vandaan laten komen, maar de echte bleek te kort doordat hij aan de zijkant uit mn voeding komt. Dit verlengkabeltje heb ik dus enigzins bewerkt en aan mn moederboard gesoldeerd zodat deze nog gewoon binnen 10 minuten eruit gehaald kan worden :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim komt in opstand!!

* ReseTTim wants to see some cables.. tis zo kaal.. idee van een kaal poesje.. vind het niks hebben :X :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Kale poesjes zijn leuk :D maar goed ff ontopic :P ik vind het geen topic waardig eigenlijk ... vaag dat hier toestemming voor is gekomen.

Verwijderd

Is hier toestemming voor gekomen dan? :?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ik heb nog geen modje langs zien stuiteren alhier, gelukkig is het niet als [CiP] getiteld.

On-topic: moet wel zeggen dat de kabels erg netjes foetsie zijn.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Volgens mij hoeft hij hier geen toestemming voor te hebben? Uit de faq:
Een topic openen om iets te laten zien
[..] Zorg voor een duidelijke topictitel. [..] Let hierbij ook op de [CM]-tag om aan te geven dat het om een casemod gaat. [..] Plaats een interessant verhaaltje [..]tezamen met een aantal mooie plaatjes
Het verhaaltje en de plaatjes ontbraken in 1e instantie een beetje, maar staan er nu wel. Over smaak valt te twisten, maar ik vind het best een nette mod.

@bassj:
Je moet nog wel even je images resizen naar een beetje redelijk formaat. Of maak thumbs. Ze zijn nu echt te groot.. wat ga je met de floppykabel doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 01:38 ]

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Het is in elk geval origineel... en de gedachtenlink die er nu gemaakt is met kale katachtigen doet er imho zeker geen slecht aan ;)

Het feit dat de meeste reacties zijn van: Je hebt je ATX stekker nog niet aangesloten... zegt mij dat je doel ferm gelukt is.

Hulde, en een zeer mooie [CM]. Wacht wel met smart op een beetje meer bouwrelaas, met pics van de achterkant.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

fantastisch! :D echt heel leuk bedacht om zoveel mogelijk aan de achterkant te doen, mijn complimenten. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:10:
Is hier toestemming voor gekomen dan? :?
Ik dacht dat dat niet hoefde, ik las in de FAQ dat je voor een CiP wel in schop een modje moest posten. Maar een CM showen kon dacht ik gewoon zonder eerst naar schop een modje te gaan. Als ik mij niet vergis?

Verwijderd

Zo bassie, heb je nu eindelijk onze mod hier dan maar gepost.. :P

Ik vind trouwens wel dat je erg slecht bent in het maken van foto's.. je moeder had je gewoon niet zo vroeg moeten ophalen.. en maak is wat foto's van de achterkant.. dat kan iedereen zien hoe goed mijn soldeer skills zijn.. en miss ook nog is leuk om je cdrom speler er uit te halen en dan foto's te maken.. kan iedereen zien dat we de cdrom speler ook niet zijn vergeten te modden.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33
Ik vind hem wel leuk, de ultieme nette kast. Alleen nog je CD-rom aansluiten, werkt ie voor de rest? Lijkt me wel indrukwekkend om te zien op een lan, iedereen gaat vast zoeken waar je je "echte" pc hebt verstopt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Wat een gezanik van iedereen. Zijn de kabels een keer perfect weggewerkt, blijft iedereen zeuren dat ze er niet in zitten :? Maargoed, dat laat wel zien hoe netjes het is gedaan. Wat mooiere foto's zou wel leuk zijn. Ik heb het nog niet eerder zo draadloos gezien dus _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
naftebakje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:08:
Ik vind hem wel leuk, de ultieme nette kast. Alleen nog je CD-rom aansluiten, werkt ie voor de rest? Lijkt me wel indrukwekkend om te zien op een lan, iedereen gaat vast zoeken waar je je "echte" pc hebt verstopt.
Het is een dvd-rom speler, deze is gewoon aangesloten hoor :) Dit werkt gewoon, alleen had ik al wat kwaaltjes met de dvd-rom speler voordat ik m ging bewerken. Deze heb ik niet kunnen verhelpen, dus nu zit er een nieuwe dvd-brander in. Ik heb nog geen tijd gehad om deze open te halen en deze te solderen, dus de foto's die nog komen over de achterkant zal helaas toch een draad naar mn dvd-brander lopen :( Maar dat komt allemaal weer goed als ik wat rustiger heb op school.

