Toon posts:

Leuke quotes uit de hardware boekjes:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was benieuwd of mensen nog leuke quotes weten uit hardware boekies... Video kaarten, mobo's, cpu's etc:

Je lacht je af en toe echt dood, ik doe de kick off:

Op mijn asus V7 pro mobo staat het volgende:
Power supply CPU chassis fan:

These are not jumpers... do not place jumper caps over these pins >:)
Een vriend van me heeft een mac en kreeg dit soort texten naar zijn hoofd geslingerd:
"gebruik deze computer niet om een kerncentrale mee te besturen of het luchtverkeer mee te regelen"
:)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Meen je dat serieus van die Mac. das echt ziek als ze dat er opzetten, hoe stom denken ze dat sommige gebruikers wel niet zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:26 schreef ConZito het volgende:
Meen je dat serieus van die Mac. das echt ziek als ze dat er opzetten, hoe stom denken ze dat sommige gebruikers wel niet zijn :)
Ik heb het zien staan ja :) Ik zal wel ff vragen of ie dat g3 boekie wil inscannen :)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Op zondag 21 januari 2001 13:27 schreef drLiter het volgende:

[..]
Ik heb het zien staan ja :) Ik zal wel ff vragen of ie dat g3 boekie wil inscannen :)
Die is wel exteeem grappig dan :) Wel op een verpakking van mijn waterkoeling (was import vanuit Amerika) zien staan dat je niet op het koelblok mocht kouwen omdat dat slecht oor je tanden zou zijn.

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 13:34 schreef ConZito het volgende:

[..]
Die is wel exteeem grappig dan :) Wel op een verpakking van mijn waterkoeling (was import vanuit Amerika) zien staan dat je niet op het koelblok mocht kouwen omdat dat slecht oor je tanden zou zijn.
Is dat slecht dan? kut :(

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet uit een hardware boekje, maar in reactie op de G3 teksten:

Als je een dell koopt via www.dell.com krijg je een formulier toegefaxt, waarop je moet tekenen en beloven dat je het ding niet gebruikt om nucleaire-, biologische- of chemische lang afstandswapens mee te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:41 schreef Oviparous het volgende:
Niet uit een hardware boekje, maar in reactie op de G3 teksten:

Als je een dell koopt via www.dell.com krijg je een formulier toegefaxt, waarop je moet tekenen en beloven dat je het ding niet gebruikt om nucleaire-, biologische- of chemische lang afstandswapens mee te maken...
Woehahahah, zelfde verhaal als dat foknews dat die nieuwe XBox cpu'z door saddam gebruikt gingen worden voor Lange afstand raketten! :)

Verwijderd

Topicstarter
Artic silver:

Arctic Silver
Premium Silver Thermal Compound

Important Precautions

Don't smoke it.

:)

Verwijderd

Artic silver:
Arctic Silver
Premium Silver Thermal Compound

Important Precautions

Don't smoke it.
Wohaha
Zal wel een "geestverruimende werking" hebben ofzow :)

High on arctic silver >:)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik denk dat dat soort dingen gewoon komen omdat mensen ze anders aan gaan klagen, zoals het verhaal met de kat en de magnetron >:)>:)>:)>:) en die ongein.

Maar het is wel ontzettend cool voor ons nuchtere hollanders om van die stomme dingen te lezen :):):).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:34 schreef ConZito het volgende:

[..]
Nou hier ga je gang en printse maar :))))

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ypecam/quote.gif

Verwijderd

ja sukkels , maar jullie vergeten wel dat als die fabrikanten dat er allemaal niet inzetten , sukkels zoals sommigen hier daarna rechtzaken gaan aanspannen omdat ze TOCH datgene hebben gedaan met de computer, daar waar die helemaal niet geschikt voor was ! , dus tegenwoordig mag je wel een heel woordenboek meeleveren met alle waarschuwingen e.d. omdat je zo zwak staat tegenover de consument

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
In de licentie van de JDK staat ook dat je java niet mag gebruiken voor kerncentrales en levensapparatuur e.d.

kan ik me trouwens ook nog wel voorstellen, ik zou ook geen schadeclaim voor het vernietigen van een heel land aan mn broek willen hebben ;)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 01:42 schreef Darkman het volgende:
ja sukkels , maar jullie vergeten wel dat als die fabrikanten dat er allemaal niet inzetten , sukkels zoals sommigen hier daarna rechtzaken gaan aanspannen omdat ze TOCH datgene hebben gedaan met de computer, daar waar die helemaal niet geschikt voor was ! , dus tegenwoordig mag je wel een heel woordenboek meeleveren met alle waarschuwingen e.d. omdat je zo zwak staat tegenover de consument
Ik vind dat je gelijk hebt, maar om meteen over sukkels te beginnen gaat mij wat te ver....
Pagina: 1