Daewoo DTG2880 100hz ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 11:59

Pjoek

Of niet...

Topicstarter
De Daewoo DTG2880 100hz bb-tv kan ik gratis krijgen bij een telefoonabonnement. Nu vroeg ik me af of mensen ervaring met deze breedbeeld tv hebben. Een gratis tv is altijd leuk, maar het moet wel wat zijn natuurlijk, anders kan ik beter op zoek gaan naar een andere aanbieding of mezelf meteen een goede breedbeeld tv aanschaffen ;)

Ik heb zelf al een beetje rondgespeurd via Google, Kieskeurig en GoT, maar wil toch graag de mede GoT-ters vragen naar hun mening (en de bijbehorende voor- en nadelen) over deze Daewoo tv.

Info: http://www.daewoo-electro...roducts/DTG-2880-100D.pdf

Afbeeldingslocatie: http://www.typhone.nl/uploads/1117436217.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Pjoek op 18-01-2006 18:13 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Je weeet dat als een dat doet dat je vaak een te duur abbo hebt en uiteindelijk zelf voor de tv betaald met een matig toestel?

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:13:
Je weeet dat als een dat doet dat je vaak een te duur abbo hebt en uiteindelijk zelf voor de tv betaald met een matig toestel?
provider en abonnement kan ik zelf kiezen en is dus geen probleem en het gaat om een jaar contract
en aangezien ik nog een goed toestel heb (voor een jaartje) heb ik besloten geen toestel te kiezen, maar voor een cadeau

[ Voor 16% gewijzigd door Pjoek op 18-01-2006 18:16 ]

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik heb geen ervaring met dit toestel, maar als ik naar de gegevens kijk in het pdf bestand denk ik dat je er niet al te veel van moet verwachten. Hij heeft geen platte beeldbuis, geen s-video dvi etc aansluitingen en ik denk dat uit de 2x 20 watt speakers geen geweldig geluid zal komen.

als je hem gratis kan krijgen, zonder een veel te duur abbo te nemen kan je het natuurlijk altijd doen

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Topicstarter
Rene85 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:36:
ik heb geen ervaring met dit toestel, maar als ik naar de gegevens kijk in het pdf bestand denk ik dat je er niet al te veel van moet verwachten. Hij heeft geen platte beeldbuis, geen s-video dvi etc aansluitingen en ik denk dat uit de 2x 20 watt speakers geen geweldig geluid zal komen.

als je hem gratis kan krijgen, zonder een veel te duur abbo te nemen kan je het natuurlijk altijd doen
Een andere optie is de Philips 24PW6518 bb tv. Nadelen van deze tv zijn de grootte en de 50hz i.p.v 100hz (alhoewel dat niet zoveel uitmaakt in combinatie met de grootte denk ik). Deze tv heeft, aan de andere kant, wel een platte beeldbuis en 't is Philips natuurlijk ;)

Info: http://www.consumer.phili...d=24PW6518_01_NL_CONSUMER

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Rene85 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:36:

kerel hoe is het verder? hoeveel breedbeeld tv's ken jij met een dvi aansluiten? behalve de platte tv's dan

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:39
En hoe toevallig het ook klinkt.. Bij expert is die Philips nu in de aanbieding.

€200,- ivm €500,-

En nee het is geen Spam.. k`zit er namelijk zelf ook over na te denken om zo`n een te kopen. :)

Verwijderd

De Philips 24PW6518 is een mooi tvtje. Toevallig vandaag ook gekocht en heb hem eens goed getest. Alle aansluitingen werken goed. Menu is erg prettig en zenders worden snel gezocht. Kan hem echt aanraaden.
Pagina: 1