En ik had idd nog niet in starttopic staan dat ik het samen met KiPSiE had gedaan. Hij had grotendeels het moederbord gesoldeerd. Maar ik kan het startpost niet meer aanpassen omdat er een mod heeft ge-edit.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 16:23 ]

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Het ziet er wel netjes uit, maar vreselijk simpel :X
Alles wat jij hier gedaan hebt is al héél veel keren ervoor gedaan...
Netjes is ie wel :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Verwijderd

Topicstarter
Jado schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:04:
Het ziet er wel netjes uit, maar vreselijk simpel :X
Alles wat jij hier gedaan hebt is al héél veel keren ervoor gedaan...
Netjes is ie wel :)
Ik heb anders nog nooit een computer gezien waar zo weinig kabels te zien zijn :D Welke bedoel jij dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 17:14 ]

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:14

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:12:
[...]

Ik heb anders nog nooit een computer gezien waar zo weinig kabels te zien zijn :D Welke bedoel jij dan?
kabels weg werken? >:) >:)

[rml][ CiP] Illumili[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door mydogisgone op 19-01-2006 19:14 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Topicstarter
Daar is inderdaad ook weinig van de kabels te zien :) Alleen ben ik denk ik nog eventjes verder gegaan heb heb het tot ongeveer 5cm² weten te beperken op de atakabel op mn moederboard.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Laat ik het zo zeggen:

Je soldeerskills zijn toppie, je modskills vind ik verder redelijk doorsnee ;)

• Dash_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
Nu nog je koeling verstoppen :+

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 09:55
uh, waar is je ATX stekker... die zit niet aangesloten :? of heb ik wat gemist hier

edit:
gesoldeerd dus...

[ Voor 22% gewijzigd door TranceSetter op 19-01-2006 21:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Carpento schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:16:
Laat ik het zo zeggen:

Je soldeerskills zijn toppie, je modskills vind ik verder redelijk doorsnee ;)
Dit is tot nu toe, ik wil er nog wel meer mee doen, maar daar heb ik geen tijd meer voor, geen idee tot wanneer dat gaat duren. En wilde iig de huidige status nog latenzien :) Aangezien ik (volgens mij) de eerste ben met ATX achterop mobo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 21:37 ]

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Je hebt het zeer mooi gedaan, maar persoonlijk vind ik het helemaal niks, een kast zonder kabels :P

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:30:
Aangezien ik (volgens mij) de eerste ben met ATX achterop mobo.
Ik meen dat het al eerder gedaan is, maar dat heb ik uit de tweede hand, niet zelf gezien.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 03:57

FCC

Ik vind hem mooi!
Iedereen loopt bij veel casemods te zeuren dat er iets aan de kabels gedaan moet worden.
Jij bent bij de kabels begonnen :Y)
Succes met de rest.

Waar een wil is, is een stopcontact....

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:32
ik vind het anders ook niks
is het topic zoiezo wel toegestaan door een mod ?

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Het is inderdaad wel een standaard modje, maar desalnietemin niet minder leuk om te zien. Mits je een beetje scherpe foto's plaatst natuurlijk. })

Irrelevant by default - rm -rf /

Verwijderd

Topicstarter
andyy schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:45:
ik vind het anders ook niks
is het topic zoiezo wel toegestaan door een mod ?
[CiP]s moeten door een mod worden toegestaan, [CM]s kun je gewoon posten. iig, dat las ik in de faq ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:00:
[...]
[CiP]s moeten door een mod worden toegestaan, [CM]s kun je gewoon posten. iig, dat las ik in de faq ;)
Precies. Niet zeuren dus ;)

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45

Bob Popcorn

Plop!

Nou je voeding nog aansluiten he? ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Lees het topic nog eens door ;)

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Leuk om al die reacties te zien over nu dit nog en dat nog!

Ik vind hem heel koel want je ziet gewoon echt "geen" kabels.

Ga je nog meer met de kast doen of laat je het zo??

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 15:40
Deze jongeman zoekt sponsors of een baantje :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim wil nou toch wel is die achterkant van die mobo zien.. is kijken hoe je dat gedaan hebt..

Verwijderd

die achterkant van die mobo, tim? :9

ziet er wel vet uit trouwens..ben wel benieuwd hoe de plek waar je kabels zitten eruit ziet

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28

Reinier

\o/

Ik vind het wel cool, ultieme vorm van kabelmanagement!

Verwijderd

Topicstarter
Daywalk3r schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:32:
Leuk om al die reacties te zien over nu dit nog en dat nog!

