Ik speel sinds een anderhalve week WoW, maar ik vind em nogal laggen in sommige stukken zoals drukke steden (HDD is dan hard bezig).
In taakbeheer staat dat ik 400 MB verbruik, toen het 250 was liep ie perfect.
Hoe dan ook, het spel heeft echter 512 nodig wilt ie kunnen lopen en ik heb maar 256 MB
Ik spaar nu voor een nieuwe en niet al te dure, dus gewoon een 256 MB kaartje van ong. 27 euro.
Ik maak mn keuze uit:
Kingston 256 MB PC3200 CL3
Corsair 256 MB PC3200 Value Select
De keuze van de Kingston kan wel een voordeel zijn omdat > later een mobo met dual channel > 256 + 256 = 512 x 2 (dankzij DC) = 1024 MB
Of ik neem gewoon die corsair en heb 512 MB, en dat ik later een mobo met DC koop en nog een Corsair-chunk (ja, precies hetzelfde
)
Gezien de omstandigheden (ouders scheiden, verhuizen etc) zou ik voor Corsair gaan.
Kingston:
Moet ik naar amsterdam, en dat gaat niet
CL3.. Goed?
Om het simpel te houden hier de vragen
Is de Corsair die hierboven is genoemd goed?
Zo niet, is er een groot verschil tussen die 2?
Voordelen nadelen meningen, etc welkom
In taakbeheer staat dat ik 400 MB verbruik, toen het 250 was liep ie perfect.
Hoe dan ook, het spel heeft echter 512 nodig wilt ie kunnen lopen en ik heb maar 256 MB
Ik spaar nu voor een nieuwe en niet al te dure, dus gewoon een 256 MB kaartje van ong. 27 euro.
Ik maak mn keuze uit:
Kingston 256 MB PC3200 CL3
Corsair 256 MB PC3200 Value Select
De keuze van de Kingston kan wel een voordeel zijn omdat > later een mobo met dual channel > 256 + 256 = 512 x 2 (dankzij DC) = 1024 MB
Of ik neem gewoon die corsair en heb 512 MB, en dat ik later een mobo met DC koop en nog een Corsair-chunk (ja, precies hetzelfde
Gezien de omstandigheden (ouders scheiden, verhuizen etc) zou ik voor Corsair gaan.
Kingston:
Moet ik naar amsterdam, en dat gaat niet
CL3.. Goed?
Om het simpel te houden hier de vragen
Is de Corsair die hierboven is genoemd goed?
Zo niet, is er een groot verschil tussen die 2?
Voordelen nadelen meningen, etc welkom