Hallo, Via via heb ik een aldi achtige pc op de kop getikt waarschijnlijk een medion PC voor de belgische markt. Ik kreeg direct al een raar gevoel toen mevrouw van de medion mijn serrienummer als herkenbaar van Medion kon herkennen. Is mijn pc soms illegaal bij medion uit de fabriek gelopen vraag je je dan af. Of zit het ding zo slecht inelkaar dat medion deze pc's niet heeft kunnen leveren aan hun vaste klanten zoals de aldi. Al met al heb ik technisch gezien op papier een leuke PC.
MSI Moederboard
512 MB intern DDR-400
250 gb hd,
nvidea 6610
3,4 mhz Pentium 4 met HT technologie
Nieuwe cooler van Zalman omdat de oude net een vliegtuig was. De insiders weten nu ook waarschijnlijk precies welke pc ik bedoel.
Maar na het op starten verschijnt er een aantalseconden het intel Pentium logo om vervolgens de pc weer uit te schakelen en weer aan te schakelen om vervolgens nog iets sneller aan te schakelen. Dit gebeurd een aantal keer (4 x ofzo) en dan blijft de pc echt uit.
Als ik hem dan weer aanzet gaat ie weer een aantal keren aan en uit zonder fatsoenlijk op te starten.
Wie weet waar het aan kan liggen of is er +misschien iets kapot.
Alvats bedankt
Philip
MSI Moederboard
512 MB intern DDR-400
250 gb hd,
nvidea 6610
3,4 mhz Pentium 4 met HT technologie
Nieuwe cooler van Zalman omdat de oude net een vliegtuig was. De insiders weten nu ook waarschijnlijk precies welke pc ik bedoel.
Maar na het op starten verschijnt er een aantalseconden het intel Pentium logo om vervolgens de pc weer uit te schakelen en weer aan te schakelen om vervolgens nog iets sneller aan te schakelen. Dit gebeurd een aantal keer (4 x ofzo) en dan blijft de pc echt uit.
Als ik hem dan weer aanzet gaat ie weer een aantal keren aan en uit zonder fatsoenlijk op te starten.
Wie weet waar het aan kan liggen of is er +misschien iets kapot.
Alvats bedankt
Philip