XFX 256 Mb 6800 GT opzoek naar vervanging..

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 14:14
Hallo,

Iemand die ik help met een het onderhouden van de computer, heeft een probleem met zijn videoplank. Voor anderhalf jaar geleden heeft hij een dus een videokaart gekocht voor E 433,30. Het gaat hier om een XFX 256MB 6800 GT. Opzich helemaal niks op de kaart aan te merken.
Nu is alleen het geval dat de kaart naar z'n grootjes is... :(

Deze kaart heeft dus klauwen met geld gekost.. ik ben dus ook van mening dat heet veel goedkoper kan gezien die eisen van de beste man. Hij speelt veel spelletjes van deze tijd, dan kan het toch veel goedkoper? Of zit ik er keihard naast?

Wie kan mij advies geven?

Thank you!

Verwijderd

pricewatch: Aopen GeForce 6800 GT 256MB
prijs kan wel kloppen, heeft zeker maar 1 jaar garantie, je zou de leverancier nog kunnen bellen, misschien zijn ze coulant zo vlak na einde garantie.

Het kan vvel goedkoper, maar als je een duur systeem koopt en aangeeft dat je weleens gamed, dan krijg je al snel een dure kaart in je systeem.

maar geef eens een budget aan, of hoevaak hij welke spellen op welke resolutie draait.
is hij een verfent gamer, of doet hij af en toe een avondje?

kijk dit artikel eens door, hij is een beetje oud, het zal veel duidelijk maken.
http://www.xbitlabs.com/a...splay/2004-27gpu2_43.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 21:28 . Reden: linkje toegevoegd ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

deze vraag hoort eigenlijk in Videoplanken & Beeldkanonnen thuis, en uiteraard krijg je nu voor minder geld ook een kaart die prima gamet, het is maar net hoe veeleisend je bent. Je kan huidige kaarten gewoon even vergelijken met die van hem en dan eentje kiezen die hetzelfde presteert, daar zijn heel veel reviews van te vinden die die vraag beantwoorden :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.