Automator-Probleempje

Pagina: 1
Acties:

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 12:48
Ik heb een automator-file gemaakt met dingen die hij bij het opstarten moet uitvoeren, alleen vind ik het nu wel beetje welletjes om telkens op 'voer uit' te drukken, is er een optie in automator zelf of een andere functie om die script bij elke startup uit te laten voeren?

Draai zelf op Mac OS X 10.4

ik heb zelf het al bij in het inloggen aangezet, maar dan opent hij de automator-file, maar voert hem dan niet uit, wat moet ik doen?

YoGi

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

In Automator kies Archief -> Bewaar als -> en dan opslaan als Programma ipv. Takenreeks

Dat zou het moeten zijn.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:56

Maximus

There is no substitute

Ik denk dan alleen dat je hem wel opnieuw moet toevoegen bij je "startup tasks", vergeet dat dus niet.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 12:48
Thx, hij doet het naar behoren

van mij mag ie dicht

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Omdat dit het minst oude topic was over automator.... even een kick.

Want is er een manier om Automator programma's (dus zoals hier boven beschreven) te laten herhalen, zeg maar 1x in de 5 minuten?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Da's een leuke. Als je niet vies bent van de terminal: cronjob aanmaken. Als je geen flauw idee hebt waar ik over praat, dan weet ik niet of dit de meest geschikte oplossing is. Dan is het een kwestie van je even inlezen.

Ik weet niet of er een leuk fancy gui dingetje voor is.

[ Voor 59% gewijzigd door Q op 08-02-2007 22:25 ]

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:28
Q schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:24:
Da's een leuke. Als je niet vies bent van de terminal: cronjob aanmaken. Als je geen flauw idee hebt waar ik over praat, dan weet ik niet of dit de meest geschikte oplossing is. Dan is het een kwestie van je even inlezen.

Ik weet niet of er een leuk fancy gui dingetje voor is.
Cronnix :)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

kijk!
Pagina: 1