Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Zoek winkel 9800Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goed jaar geleden heb ik mijn Ati 9800 Pro gekocht, toen heb ik op deze site gekeken voor een goedkope winkel in belgië:(denk ik toch )
http://pricecheck.tweaker...?Sortering=&Landfilter=BE

Nu begin mijn kaart raar te doen en ik zou ze graag binnensteken voor mijn garantie verlopen is. Het probleem is dat ik de naam van de winkel vergeten ben :P, het is een winkel in belgië in de buurt van Gent, ik dacht dat het in wetteren was. De winkel noemde zoiets van allsystems.
Maar op de pagina van pricecheck staan er geen belgische winkels meer tussen. Dus zou ik ergens alle winkels kunnen zien of weet iemand op wat ik het heb

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je geen factuur gekregen met daarop de naam van het bedrijf? Die factuur zul je sowieso nodig hebben als je via dat bedrijf je garantie wil benutten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de factuur kwijt maar daar valt nog altijd mee te praten, maar ik heb de winkel al gevonden op een zoek site voor computerwinkels:

http://www.allinonesystems.be/

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:15:
Ik ben de factuur kwijt maar daar valt nog altijd mee te praten,
Daar zou ik niet al te zeker van zijn hoor. Als ik een klant heb die garantie wil claimen en hij heeft geen bon meer is het jammer voor de klant. Dan kunnen wij er echt niets meer mee beginnen :)

En een tip voor de volgende keer: kijk goed waar je je topic neer zet. Buyes Zone is niet zoals de titel misschien doet vermoeden voor je "Koop" problemen maar alleen maar voor vragen/ opmerkingen over de Pricewatch, Vraag en Aanbod en de ShopSurveys op de Frontpage. Let hier volgende keer op ajb :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Dit topic is gesloten.