1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Wat er gebeurt is dat het bedrag dat X% van je bruto-loon bedraagt wordt vergoed maar direct als brutoloon weer wordt bijgeteld en daarom direct belast wordt.
Feitelijk komt dit op hetzelfde neer als wat jij zegt maar dat staat er wat krom.
[ Voor 42% gewijzigd door Guardian Angel op 18-01-2006 18:04 ]
ARME AOW’er
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
De vergoeding krijg je maandelijksalaris en daar gaat dan de loonheffing vanaf. Simpel toch?
ARME AOW’er
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Mensen die al een vergoeding kregen, en waarvan de baas heeft besloten die niet meer te betalen omdat er nu een andere verplichte vergoeding is kunnen er erg nadeel van hebben inderdaad.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Ik was particulier verzekerd en mijn premie is nu hoger dan vorig jaar, dus het is niet zo dat alle particulier verzekerden minder gaan betalen (op de een of andere manier is het hebben van een eigen risico nu veel minder interessant dan voorheen).P_de_B schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 08:44:
TS heeft gelijk. Dit kan nadelig zijn voor mensen die nu een particuliere verzekering hebben (maar die hebben nu een veel lagere premie).
Ik heb mijn nieuwe loonstrookje al gezien en die 6,5% komt idd. bij je bruto salaris en gaat en netto weer vanaf. Deze teruggang wordt gedeeltelijk gecompenseerd door lagere WW lasten en lagere inkomstenbelasting, maar netto ga ik er zo'n 40 euro op achteruit. Gelukkig heb ik een salarisberhoging gekregen die die 40 euro weer ruimschoots compenseert