Toon posts:

Gamende mensen Gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien dat gathering.tweakers.net een goed forum is en heel wat leden heeft die erg veel verstand hebben van computers/gaming, wilde ik even jullie aandacht krijgen.
Ik heb sinds kort een game site (*knip*) en wij zijn op zoek naar gemotiveerde mensen die ons willen helpen met de site. Als je interesse hebt kun je op *knip* meer informatie vinden.

Ik dank jullie voor je aandacht.

Game on!

(Ik weet niet of dat dit geaccepteerd zal worden. Als dit zo is, dan spijt het mij met plaatsen van dit topic. _/-\o_ )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit mag niet nee, want dit valt onder leden verwerving (zie de FAQ) :)
Ik zal het desbetreffende stukje even voor je ophalen:
Spam.

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:

* Dienst(verlening).
* Websites en sitechecks
* Evenementen.
* Wervingsacties van welke aard dan ook.
* Referals in URLs opnemen.
* Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.

Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.

* Voor sitechecks kun je hier terecht.
* Voor wervingsacties kun je terecht op de daartoe speciaal gemaakte sites.
* Voor enquêtes kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van tevoren om zijn mening vragen.

Denk je nu echt iets interessants te hebben kun je het beste even een moderator aanschieten of een topic in Lieve Adjes openen.

[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2006 20:52 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, in de FAQ staat dat je op bepaalde sites terecht kunt welke zijn dat dan?

@ mods zou dit topic nog 1 dag mogen blijven, we hebben het hard nodig. Alvast bedankt!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas. De regels zijn duidelijk. Of je nu een groepje vrijwilligers nodig hebt of betaald personeel, GoT is daar niet de plaats voor.
(Ik weet niet of dat dit geaccepteerd zal worden. Als dit zo is, dan spijt het mij met plaatsen van dit topic. _/-\o_ )
Dit is overigens niet de manier waarop dingen werken. Kijk voordat je iets post of iets mag of, als je niet kan vinden, vraag het na.

Daar komt ook nog eens bij dat je al lang genoeg geregistreerd bent hier om dat te weten.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Fuelke

Forza Ferrari

Het spijt me, maar dit is echt wel werving en spam, en zoals outerspace al aangeeft is dit niet toegelaten volgens de policy. Succes met je site verder.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Fuelke

Forza Ferrari

Terr o/\o

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.