oeps
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 16:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
LoL boeiendVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
NPC's zijn de monsters zeker?
Hij zegt het verkeerd NPC, zijn de caracters mee wie je kan spreken in game, monsters zijn gewoon de mobs of hoeje ze wilt noemen, maar die bedoelthij wel.
En die rode balk die je krijgt tijdens een party waar is dat voor?
Iedere member heeft ee nrode balk achter zijn naam, dat zijn de hp bars van je party members, die van jou staat gelijk aan die ook links boven in je scherm staat.
En waar kan ik een account registreren voor narose?
http://www.roseonlinegame.com/
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Verwijderd
nee alleen nog screens gezien. vanavond thuis en dan misschien even proberen. Iniedergeval nog gratis. Dus waarom niet even proberenVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:51:
Splendid ziet er grappig uit van Rose Evolution. Eens kijken of het wat is.
Heb je het al gecheckt?
Verwijderd
Minder en ik ben ook ingame als Dubstar. Al weet ik nog niet of ik ga betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:54:
WallieCard Amount Due: €12,42 Euros
Is dit nou meer of minder dan in EUrose ?, Ik wil vanaf nu ook met wallie gaan betalen namelijk.
Ik heb die gozer net op MSN gesproken, heel aardige kerel en hij is nu bezig met de tutorial maken.. Hij dacht het over een uurtje of 2 af te hebben..Splendid schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:56:
[...]
nee alleen nog screens gezien. vanavond thuis en dan misschien even proberen. Iniedergeval nog gratis. Dus waarom niet even proberen
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, dat was eventjes lezen. Stiekem hoop ik nog dat het goed komt met onze chars in eRose, maar dat zal wel nietWhiteUltY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:39:
WOW dat was even veel lezen.
Ik snap egt niet dat zoveel mensen door gaan met NArose, weer overnieuw beginnen heb ik dus egt geen zin in.
Als het niks meer word met Erose (dus ook dat we onze char's niet meer houden) stop het Rose avontuur hier ook voor mij helaas.
Ik heb dus egt geen zin om weer helemaal op lv. 1 te beginnen al veel te vaak gedaan. Ik wens jullie suc6 in NArose maar Kaytjuh zal je daar niet meer zien lopen, maar natuurlijk blijf ik active op dit forum.
Suc6 allemaal Groetjes Kaytjuh
Oke cool, is dat die DJJ?? Want ik heb hem al toegevoegd op msn maar volgens mij is hij er niet. Heeft hij al account voor je aangemaakt?egamernl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:01:
[...]
Ik heb die gozer net op MSN gesproken, heel aardige kerel en hij is nu bezig met de tutorial maken.. Hij dacht het over een uurtje of 2 af te hebben..
Ben benieuwd wat het is, hij had het erover dat het een mix van de nieuwe rose en irose was.. Clerics konden ook weer buffen zei hij.
Splendid heeft al gezegd de lijst te hebben leeggemaaktVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:03:
Wil iemand even een lijstje maken van de players die nu online zijn in NAROSE deze zal ik dan even added in mijn friendlist als updaten klaar is..
NPC (Non Player Character) Dus ja daar vallen Monsters ook onderVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
NPC's zijn de monsters zeker?
Hij zegt het verkeerd NPC, zijn de caracters mee wie je kan spreken in game, monsters zijn gewoon de mobs of hoeje ze wilt noemen, maar die bedoelthij wel.
En die rode balk die je krijgt tijdens een party waar is dat voor?
Iedere member heeft ee nrode balk achter zijn naam, dat zijn de hp bars van je party members, die van jou staat gelijk aan die ook links boven in je scherm staat.
