[Mindmapping] Freemind, gratis mindmapping software

Pagina: 1
Acties:
  • 3.831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Topicstarter
Heb je wel eens dat je een programma tegenkomt dat je zo handig vind dat je het met iedereen wilt delen? Dat heb ik nu met het mindmapping programma Freemind:
http://freemind.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page

Freemind wat is het?
Freemind is een programma waarmee je je gedachten visueel kan uitwerken, ook wel mindmapping genoemd. Het woord Mind Map zegt het al, een kaart van je gedachten.
Hiermee kan je dus je gedachten goed visueel op een rijtje zetten zodat alles duidelijk en overzichtelijk is.

Op dit moment loop ik stage en heb nogal moeite om alles goed op een rijtje te zetten, en was dus op zoek naar zo'n mindmapping programma. Toevallig kwam ik Freemind tegen dacht dat het gewoon een simpel programma was, en had al allerlei ideeën hoe dit programma beter zou kunnen zoals automatisch in en uitzoomen naar de juiste knoop.

Totdat ik opeens de mogelijkheden ontdekten die me een voor een deed verbazen:

- Elke knoop kan een een link naar een map, document, programma of zelfs website zijn.
Dus naast het uitwerken van je mindmap kun je dus ook direct elke knoop linken naar een externe bron en deze direct opvragen of bekijken of beluisteren.
Er kan met een klik de juiste documenten of folders worden geopend, je meest gebruikte programma's worden opgestart of de door jou gewenste websites worden bekeken, een liedje of zelfs video worden gestart.

- Je kan een plaatje / foto toewijzen aan een knoop. Dit plaatje kan je weer linken aan bijvoorbeeld een applicatie of via "mailto: email@adres.nl" direct een mailtje sturen.

- Elke knoop kan een datum (activiteit) worden toegewezen via een kalendertje zoda deze knoop gaat knipperen op de door jou ingestelde datum.

- Er is een overzicht aanwezig van al je ingestelde activiteiten

Er zit nog veel meer in, maar dit zijn toch wel de meest handige mogelijkheden van dit programma die ik net even ben tegengekomen. Naar mijn mening is dit stukje software handig voor studenten, docenten, medewerkers binnen een bedrijf enz enz. of iedereen die iets zoekt om hun activiteiten, gedachten, documenten of projecten wilt organiseren of gewoon alles bij de hand te hebben in 1 programma. Of op z'n minst en zeer handige aanvuling.
Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben, want ik ben er zeer enthousiast over.

[ Voor 26% gewijzigd door XthinkZ op 19-01-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nu nog via een webinface kunnen bewerken en dan zou het helemaal een toppertje zijn.

Nu zit je vast aan 1 lokatie.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Net proggie neergehaald om eens te proberen. Heb ooit een cursusje gevolgd en ben ook zeer enthousiast over mind mapping. Eerste indruk is goed.

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Je kan de freemind folder ook gewoon op een usb stick zetten en alle documenten, foto's en bestanden waar hij naar linkt er ook bij gooien.

Lokaal naar een folder buiten de freemind folder wijzen: ./mapnaam

Dan kan je in een keer alles naar een ander sturen en met een leuk snelkoppeling die gebruiker het geheel laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ja.. maar meeste lokaties (bedrijfsnetwerken) houden niet zo van USB-sticks en dat soort ongein.

Daarbij komen invallen op de meest rare momenten en vaak (ik wel in elk geval) heb internet onder handbereik.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Cyberpope schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:41:
Ja.. maar meeste lokaties (bedrijfsnetwerken) houden niet zo van USB-sticks en dat soort ongein.

Daarbij komen invallen op de meest rare momenten en vaak (ik wel in elk geval) heb internet onder handbereik.
Invallen? wat ben je allemaal van plan :+. het was trouwens maar een voorbeeld. Inzippen naar een bestand en dan toesturen is natuurlijk ook gewoon mogelijk.

Het is trouwens ook mogelijk om een geencrypte mindmap te maken :).

[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 18-01-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 14:46
Misschien ben ik een zeikerd, maar wat is er mis met een kladblok en een potlood (of iets in die trant)? Gaat minstens net zo snel, geen lastige GUI om te leren en kan altijd en overal.

