Toon posts:

[WORD] Afbeeldingen verdwijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit al een tijd met het volgende probleem.

Wanneer ik in word een afbeelding plaats, verdwijnt deze na een tijdje. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer ik naar onderen scroll (waardoor het plaatje uit het beeld verdwijnt) en ik scroll terug naar boven is het plaatje "weg". Het is niet echt verdwenen, als ik erop klik zie ik wel de randen die altijd om een figuur staan, maar het plaatje laat Word niet meer zien. Wanneer ik een venster (bv een map van deze computer) over mijn Worddocument beweeg, wordt het plaatje wel weer zichtbaar.

Wie kent dit probleem en heeft hier een mogelijke oplossing voor. Het werkt namelijk heel irritant.

De zoekfunctie heb ik gebruikt, maar zinnige resultaten heb ik niet kunnen vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 19:10 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zult dit probleem al heel vaak zijn tegengekomen in de search / op Google. De enige dingen die ik me kan herinneren zijn het nieuwste Office SP installeren (wat amper tot niet zal helpen) en zorgen voor de juiste videodrivers. Maar iets nieuws heb ik niet voor je i.i.g, in de MS KB staat ook niets nieuws?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)