[Nieuwsbrief] Linken naar GoT

Pagina: 1
Acties:

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een klein idee / suggestie / balletje opgooien:

Is het misschien een idee om bijvoorbeeld de top-5 meest bezochte / meest interessante (tech / public) threads op GoT in de nieuwsbrief weer te geven, eventueel per categorie? Dit in het kader van het promoten van de community via ook deze weg.

:)

Sundown Circus

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat word niet bijgehouden, tenminste, niet door react, het valt wel te destileren uit de logfiles maar het lijkt mij niet zo'n hip plan om elke nacht ruim 400 MB aan gegzippde logfiles door te rennen. :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat bedoel je met meest bezochte/interessante? Topics gaan vaak dicht na 1000 replies, dus is het niet erg nauwkeurig. En interessant... tsja, wie bepaald wat interessant is?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Lijkt me dat je voor de meest interessante threads gewoon list_topics/14 kunt gebruiken :?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:37:
Wat bedoel je met meest bezochte/interessante? Topics gaan vaak dicht na 1000 replies, dus is het niet erg nauwkeurig. En interessant... tsja, wie bepaald wat interessant is?
Joe avg toch? Misschien wel een idee om de 5 topics met de meeste replies van de vorige dag te tonen (uit de tech fora dan). Dat zijn kennelijk op dat moment populaire topics. Technisch lijkt me dit niet heel ingewikkeld en performance verminderend voor t.net. Gevaar is denk ik, dat herhaling van enkele topics vaak op zal treden (wanneer bijv. de ps3 uitkomt oid).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

An sich vind ik het idee wel aardig. Je zou bijvoorbeeld een aantal stats-feiten kunnen destileren (aantal topics in laatste 24 uur, aantal berichten).
Vwb meest bezochte/meest interessante topics zou je ook kunnen kijken naar de topics waar in de afgelopen 24 uur de meeste berichten in zijn geplaatst - dat is vrij eenvoudig te bepalen :)

Intentionally left blank

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
moto-moi schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:35:
Dat word niet bijgehouden, tenminste, niet door react, het valt wel te destileren uit de logfiles maar het lijkt mij niet zo'n hip plan om elke nacht ruim 400 MB aan gegzippde logfiles door te rennen. :P
crisp schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:47:
An sich vind ik het idee wel aardig. Je zou bijvoorbeeld een aantal stats-feiten kunnen destileren (aantal topics in laatste 24 uur, aantal berichten).
Vwb meest bezochte/meest interessante topics zou je ook kunnen kijken naar de topics waar in de afgelopen 24 uur de meeste berichten in zijn geplaatst - dat is vrij eenvoudig te bepalen :)
Ladon schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:45:
[...]

Joe avg toch? Misschien wel een idee om de 5 topics met de meeste replies van de vorige dag te tonen (uit de tech fora dan). Dat zijn kennelijk op dat moment populaire topics. Technisch lijkt me dit niet heel ingewikkeld en performance verminderend voor t.net. Gevaar is denk ik, dat herhaling van enkele topics vaak op zal treden (wanneer bijv. de ps3 uitkomt oid).
Ik snap dat het technisch nogal lastig kan zijn, naast bijvoorbeeld Ladon en crips' idee (a.d.h.v. een stat-check) , is het misschien ook een kwestie van redactiewerk. Op sommige momenten komt er bijvoorbeeld tech (of ander)- nieuws uit dat enorm hard kan lopen. Dan is het misschien zinvol om zo'n topic in de nieuwsbrief te gooien, onder het mom van: 'vandaag veelbesproken! ' of 'niet te missen topics', of zoiets. Puur om onder de aandacht te brengen en eventueel de meerwaarde van de nieuwsbrief wat meer op te krikken. :)
P_de_B schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:37:
Lijkt me dat je voor de meest interessante threads gewoon list_topics/14 kunt gebruiken :?
>:)

Volgens mij zijn er ook mensen die niet proggen P_de_B.. :P

Sundown Circus

Pagina: 1