Ik neem tenminste aan dat het programma niet bedoeld is om ontwerpen mee uit te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Soultaker schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:52:
Misschien ben ik een zeikerd, maar wat is er mis met een kladblok en een potlood (of iets in die trant)? Gaat minstens net zo snel, geen lastige GUI om te leren en kan altijd en overal.

Ik neem tenminste aan dat het programma niet bedoeld is om ontwerpen mee uit te werken?
Je vergeet een stapeltje vlakgums op te noemen bij de benodigdheden als je bijv. een behoorlijke presentatie aan het voorbereiden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 14:46
Erm, nee, ik gum nooit iets uit. (Ik gebruik daarom ook meestal een pen, maar ook met potlood gum ik nooit.) Vandaar ook de vraag waar het programma precies voor bedoeld is; om slechts je gedachten te ordenen en een beetje overzicht te verkrijgen (waarvoor gummen i.m.o. niet nodig is) of juist om die gedachten in detail uit te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heeft iemand een voorbeeld qua scherm of zoiets? Het klinkt wel ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

De gummen zijn al genoemd omdat je regelmatig wilt veranderen. Dan wilt verplaatsen, zaken ertussen schuiven, ect, ect...

Gooi dan je office er ook uit....

Daarbij ben ik die plaatjes immer en altijd kwijt... Vandaar dat ik ook een PDA heb.. Maar die is te klein om goed op te kunnen mindmappen.
Soultaker schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:21:
Erm, nee, ik gum nooit iets uit. (Ik gebruik daarom ook meestal een pen, maar ook met potlood gum ik nooit.) Vandaar ook de vraag waar het programma precies voor bedoeld is; om slechts je gedachten te ordenen en een beetje overzicht te verkrijgen (waarvoor gummen i.m.o. niet nodig is) of juist om die gedachten in detail uit te werken?
Mindmappen is niet alleen het ordenen en gestructureerd lijstje maken. Immer dat kan overal in.
Mindmappen is juist ook om de creativiteit volledig te ontplooien en in dat proces ontkom je niet aan toevoegen dan wel weggooien, veranderen ect, ect.

[ Voor 37% gewijzigd door Cyberpope op 18-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
ey thanks,

ik gebruik eMindmaps nu maar was niet echt tevreden, beetje te simpel allemaal, eens kijken of dit beter werkt..

@wekkel, kijk ff op de website.. daar staan screenshots

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

@Soultaker en @Wekkel: TS geeft de link naar de site waar je de gevraagde info m.i. kan vinden. En Soultaker, neem je eigen post: je schrijft potlood, waar je pen in gedachten hebt. Zo gaat dat ook met een voorbereiding van een presentatie. Die zit je niet in één keer goed op.
En Wekkel, probeer je snel aan de volgende mijlpaal voor posts te komen? :+
[edit] te langzaam geweest!

[ Voor 5% gewijzigd door AES op 18-01-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter

:Y) , Het gaat hier niet om snel.
Ik neem aan dat je met een kladblok niet direct je documenten kan beheren, of programma's mee starten. Ook kan je met een potlootje nooit iets groots goed en overzichtelijk uitwerken.

Voor simpele kladjes heb je vast wel andere programma's.
Hier ff een screenie:
http://img371.imageshack.us/img371/5/mindmap1zd.jpg

Stel je nu voor dat als je op het logo klikt je de werkmap opent waar alle documenten staan.
Als je op voortgangsverslag 3 klikt opent hij automatisch het bestand voortgangsverslag 3.
En als je links op de link cardscan klikt opent hij de website cardscan.com.

Een klein bolletje erachter betekent dat als je die aanklikt er een hele boom uitklapt met informatie.

edit:
lachen, met een simpele mailto: regel kan je direct mailen via die link

[ Voor 43% gewijzigd door XthinkZ op 18-01-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 18:05
Linkje naar screenshot:
http://freemind.sourcefor...nd-computer-knowledge.png
Is FreeMind mind mapping software?