En waar kan ik een account registreren voor narose?
http://www.roseonlinegame.com/
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 17:22 ]
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2006 17:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 126% gewijzigd door ph4nt0m op 31-01-2006 17:53 ]
Verwijderd
Ik bied me aan lijkt me leuk!!!ph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:43:
Vliegje -> Soldier -> Knight (Als rakker beetje door lvl't ^^)
Kippetje -> Hawker -> Raider
LoCaLHoST -> Soldier -> Champ / Hawker -> Raider ( twijfel ook nog ^^ )
Spoekiebees -> Muse -> Cleric
doominator -> hawker -> Raider
Egamernl -> Muse -> Mage
Rakkertje -> Dealer -> artisian
ph4nt0m -> Hawker -> raider
4th -> soldier -> champ
syrenNL -> Hawker -> Raider
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
ok als er nu nog 3 komen ^^ kunnen we t makenwie bied zich aan?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 31-01-2006 17:53 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 17:58 ]
Verwijderd
Best pijnlijk om dit allemaal te zien en horen maja me eige keuzeVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:07:
Leuk mixje van oude clans
Egamernl -> Muse -> Mage
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Sacardus-> Dealer -> Artisan
Haantje
Splendid
Verwijderd
Lol nice!, ik ben helaas mijn wachtwoord van de beta kwijt:(. En kan ik hem ook niet meer opvragen ofzo.ph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:13:
lol kom ik net lucia ironwarrior space angeel tegen ^^ woot woot![]()
lucia vond t wel leuk me te zien op me lvlkben ook behoorlijk lucky met me char da tikd ie had uit beta ^^
Verwijderd
Verwijderd
Niemand vind het leuk om opnieuw hoog te worden maargoed het zij zo onze liefde voor rose is blijkbaar erg hoogVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:28:
Toch vind ik het raar om te zien dat zoveel 'high' levels van jullie door gaan. En net doen of er niets is gebeurd... Ik heb iig nog wel ff tijd nodig om verstand op '0' te zetten en weer te gaan lvllen. Ik vind t knap, suc6.
Dat gat vrije tijd moet wel opgevuld wordenVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:28:
Toch vind ik het raar om te zien dat zoveel 'high' levels van jullie door gaan. En net doen of er niets is gebeurd... Ik heb iig nog wel ff tijd nodig om verstand op '0' te zetten en weer te gaan lvllen. Ik vind t knap, suc6.
Dat lijkt me wel mee te vallen, ik ben in de kersttvakantie op wintersport geweest, een week geen rose oef wat erg.. zou het zo nog een keer doenVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:35:
[...]
Hmm, denk niet helemaal dat dat het is. Voor mij is de liefde nog steeds ontzettend hoog. Ik denk meer dat het te maken heeft met verslaving, dus niet zonder rose kunnen...
[ Voor 39% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 18:36 ]
Verwijderd
Hmm, denk niet helemaal dat dat het is. Voor mij is 'de liefde voor rose' nog steeds ontzettend hoog. Ik denk meer dat het te maken heeft met verslaving, dus niet zonder rose kunnen...Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Niemand vind het leuk om opnieuw hoog te worden maargoed het zij zo onze liefde voor rose is blijkbaar erg hoogwel leuk om high lvl char even hoog als me zelf te zien
( wat niet lang gaat duren ben niet echt snel in lvlen, vooral niet met dealer)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 18:36 ]
Ik als we het voorvalletje met Eurrose forum kunnen vergetenph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:34:
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Sacardus-> Dealer -> Artisan
Haantje
Splendid
Bij deze er is weer plek voor 1 iemand
Verwijderd
Verwijderd
Ja aggress kom PLEASE weer terug.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:26:
Ik ga het misschien ook weer proberen
Haantje zal ook wel bezet zijn, door mij. Ik heb echt geen flauw idee welk lvl die char is, dus ik heb even een mailtje gestuurd naar het GM team. ( Het is toch niet net als bij GR op desite te achterhalen?)Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:57:
ik had al een NArose acount maar die is geblockt
Dus nieuwe gemaakt, omdat ik al een acount had is vliegje al bezet
dus heet nu Vliegjes !!! add me ^^
Ik denk dat je gelijk hebt. Na 7 dagen trial en weer hetzelfde doen als je al zovaak gedaan hebt en ondertussen denken aan je lvl 128 soldier met slotted,atp 10 equip, slotted refined(5) spear en 22 milj aan zullies heb je er denk ik snel genoeg van.... Verder alle negatieve zaken die veel van jullie tegen me vertelden toen ik vond dat we NArose moesten spelen ipv Erose.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:40:
Je kan beter eerst wachten wie er allemaal gaan betalen.
