Ik heb van een vriend een MD5400 laptop overgenomen met een kapotte dvd speler. Dit wist ik en daar was de prijs ook naar. Nu heb ik vanaf een tweede partitie xp prof geinstalleerd en het systeem draaide goed. Na een update een NTDLR foutmelding waarvan ik weet vanuit de serach wat ik er aan zou moeten doen.
Maaarrrrrrr hoe benader ik die laptop? Ik heb geen diskettestation, ik heb een extern cd spelertje die ik in het slot stop van de netwerkkaart en ik kan daar niet van booten.
In het bios staat dat ik van een removable device zou moeten kunnen booten maar van wat?
Wat heb ik zelf gedaan:
1 Search geraadpleegd ( uitgebreid echter het ene topic verwijst weer naar het andere en weer terug )
2 Medion gebeld, konden me geen info geven
specificatie laptop:
Medion 5400 2,53 GHz laptop
- 2.5 GHz processor
- 512 KB Second Level Cache
- 533 MHz Front Side Bus
- 15'' TFT XGA Color Display
- 2 in 1 Combo-drive DVD-player/CD-RW-brander
- nVidia GeForce4 440 Go 64MB
- Hitachi 40GB harddisk
- 4x USB 2.0
- 256 MB ddr ram
- FireWire IEEE 1394 aansluiting
- 10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
- Intern 56k modem
- Geintegreefde audio player
- Kensington veiligheidsaansluiting
- PCMCIA slot
Maaarrrrrrr hoe benader ik die laptop? Ik heb geen diskettestation, ik heb een extern cd spelertje die ik in het slot stop van de netwerkkaart en ik kan daar niet van booten.
In het bios staat dat ik van een removable device zou moeten kunnen booten maar van wat?
Wat heb ik zelf gedaan:
1 Search geraadpleegd ( uitgebreid echter het ene topic verwijst weer naar het andere en weer terug )
2 Medion gebeld, konden me geen info geven
specificatie laptop:
Medion 5400 2,53 GHz laptop
- 2.5 GHz processor
- 512 KB Second Level Cache
- 533 MHz Front Side Bus
- 15'' TFT XGA Color Display
- 2 in 1 Combo-drive DVD-player/CD-RW-brander
- nVidia GeForce4 440 Go 64MB
- Hitachi 40GB harddisk
- 4x USB 2.0
- 256 MB ddr ram