Toon posts:

Verschillende protocollen over netwerkkaarten verdelen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeden dag,

heb beetje rond gekeken hier. maar kon geen info vinden. zal effe uitleggen wat er aan de hand is..

me vader komt op het idee dat we adsl en kabel krijgen.

nu kan ik ze alle twee aansluiten op me pc. nu vroeg ik me dus af, of er een programma is waar ik in kan zetten dat b.v ftp over adsl netwerkkaart 1 gaat en b.v msn over kabel netwerkkaart2
sniffer software heef ook zoiets waar je de netwerkkaart kunt kiezen welke hij moet scannen.. alleen werkt het dus voor de sniffer en niet voor de andere software.

ik weet het is overbodig om kabel en adsl te hebben..heb hem dat uitgelegt maarja hij wilt het zo.

Verwijderd

om dat voor elkaar te krijgen zal je je route-tabel aan moeten passen, huidige configuratie kan je opvragen met het commando "Route print" in een dos-box.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
@webfreakz.nl

daar heb ik linux voor nodig :s dat is niet de bedoeling. gewoon 2lijnen 2modems 1computer+2netwerk aansluiting.
bedoel dan kan ik net zo goed cisco router gaan kopen, waar de route kan bepalen via access-list/ip route

op de zoeken 2x internet wordt er gesproken over router met 2wan aansluiten of over een deditaced server..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is meer iets voor NT; alhoewel ik denk dat je er niet uit gaat komen en je het beter niet kan doen ;)

software die andere software naar netwerk een kaart verwijst > Verschillende protocollen over netwerkkaarten verdelen? *
SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:59:
Dit is meer iets voor NT; alhoewel ik denk dat je er niet uit gaat komen en je het beter niet kan doen ;)

software die andere software naar netwerk een kaart verwijst > Verschillende protocollen over netwerkkaarten verdelen? *
SA > NT
over welke protocollen heb je het over? osi-model of tcp/ip model?
het blijf gewoon tcp als je dat bedoelt.. udp is nog niet van belang..

vind het maar gek.. bedoel ik kan twee verschillen de sniffers laten lopen hier op twee verschillende netwerk kaart. omdat ik deze ingesteld heb in de sniffer programma's. dan zou het bij iedere programma anders zijn?mm..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 01:15 ]

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:53

M-ThijZ

Riding on Rails

Daar kun je gemakkelijk iptables voor gebruiken.

Verwijderd

ADSL + Cable word veelal gebruikt in finantiele middens waar de verbinding niet mag wegvallen,om dit te benutten heb je een dual wan router nodig,bij uitval van 1 lijn neemt de andere automatisch over,een goede Dual Wan router schakelt ook automatisch naar de snelste verbinding.
Heb er ruim 3 maanden mee bezig geweest om het uit te zoeken,heb uiteindelijk gekozen voor 2 afzonderlijke cabelaansluitingen hetgeen niet dezelfde veiligheidsonderbreking bied,heb nu wel het voordeel dat aan de finantiele Cableaansluiting niets anders binnenkomt dan fin.gegevens al het andere is afgeblockt

Verwijderd

sneller word je er niet door iig als je het daarom wou doen , kan je dan niet beter een sneller abbonement nemen ? :p

Verwijderd

Topicstarter
@starpicker azo.. welke heb je nu in gebruik?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:12:
sneller word je er niet door iig als je het daarom wou doen , kan je dan niet beter een sneller abbonement nemen ? :p
ja klopt je wordt er niet sneller door . maar je kunt wel het dubbele aantal gegevens binnen halen met de zelfde tijd wat ik eerst had met kabel..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 07:33 ]

Pagina: 1