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:57:
ik had al een NArose acount maar die is geblockt
Dus nieuwe gemaakt, omdat ik al een acount had is vliegje al bezet
dus heet nu Vliegjes !!! add me ^^
Ik had ook ingelogt met mijn oude narose naam. Het eerste wat ik moest doen was mijn wachtwoord (weer) aanpassen. In het verleden is namelijk de database gehacked van NArose en ik heb toen meteen mijn password aangepast ook al speelde ik het niet meer. Je kan trouwens je password naar je mailadres laten sturen als je dat nog wel weet. Mijn account doet het dus nog als ik zou betalen (lvl 52 bowhawker) maar ik heb voorlopig geen zin meer..Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedPh4ntom hoe is het dan mogelijk dat je nog met je lvl 5x char speelt? En misschien hadden we dan toch beter naar lucky moeten luisteren xD mja dit had niemand verwacht denk ik.
Je moet je wachtwoord veranderen op de frontpage ivm veiligheidsredenen ofzo, als het goed is krijg je daarna deze melding:Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedPh4ntom hoe is het dan mogelijk dat je nog met je lvl 5x char speelt? En misschien hadden we dan toch beter naar lucky moeten luisteren xD mja dit had niemand verwacht denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 19:27 ]
Verwijderd
Ik zie niet waar ik mijn wachtwoord moet veranderen. Als ik gewoon probeer in te loggen op dat forum bijvoorbeeld staat er: Your are suspended from roseonline website. En ik weet zeker dat ik met de goede gegevens inlog.Dutch-Hane schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:26:
[...]
Je moet je wachtwoord veranderen op de frontpage ivm veiligheidsredenen ofzo, als het goed is krijg je daarna deze melding:
[afbeelding]
Ik moet nu gewoon betalen voordat ik kan spelen, maar ik wacht even af hoe het gaat aflopen met m'n vraag welk lvl deze char is. Vandaag heb ik toch bijna geen tijd om te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 19:40 ]
[ Voor 19% gewijzigd door precious1 op 31-01-2006 19:54 ]
Forum en site zijn 2 verschillende accounts. Forum weet ik het wachtwoord ook niet meer van en een mail naar de adminstrator gisteren heeft nog niet geholpen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:38:
[...]
Ik zie niet waar ik mijn wachtwoord moet veranderen. Als ik gewoon probeer in te loggen op dat forum bijvoorbeeld staat er: Your are suspended from roseonline website. En ik weet zeker dat ik met de goede gegevens inlog.
Edit: Nvm ik zie al wat het probleem is, geen naRose voor mij...
Verwijderd
Klopt, maar op beide accounts heb ik geen mogelijkheid meer in te loggen. Niet zo gek als ik kijk op deze pagina: http://www.roseonlinegame.com/member/produce.asp. Ik heb nml. een regeltje overschreden en daarom kan ik waarschijnlijk dus niet meer inloggen op de site. En dus niet meer pass veranderen en dus niet meer spelen x)... Mja, dat was ik ook eigenlijk niet van plan.luckyjan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:52:
[...]
Forum en site zijn 2 verschillende accounts. Forum weet ik het wachtwoord ook niet meer van en een mail naar de adminstrator gisteren heeft nog niet geholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 19:59 ]
euhm ik wist me ouwe pass nogVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 20:48 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Ja ziet er cool uit! Zit er nu ook in. Echt stuk mooier als de originele roseegamernl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:40:
[afbeelding]
kROSE new evolutionHet is echt vet, ik zou er zo voor betalen als het moest
http://www.gamerzplanet.n...hread-t_11853-page_5.htmlPsychoot schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:55:
Kan iemand dan ook ff uitleggen hoe je moet reggen en downloaden etc?
Die Rose wil ik wel proberen
Verwijderd
[ Voor 105% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 21:18 ]
Ik speel gewoon tot ik der nimeer opkan, dan spreek ik sinergy wel weer ff aanVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:00:
Ik ga iig niet op tawain rose spelen.
Straks worden misschien alle nieuw-taiwanners weer gebanned
en hoe zit dat met de trial van NAROSE?
mag je maar max 35 uren spelen? dus 5 uren per dag?
[ Voor 16% gewijzigd door PeGys op 31-01-2006 21:06 ]
Verwijderd
Ben ik het met je eens. Met dat KSSN (Korean Social Security Number) vertrouw ik ook niet helemaal als ik dit lees:PeGys schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:05:
[...]