Ik vind hem heel koel want je ziet gewoon echt "geen" kabels.

Ga je nog meer met de kast doen of laat je het zo??
Voorlopig moet ik eerst werk zoeken, want met mijn huidige rijkdom kan ik nieteens wat spuiten ;) Ik ben namelijk een tijdje terug ontslagen, nu wilde in in de kerstvakantie toch nog wat modden. Dus dit was erg goedkoop aangezien we bij KiPSiE thuis waren en hij anders een x aantal kilometer draad weg zou gooien omdat hij er toch niks mee deed.
Nu willen we er over een aantal maanden, mits ik dan werk heb, weer verder gaan. We kunnen bijna een boek schrijven met wat we van plan zijn ;) Dus er zijn wel plannen, maar geen geld |:(

Edit: ik ben nu nog steeds erg druk met school, dus ik denk dat die foto's morgen / vrijdag pas zullen volgen. Vandaag iig niet meer :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 17:07 ]

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

En als je nou een nieuw mobo gaat kopen? :?

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
Bob Popcorn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:56:
En als je nou een nieuw mobo gaat kopen? :?
Dan soldeerd hij het stekkertje los, om het vervolgens aan het nieuwe mobo te solderen...

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Nivado schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:10:
[...]

Dan soldeerd hij het stekkertje los, om het vervolgens aan het nieuwe mobo te solderen...
Lekker kutkarwei :)

• Vandread
Daar heeft hij echter niet zo veel zin in volgens mij, zit aardig wat tijd in :P

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar hoe je de voedingskabels gemonteerd heb :)

kamp zelf ook met draden die in de weg zitten... hoewel ik tot op heden best ver gekomen ermee ben.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/PC/Wires/DSC00976.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/PC/Wires/DSC00980.JPG

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
^^ Q-tec :X

Leuke mod :>

[ Voor 39% gewijzigd door Ubernerd op 26-01-2006 13:04 ]

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

empy

Rijdt rondjes

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:47:

kamp zelf ook met draden die in de weg zitten... hoewel ik tot op heden best ver gekomen ermee ben.

[afbeelding]

[afbeelding]
wow gozer, ik dacht dat ik veel kabels door mijn pc had lopen :|
Maar als je nou een nieuwe voeding koopt, koop er dan gelijk een mesh setje bij, mesh het hele zootje en werk er zo veel mogelijk weg achter je drivebays en je mobo, dat scheelt al gauw een meter of 3 aan kabel :9

Verwijderd

Ik vind hem echt gaaf!

Verwijderd

Topicstarter
Nivado schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:10:
[...]

Sorry, daar doen we niet aan, ik heb een atx verleng kabel bewerkt, en die aan mn moederbord gesoldeerd, mijn moederbord kan ik dus net zoals ieder ander in minder dan 10 minuten uit mn pc halen :)
Ik ga nu slapen, morgen schaatswedstrijden.. ik zal dan proberen als ik thuis ben even de foto's te maken van de achterkant.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:47:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat je zou kunnen doen is: hardeschijven omdraaien, 5,25" bay apparatuur de draden binnenin solderen/meteen wegleiden onder de drive langs, je voeding kun je mss wat bewerken, als je geen garantie meer hebt zoals ik (of niet om garantie geeft :) ), mijn draden komen er aan de zijkanten uit. Dan kun je eventueel je atx stekker nog onderlangs je moederboard laten komen, dat kan ook met andere stekkers mits die lang genoeg zijn. Dan moet je al een heel stuk komen ;)

Verwijderd

sniek schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:57:
Het is inderdaad wel een standaard modje, maar desalnietemin niet minder leuk om te zien. Mits je een beetje scherpe foto's plaatst natuurlijk. })
Standaard modje?

Als jij nou eerst eens naar de plaats kijkt waar de ATX-Stekker hoort te zitten.. Waar de molex voor de cd-rom hoort te zitten.. Waar de kabels zijn die naar de CCFL's voorin gaan.. Zoek dat eerst maar eens op en dan hebben wij het nog wel eens over een "standaard" modje

