Hallo allemaal, ik ben dus van plan om een oude Pentium 3 PC om te gaan bouwen naar een servertje. Het gaat hier om een:
Pentium III 500 Mhz
2 x 128 MB RAM
8 GB HD
DVD-Drive
CD-Brander
Simpele Realtek netwerkkaart
300 Watt voeding
Ik ben van plan om er een kleine Counterstrike: Source server van te maken. Mijn eerste vraag:
- Is dit mogelijk? Moet ik er dingen aan aanpassen om er uberhaupt een server van te maken?
- Tot hoeveel slots zou ik kunnen gaan? Ik zat zelf aan 8 slots te denken, of red ik dat niet.
- Als dat allemaal niet mogelijk is, kan ik er dan wel een FTP server van maken?
- Ik ga zelf een goede behuizing ervoor maken, kan ik alles dan passief koelen? (Behalve de voeding)
Als dit in het verkeerde forum staat, mijn excuses
BTW: Mijn internetverbinding: 1500/256 Kbit/s
Pentium III 500 Mhz
2 x 128 MB RAM
8 GB HD
DVD-Drive
CD-Brander
Simpele Realtek netwerkkaart
300 Watt voeding
Ik ben van plan om er een kleine Counterstrike: Source server van te maken. Mijn eerste vraag:
- Is dit mogelijk? Moet ik er dingen aan aanpassen om er uberhaupt een server van te maken?
- Tot hoeveel slots zou ik kunnen gaan? Ik zat zelf aan 8 slots te denken, of red ik dat niet.
- Als dat allemaal niet mogelijk is, kan ik er dan wel een FTP server van maken?
- Ik ga zelf een goede behuizing ervoor maken, kan ik alles dan passief koelen? (Behalve de voeding)
Als dit in het verkeerde forum staat, mijn excuses
BTW: Mijn internetverbinding: 1500/256 Kbit/s