Toon posts:

Link openen in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een menu waarbij ik de link wil laten openen in een nieuw scherm.

Hieronder het betreffende deel van de code;

menu7.addItem("Contactforumulier","mailform.php", "_blank");

Het "_blank" gedeelte zou er naar mijn idee voor moeten zorgen dat hij wordt geopend in een nieuw scherm maar dat gebeurt niet.....wat gaat er mis...Iemand?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat gaat er mis
Hij opent niet in een nieuw venster :?

Even serieus: met zo'n magere topicstart kunnen wij je echt niet verder helpen. We willen op z'n minst een (versimpelde) voorbeeld kunnen zien (of desnoods code), want dit klein stukje zegt helemaal niks.

Daarnaast lijkt het erop dat je een menu generator van iemand gebruikt. Geven de ontwikkelaar(s) hier geen support op?

Lees dit nog even goed door: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml] en probeer je topicstart iets uit te breiden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-04 15:36

Acid_Burn

uhuh

Ik gebruik atijd _new.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

En dat mag wel, maar doet iets anders dan je denkt dat het zou moeen doen. _blank is de juiste keyword. _new is niet anders dan melp of spef. Gewoon een naam. Als je 2 vensters opent met dezelfde naam, opent de tweede gewoon in het eerste venster, of dat is in elk geval wat je mag verwachten. Bij _blank opent elke link in een nieuw venster.

[edit]
Neemt niet weg dat er te voorspellen is wat het 3e argument van een of andere methode zou moeten doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 18:12 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-04 15:36

Acid_Burn

uhuh

ah.. kijk eens aan. Naja, bij Mozilla doet ie met _new wel een nieuw venster openen, vandaar dat ik dus meestal niet verder gekeken heb. Zal mijn spullen tzt een aanpassen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site