The term mind mapping is related to british psychologist Tony Buzan. In Buzan's context, mind map is a tree with many colors, pictures and personal expression. FreeMind is not really mind mapping software in the sense of Tony Buzan, nevertheless, one would say that FreeMind belongs to the class of so called mind mapping software.

Some of members of that class come pretty close to Buzan. Have a look at the site of first class commercial mind mapping software MindManager. You may also want to see examples of mind maps in Buzan's sense.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Handig als je veel websites wil bekijken en je bookmarks wil indelen op forum, artikelen, bogus en grafieken bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

XthinkZ schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:42:
[...]

:Y) , Het gaat hier niet om snel.
Ik neem aan dat je met een kladblok niet direct je documenten kan beheren, of programma's mee starten. Ook kan je met een potlootje nooit iets groots goed en overzichtelijk uitwerken.

Voor simpele kladjes heb je vast wel andere programma's.
Hier ff een screenie:
http://img371.imageshack.us/img371/5/mindmap1zd.jpg

Stel je nu voor dat als je op het logo klikt je de werkmap opent waar alle documenten staan.
Als je op voortgangsverslag 3 klikt opent hij automatisch het bestand voortgangsverslag 3.
En als je links op de link cardscan klikt opent hij de website cardscan.com.

Een klein bolletje erachter betekent dat als je die aanklikt er een hele boom uitklapt met informatie.

edit:
lachen, met een simpele mailto: regel kan je direct mailen via die link
Wat ik in jouw mindmap zie is min of meer een planning (met wbs) die je ook in MS Project zou maken. Die van jou is echter gecombineerd met losse notities die je maakt en todo's. Op mijn PDA zou dat neerkomen op het gebruik van memo's, todo's en de agenda. Plus dat je hier dus kennelijk ook een stukje documentbeheer in hebt. Moet ik aan dat soort zaken denken wat mindmapping betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
ppl schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:08:
[...]

Wat ik in jouw mindmap zie is min of meer een planning (met wbs) die je ook in MS Project zou maken. Die van jou is echter gecombineerd met losse notities die je maakt en todo's. Op mijn PDA zou dat neerkomen op het gebruik van memo's, todo's en de agenda. Plus dat je hier dus kennelijk ook een stukje documentbeheer in hebt. Moet ik aan dat soort zaken denken wat mindmapping betreft?
Nee, maar dat is het mooie aan dit programma dat je dat er allemaal in kan verwerken.
Dat hele documentbeheer kan je ook gewoon inklappen. en je puur bezighouden met mindmappen.

Je kan mindmappen zo gek maken zoals je dat zelf wilt natuurlijk.

Famillie stambomen maken, visualiseren welke keuzes je hebt en de gevolgen daarvan uitwerken, relaties aanleggen enz.

Met Mindmappen heb je meestal 1 centraal punt. Dat kan je zelf zijn, een project een klant een systeem. En van daaruit werk je alles uit wat er mee te maken heeft.

Je kan visualiseren hoe je leven eruit ziet, je hobby's uitgaven enz. Zodat je een duidelijk beeld krijgt van iets. En dat iets bepaal je helemaal zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 18-01-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

[knip]

Nee, maar dat is het mooie aan dit programma dat je dat er allemaal in kan verwerken.
Dat hele documentbeheer kan je ook gewoon inklappen. en je puur bezighouden met mindmappen.

Je kan mindmappen zo gek maken zoals je dat zelf wilt natuurlijk.

Famillie stambomen maken, visualiseren welke keuzes je hebt en de gevolgen daarvan uitwerken, relaties aanleggen enz.

Met Mindmappen heb je meestal 1 centraal punt. Dat kan je zelf zijn, een project een klant een systeem. En van daaruit werk je alles uit wat er mee te maken heeft.