• Vandread
De juiste woorden ipv standaard is wellicht : tikkeltje saai :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:41:
Kale poesjes zijn leuk :D maar goed ff ontopic :P ik vind het geen topic waardig eigenlijk ... vaag dat hier toestemming voor is gekomen.
een kaal poesje is toch zielig man? :'(
wat zal dat arme kattebeestje het koud hebben....
:+
nee ben het met je eens hoor :) kale poesjes :9

maargoed, opzich wel gaaf gevonden, maar vind het nogal kaal... mayb een paar PCI kaartjes erbij (TV kaart oid?)
die slangen vind ik trouwens een beetje er uit zien alsof er enorm aan getrokken wordt.
misschien die wel wat meer ruimte geven?
water moet je zien vloeien imo :)

edit: owjah, ont-stof die fans eens ;)

offtopic:
hoi mcdutch! :>

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 27-01-2006 00:20 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Gaaf gedaan, vooral die voedingskabels allemaal.. netjes weggewerkt :)

mja die stoffige fans vielen me ook al op :o

maar breken die kabels niet af tijdens verplaatsing/vervoer ?

@lizm. Sleeving is the key ;)

offtopic:
Hoi McKaamos O+

[ Voor 22% gewijzigd door McDutch op 27-01-2006 00:22 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Verwijderd

Topicstarter
McDutch schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:16:
Gaaf gedaan, vooral die voedingskabels allemaal.. netjes weggewerkt :)

mja die stoffige fans vielen me ook al op :o

maar breken die kabels niet af tijdens verplaatsing/vervoer ?

@lizm. Sleeving is the key ;)

offtopic:
Hoi McKaamos O+
Neehoor, het is goed gesoldeerd dus het zal niet afbreken, het heeft al een reis van +- 40 kilometer overleefd. Die fan had ik eigenlijk nieteens op gelet, die zal ik nog ff tegen de compressor houden.. Ik moet ook zeggen dat ie inderdaad wel wat aan de saaie kant was, ben nu zoals ik zei ook hard opzoek naar werk zodat ik er wat meer van kan maken, maar wilde iig deze foto's van mn kabels wel ff laten zien ;) verder issie compleet standaard, dat geef ik toe ;)

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 13:54
Ik zie een asus a7nx8 non-deluxe, right? Leuk begin, ben benieuwd wat je dr verder mee gaat doen. :)

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:48

Soul__assasin

de Belbelg

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Voorlopig moet ik eerst werk zoeken, want met mijn huidige rijkdom kan ik nieteens wat spuiten ;) Ik ben namelijk een tijdje terug ontslagen, nu wilde in in de kerstvakantie toch nog wat modden. Dus dit was erg goedkoop aangezien we bij KiPSiE thuis waren en hij anders een x aantal kilometer draad weg zou gooien omdat hij er toch niks mee deed.
Nu willen we er over een aantal maanden, mits ik dan werk heb, weer verder gaan. We kunnen bijna een boek schrijven met wat we van plan zijn ;) Dus er zijn wel plannen, maar geen geld |:(

Edit: ik ben nu nog steeds erg druk met school, dus ik denk dat die foto's morgen / vrijdag pas zullen volgen. Vandaag iig niet meer :(
en onderhand zijn we al zaterdag...
ik zou toch zeer graag die foto's zien

www.weefab.com

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik was wat druk met sporten :) maar hier zijn ze dan toch, de foto's van de solderingen waren te vaag. Die ga ik nu ff opnieuw maken, iig zijn hier de eerste 2. Op deze pc hier heb ik niet de mogelijkheid om te resizen, dat doe ik als de linux install op mn eigen pc klaar is.
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_08.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.1337modding.nl/Projecten/Lian-li/Kerstvakantie%202005/img_09.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 14:38 ]

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
mwa nog best netjes.... bij mij is het een grote zooi daarachter.

Verwijderd

Topicstarter
Heaget schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:25:
mwa nog best netjes.... bij mij is het een grote zooi daarachter.
was hier ook, tot ik de overbodige draden ging weghalen / aan andere kant uit voeding liet komen.. Ik heb nu wat probs met me wireless i-net daar dat probeer ik nu te fixen..

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 22:19
Ik vind het zo een beetje te kaal. Die case van bijv. Mydogisgone heeft ook weinig kabeltjes, maar je ziet nog wel een Rounded IDE Cable naar het moederbord gaan enzo. Dat soort details maakt het allemaal net iets strakker en minder saai vind ik.

De wijzen komen uit het Oosten!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

zit er nog een molex voor het gat.. :X kan je nog niks zien.... maar goed ik snap het idee :)

Verwijderd

btw, al het soldeerwerk was door mij gedaan.. :P

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Wat een kick zeg 8)7

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, vrij lame kick. Slotje, als de TS verder wil gaan met het berichten van den meschheid over deze mod moet 'ie maar ff mailen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.