Toon posts:

[XP] Tijdelijke afwezigheid in windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met het werken in Windows XP. Als ik een tijdje in windows aan het werk ben, kan ik soms ineens geen dingen meer selecteren/aanklikken met de muis. Het venster dat op dat moment actief was wordt inactief (kleur van de titelbalk vervaagd) en vervolgens kan ik wel met de muis bewegen maar niks aanklikken/selecteren. Dit duurt vaak een seconde of vijf, waarna ik weer gewoon door kan werken. Het gekke is dat de harde schijf geen extra activiteit vertoond en als ik op Alt-Tab druk tijdens die vijf seconden, kan ik wel gewoon een andere map selecteren maar niks met de muis aanklikken. Alles werkt verder prima, dus het is me een beetje een raadsel.

Ik heb een pentium celeron 2,6 Ghz en ik heb net een paar weken geleden windows opnieuw geïnstalleerd. Misschien dat het komt doordat ik twee harde schijven heb, waarvan er één via een PCI-aansluiting is aangesloten.

Dit probleem had ik trouwens ook al voordat ik windows opnieuw had geïnstalleerd, maar ik heb de computer van iemand overgekocht, dus ik heb alles opnieuw geïnstalleerd.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt 2 harde schijven... Ik neem dus aan dat je de data op de één hebt laten staan toen je die ander opnieuw geïstalled hebt? Scan die eens op spyware/virussen, en plaats je HijackThis log hier.