Je kan visualiseren hoe je leven eruit ziet, je hobby's uitgaven enz. Zodat je een duidelijk beeld krijgt van iets. En dat iets bepaal je helemaal zelf.[/quote]

Ik heb er even mee gespeeld. Voor dat geld best leuk proggie. Ik zag wel een paar foutjes in de FAQ op de site, maar goed...Waarom keek ik daar? Ik maak een afdruk van een simpele mind map, die in het midden van de pagina staat. Bij het afdrukken krijg ik een ernstig verkleind plaatje (nog geen kwart van de pagina. Zowel in landscape als portrait geprobeerd. Wat doe ik verkeerd?
Ik vind het wel jammer dat er geen preview is; ik heb die iig niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Heb even gekeken naar het printen, en bij de instellingen kan je kiezen alles op 1 pagina te laten passen of de zoom factor aanpassen. Als je daar mee speelt zou het goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Gedowned, ik ga er de komende tijd eens naar kijken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Je kan de mindmap tonen op een website zodat bezoekers je hele mindmap kunnen doorbrowsen:

http://img458.imageshack.us/img458/1214/site9rz.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door XthinkZ op 19-01-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

XthinkZ schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:00:
Je kan de mindmap tonen op een website zodat bezoekers je hele mindmap kunnen doorbrowsen:

http://img458.imageshack.us/img458/1214/site9rz.jpg
Wat heb jezelf er echt mee gedaan? Ik bedoel: een concrete toepassing. Het is een mooi progsel en ik ga zeker het verder uitproberen. Dus tot zover: bedankt voor jouw topic! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
AES schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:07:
[...]

Wat heb jezelf er echt mee gedaan? Ik bedoel: een concrete toepassing. Het is een mooi progsel en ik ga zeker het verder uitproberen. Dus tot zover: bedankt voor jouw topic! }:O
Ik ga hem gebruiken voor het ordenen van mijn stage. Ik kwam het programma gisteren tegen, maar heb het vandaag pas kunnen bekijken. Ik was al hard op zoek naar iets waarmee ik het overzicht mee kon bewaren en ik heb dat dus gevonden. Maar je kan het voor zoveel meer gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 19-01-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

tja .. wat more is new? Heb er het geduld niet voor... and believe me.. al heel wat van deze mindmapping progsels gezien. Maar ik mis nog steeds een variant waar je OOK online de mindmap kan bijwerken. Er is wel een variant (kan ff niet op de naam komen), maar dan moet je dus ook een aparte applicatie server (ipv gewone webserver zoals apache) gaan draaien daarvoor... ja hallo. Gat in de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
henkleerssen schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:18:
tja .. wat more is new? Heb er het geduld niet voor... and believe me.. al heel wat van deze mindmapping progsels gezien. Maar ik mis nog steeds een variant waar je OOK online de mindmap kan bijwerken. Er is wel een variant (kan ff niet op de naam komen), maar dan moet je dus ook een aparte applicatie server (ipv gewone webserver zoals apache) gaan draaien daarvoor... ja hallo. Gat in de markt?
Het ligt er natuurlijk aan waar je hem host. freemindbrowser.html word gelinkt naar je mindmap.
Als je hem dus op je eigen webserver host dan kan je dus na bewerking gewoon de veranderingen op je site zien.

Via remote control zoals www.logmein.com kan je via het web op de desktop van je webserver en kan je heel snel je mindmap bewerken die vervolgens door iedereen weer te zien is via je webserver.
Toch?

[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 19-01-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

XthinkZ schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:12:
[...]

Ik ga hem gebruiken voor het ordenen van mijn stage. Ik kwam het programma gisteren tegen, maar heb het vandaag pas kunnen bekijken. Ik was al hard op zoek naar iets waarmee ik het overzicht mee kon bewaren en ik heb dat dus gevonden. Maar je kan het voor zoveel meer gebruiken.
Daar komt de aap uit de mouw! Ik vind het echt een waardevol hulpmiddel met een redelijk simpele interface. Tja, het gaat nooit vanzelf. Dat "printprobleem" had ikzelf al op diverse manieren willen oplossen. Het is mij nu zeker dat het goed kan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

Mindmapping is veel meer dan dit progje alleen :) Het is uitgevonden door Tony Buzan. Hij heeft meerdere zaken ontwikkeld, zoals speedreading, leren door middel van mindmapping etc.

