Beveiligd filmpje gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-07 22:18
Voor mijn studie wil ik een filmpje bewerken zodat deze kan worden ingevoegd in mijn presentatie. Echter het filmpje komt van een voorlichtingscd van de hartstichting, en ik kan de filmpjes wel bekijken maar als ik deze wil invoegen in mijn videobewerkingssoftware, geeft deze aan dat deze beveiligd is. Is er een manier dat ik hem wel kan bewerken zodat ik mijn presentatie af kan maken?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ff hartstichting bellen?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Contact opnemen met de Hartstichting, denk niet dat ze het leuk vinden als je ongevraagd hun beveiligde filmpjes gaat editten (ze zijn niet voor niets beveiligd).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Helaas, ik ben bang dat je te daar mee moet doen. Het is niet voor niets beveiligd. Het omzeilen van beveiligingen is iets dat we op GoT niet zomaar doen en voor klein, educatief (?) gebruik lijkt me het niet heel onwaarschijnlijk dat je gewoon toestemming krijgt als je de juiste mensen aanspreekt op de juiste manier.

Als je wel kunt afspelen en het mag volgend de kleine lettertjes op die CD, kan je het natuurlijk wel gewoon aanroepen vanuit je presentatie en dan standalone draaien (of misschien inline in bijv PPT).

Maar dit topic sluit ik omdat er behalve niet-zo-legale verder niets meer is te zeggen. Succes met je presentatie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.