Ik speel gewoon tot ik der nimeer opkan, dan spreek ik sinergy wel weer ff aan
Die krose zieter wel leuk uit hoor, maar heb geen zin om ten eerste opnieuw te beginnen en ten tweede alles te gaan raden wat er gezegd wordt.
Ik weet niet wat er van waar is maar toch...Do not talk about KSSN's. It's illegal to talk about them and asking for one or any other stuff. If you're not korean, then you can't have one because it's against the law and you can go to court and maybe be in prison for a while. Only koreans have KSSN's (Korean Social Security Number) and no one else that's korean should have one. If any korean finds out you have a KSSN, then you're caught and you better be careful because they might or will tell someone in there home country that you have one.
[ Voor 25% gewijzigd door Splendid op 31-01-2006 21:34 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Ik denk dat ik weet welke quest je bedoelt, te vinden bij zo'n gast in El Verloon bij dat dorpje?4th schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:14:
iemand al eens methio's engagement ring gehoude? je kan kieze om hem niet te geve maar wat als je hem houdt? wat voor stats?
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 31-01-2006 22:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 00:54 ]
Verwijderd
En met mij in partyVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:53:
Mhhh ging lekker zo de eerste avond rosen:
[afbeelding]
Had btw al een fairy gehad ^^ kan niet beter.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dan leen ik de ap's welph4nt0m schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:42:
mooi casah
kleine update van mijn char
lvl 55 inmiddels en al 5 paar senior shoes gevonden met de volgende stats:
str+4
atkp+8
dex+6
con+5
sen+5
ik bewaar deze schoenen om uit te lenen / verkopen aan mede tweakers i dont carede dex 6 zijn niet te leen iig omdat ik ze zelf gebruik
Verwijderd
Verwijderd
Zal rakkerzero wel doen neem ik aan als hij achter zijn pc kruipt vandaag.Yokidrink schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:00:
we zitten bijna op 1000 posts. wie maakt het volgende deel?
Als ik de con 5 schoentjes mag lenen voor me dealertje maak je weer iemand blij ^^ph4nt0m schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:42:
mooi casah
kleine update van mijn char
lvl 55 inmiddels en al 5 paar senior shoes gevonden met de volgende stats:
str+4
atkp+8
dex+6
con+5
sen+5
ik bewaar deze schoenen om uit te lenen / verkopen aan mede tweakers i dont carede dex 6 zijn niet te leen iig omdat ik ze zelf gebruik
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 09:03 ]
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:02:
[...]
Zal rakkerzero wel doen neem ik aan als hij achter zijn pc kruipt vandaag.
Rakkerzero schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:33:
btw. Iemand anders moet maar de nieuwe topic aanmaken.
contact mij maar als je images wilt. Dit topic blijf ik natuurlijk gewoon volgen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 09:18 ]
Mijn images zullen gewoon online blijven. Dus kun je gebruikenCalamor schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:42:
Maar als je de nieuwe topic ga maken. Kijk je met "view" en dan copy past. Dat lijk mij het makkelijkst. En ik zou dan van een topic terug gebruiken die vind ik tog mooier en overzichtelijker.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand dit effe doen aubCalamor schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:42:
Maar als je de nieuwe topic ga maken. Kijk je met "view" en dan copy past. Dat lijk mij het makkelijkst. En ik zou dan van een topic terug gebruiken die vind ik tog mooier en overzichtelijker.
Verwijderd
Hoop dat je hem krijgt. die DJJ had maar 100 KSSn te vergeven. Gister rond 18:00 had hij er al 86 vergeven. Daarna had ik er nog wel 1 te pakken.Rakkerzero schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:53:
Ik heb btw ook ff aangemeld voor zo'n KSSN nummer.
ik kijk nog ff hoe die rose evolution eruit ziet en dan ga ik weer verder met Silkroad.
Verwijderd
Omdat niemand dit even wil doen doe ik het wel.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:02:
[...]
Kan iemand dit effe doen aub
Ik zit op me werk dus gaat mij niet lukken. Iemand PLS
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 11:03 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq