Een kennis van mij heeft een laptop waarop ze draadloos internet. Dit via een Linksys WRK54G wireless router en een Linksys WPC54G kaartje. Dit heeft altijd lekker gewerkt, zodra ze het WLAN-kaartje in de laptop deed kreeg het ding netjes een IP en kon ze surfen.
Sinds kort werkt dit niet meer, er gebeurt niets. Ik moet in het overzicht van draadloze netwerken de verbinding verbreken en dan handmatig weer verbinden, vervolgens krijgt de laptop weer een IP en werkt het zoals het moet.
Maar automatisch, ho maar.
Iemand enig idee hoe dit kan?
(router is al gereset en zelfs geupgrade naar de nieuwste firmware, de WLAN-kaart draait op de nieuwste drivers, Windows XP is helemaal up-to-date).
Sinds kort werkt dit niet meer, er gebeurt niets. Ik moet in het overzicht van draadloze netwerken de verbinding verbreken en dan handmatig weer verbinden, vervolgens krijgt de laptop weer een IP en werkt het zoals het moet.
Maar automatisch, ho maar.
Iemand enig idee hoe dit kan?
(router is al gereset en zelfs geupgrade naar de nieuwste firmware, de WLAN-kaart draait op de nieuwste drivers, Windows XP is helemaal up-to-date).