Toon posts:

Harde schijf kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb ongeveer een half jaar een maxtor diamond 10 250gb ata harde schijf...
De harde schijf raakte bepaalde data gewoon kwijt, al vanaf een paar weken nadat ik m had.
Ik dacht, het is niet zo'n ramp, en heb m gewoon gehouden, maar ongeveer een maand geleden begon ie allemaal windows bestanden 'kwijt' te raken, en kon ik windows niet meer opstarten. Ik ben er mee terug geweest naar Computerland Arnhem, en daar wouden ze het niet om ruilen of terug nemen omdat ie volgens een test programma van maxtor geen fouten bevat, dit snapte ik niet, maarja, ik dacht misschien doet ie het nu wel. Nee dus, ik raakte een paar dingen kwijt, en toen opeens was het beeld zwart, en opnieuw opstarten geeft NTLDR ontbreekt... Wat kan ik doen, ik heb gewoon garantie, maar ze zeggen dat er niks mis mee is, maar er is wel degelijk iets mis met de harde schijf...
:? :? :?

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
waarschijnlijk een virus, probeer anders je besturingssysteem opnieuw te installeren!

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Topicstarter
al 2x gedaan, en het eerste wat ik doe na een format is zone alarm security suite erop zetten, dus daar zal het niet aan moeten liggen?? :?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

Heb je zelf al eens een powermax test gedaan?
powermax kan je downloaden op de site van maxtor.

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Heb je een nieuwe aansluitkabel geprobeerd?

=/\= System Status =/\=

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Anubis801 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:34:
Heb je een nieuwe aansluitkabel geprobeerd?
sinds wanneer maken kapotte kabels bestanden kwijt dan?

Ik zou toch echt of op een virus, of toch een kaduuke HD gokken

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
powermax werkt vanuit DOS geloof ik toch?
ik zal het even proberen als ik thuis ben, maar volgens computerland was de test goed verlopen.

Verwijderd

verwijder alle partitie's en dan weer formateren dan is die weer helmaal leeg, dan moet die weer goed zijn.

:)

susces

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 16:34
Ook kabels of verkeerde drivers kunnen ervoor zorgen dat je bestanden kwijt raakt ja.
Het is niet noodzakelijk dat je drive kapot is. Als je echt zeker bent dat je drive kapot is en niet iets
anders, maar powermax geeft nog steeds aan dat ie kapot is, dan kun je altijd nog je drive van de trap gooien, maar dan ga je een heel ander pad in.
Pagina: 1