Ik gebruik mindmapping al geruime tijd op papier, werkt uitstekend en heerlijk snel.

http://mindmap.pagina.nl/ (bekijk deze pagina's en leef je uit :))

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06 16:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Volgens mij is dit ideaal om als veredelde post-it te gebruiken :P Ik ga er vanmiddag eens mee worstelen maar ik ben eigenlijk al een tijd op zoek naar een mooie invulling voor mijn chaotische werkwijzen maar dit is denk ik ideaal. Voor zover ik nu begrijp kan ik er aantekeningen op kwijt, zaken die ik nog moet doen, verjaardagen van mensen etc etc.
Vanmiddag eens mee aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Kleine kick, ik heb er nu mee zitten spelen en vind het wel ok. Het werkt wat makkelijker dan SmartDraw en de export functie is prima in orde. Voor mij een makkelijke manier om de status van vele poten in grote zaken eenvoudig bij te houden, inclusief een lijstje met contactgegevens van personen. Daar zit ik iedere keer weer naar te zoeken als er gebeld moet worden o.i.d. grrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06 16:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wekkel schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:55:
Kleine kick, ik heb er nu mee zitten spelen en vind het wel ok.
Dat is ongeveer ook mijn mening. Ik vind het op zich best aardig werken maar echt lekker intuitief gaat het allemaal net niet. Ik ben er dan ook niet helemaal uit of ik hem als vervanger voor mijn todo.txt en notes.txt ga gebruiken ;) Programma komt ook iets te 'java' op me over (lees, traag :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

IceStorm schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:21:
[...]

Dat is ongeveer ook mijn mening. Ik vind het op zich best aardig werken maar echt lekker intuitief gaat het allemaal net niet. Ik ben er dan ook niet helemaal uit of ik hem als vervanger voor mijn todo.txt en notes.txt ga gebruiken ;) Programma komt ook iets te 'java' op me over (lees, traag :P).
Ik vond het in het begin ook wat minder. Als je met de muis ergens boven blijft hangen dan wordt dat geselecteerd en dat werkt dus niet fijn als je in de toolbar die er boven zit wat moet selecteren.
Vervolgens kom je tot de conclusie dat die muis helemaal niet gebruikt hoeft te worden, zowat alles (op notes na) werkt met shortcuts :)
Zodra je eenmaal door hebt hoe je met het toetsenbord alles kunt doen is het reuze makkelijk en intuitief, beetje zoals mijn Palm PDA.

Ik vind het alleen jammer dat er geen importeert mogelijkheid is voor de bookmarks in Firefox, hij is er weer wel voor Internet Explorer. Ik heb maar mijn Firefox bookmarks in IE geimporteerd en daarna kon ik de benodigde links in Freemind importeren.

Ik ben nog niet helemaal achter hoe alles precies werkt, maar tot dusver bevalt het me prima. Zelfs de hele documentatie die men heeft staat nog in een mindmap en opzich werkt dat erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het is erg handing om allerlei punten op te sommen die dan in een geëxporteerde HTML in een lijstje verschijnen. Zodra je input krijgt op die punten, kan je in Freemind de respons zo in een nieuwe subdraad invoegen en dit komt dan uiteindelijk bij exporteren weer in je overzichtje.

Heel handig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Ik heb net weer wat leuks ontdekt, als je bij een knoop ->invoegen -> kladblok aanklikt en aantekeningen maakt krijg je die weer te zien als je je muis eroverheen haalt. ideaal dus :*).

Ik dacht eerst wat heb je aan die kladblok als ie weer verdwijnt als je weggaat...

[ Voor 21% gewijzigd door XthinkZ op 25-01-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Laatst online: 13-06 23:26

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Begrijp ik het goed, dat dit net zoiets is als One-Note van M$?
Die heb ik ook op mijn laptop, op zich wel handig, maar ik merk dat dergelijke software het meest uit de verf komt op een tablet PC.
Daar is het makkelijker mee "doodlen" zeg maar...

Maar dit soort software is voor een creatief proces onmisbaar.
Ik heb het gebruikt om de processen bij een klant te verbeteren. Werkt als een trein en mensen zijn er vrij snel enthousiast over. Voorals oorzaak en gevolg zijn hiermee goed uit te werken.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het is vooral heel simpel. Dat vind ik de grote kracht (+ meteen een klikbaar menuutje bij export als HTML Javascript :Y) )
Pagina: 1