Toon posts:

[BF2] Vage inlog problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een bizar probleem met BF2. Ik vraag me af of hier iemand enig idee over zou hebben. Ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Daar gaan we :)

Sinds ik bf2 heb gekocht speel heb ik problemen met inloggen. Ik had een account gemaakt: rDcc waarmee ik bij 1 van de 4 pogingen kon inloggen op de account server. Na verloop van tijd kon ik helemaal niet meer inloggen. Het spel stopt volledig met reageren bij het scherm: Connecting to Account Server.. Ik kan alleen nog maar met deze account spelen op computers van mijn broer/zus/vrienden.

Nou heb ik een aantal nieuwe accounts gemaakt, omdat ik natuurlijk ook thuis wil spelen. Al deze accounts deden het normaal; ik kon er gewoon online mee spelen op ranked punkbuster servers. Van deze accounts zijn in de tussentijd alweer drie naar de andere wereld. Hetzelfde probleem: Spel houdt op met reageren. Soms moet ik dan rebooten, soms kan ik met ctrl alt delete eruit. Ook bij deze andere accounts geldt dat ik ze wel op andere pc's kan spelen.

Ik heb nu nog maar 1 account over die het doet en ik ben bang dat die er op een gegeven moment ook mee kapt, en dat ik dan helemaal niet meer kan spelen. Kan namelijk geen nieuwe accounts meer maken omdat al mijn emailadressen al bezet zijn.

Het gekke is dat anderen zonder problemen bij mij kunnen inloggen en spelen. Het andere gekke is dat ik een van mijn eigen accounts ben verloren NADAT ik bij mijn zus met die account had gespeeld. Helaas is de laatste account die verloren is gegaan bij mij thuis geweest. Ik snap er dus compleet niks van.

Ik heb ea gemaild en die hebben voorlopig alleen maar sullige reacties gegeven: opnieuw installeren en poorten openen en ISP bellen :? Alles zonder resultaat natuurlijk.
Persoonlijk denk ik dat de combinatie van accounts gemaakt met mijn copy van het spel + mijn IP het probleem veroorzaakt.

Het ligt iig echt niet aan mijn hardware; alles is nieuw en high end en up to date qua drivers etc.
Het ligt ook niet aan mijn inet; ik heb alles altijd normaal kunnen spelen, en ook BF2
Mijn broer dacht aan een copyprotection bug. Ik heb het spel echter gekocht in de winkel.

Iemand enig idee? Als je uberhaupt tot hier gekomen bent ;)

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 13:54
Het meest gekke is nog dat je bij mij thuis met je account rDcc wel kan spelen maar bij jezelf niet..Maar andersom kan ik wel met mijn account bij jou spelen en vice versa... :X ...kan sowieso niets met je hardware zijn omdat ik wel gewoon kan spelen met mijn account op jouw comp