Toon posts:

herinstallatie en programma,s behouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Misschien een heel simpele vraag, dus ook een heel simpel andwoord.

Ik ben in het bezit van een niet legale versie van windows XP mediacenter 2005 ENG
(was een test)
Nu heb ik een ''LEGALE'' versie van windows XP NED gekocht.(prof)

Mijn doel is een her-installatie (oude windows er af en nieuwe er op)

Ik wil weten of het mogenlijk is om al mijn (legale) geinstalleerde programma's te behouden
zo ook mijn instellingen.?

Kan dat i.v.m de land instellingen ?!

Hartelijk dank

(kleine edit)
ik heb op google gekeken maar voor 99% vind ik het andwoord voor HERSTEL-installatie en ik ben op zoek naar een HER-installatie.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 17:26 ]

Verwijderd

bij een herinstallatie krijg je een nieuwe registry. Alle programma's die instellingen maken in de registry (en deze ook daadwerkelijk nodig hebben), werken niet meer.

persoonlijk zou ik gewoon de schijf formateren, nadat ik me data heb opgeslagen/gebackupped.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:33:
bij een herinstallatie krijg je een nieuwe registry. Alle programma's die instellingen maken in de registry (en deze ook daadwerkelijk nodig hebben), werken niet meer.

persoonlijk zou ik gewoon de schijf formateren, nadat ik me data heb opgeslagen/gebackupped.
maar dat is nog niet zo lang geleden gebeurd, en ik wil alleen maar voldoen aan de legale versie van windows, omdat ik nu geen updates kan ophalen ( je weet wel die controle van windhoos )

Maar er zat zo veel werk in de installatie's van de programma,s en de instellingen , die wil ik juist behouden , ik wil gewoon weten kan het wel of niet ?

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik durf het niet met de volle 100% zekerheid zeggen (miss achterpoortje ofzo) maar ben er toch voor een 95% zeker van dat het _niet_ gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Blacksnak schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:40:
Ik durf het niet met de volle 100% zekerheid zeggen (miss achterpoortje ofzo) maar ben er toch voor een 95% zeker van dat het _niet_ gaat.
dan dank ik jullie hartelijk en mag wat mij betreft dit stuk gesloten worden .

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan proberen om de serial die gebruikt is om XP te installeren te veranderen in je legale, maar of MCE een XP Pro key pakt...

edit:
Het is nog altijd Windows

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 18-01-2006 17:55 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1