7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Nog een kleine aanvulling, omdat je hawker wordt is het niet echt nodig om INT te nemen, muses gebruiken continu skills, zodat ze mp hard nodig hebben. Als hawker gebruik je veel minder mana. Str heb je wel wat van nodig (ook atack power en defence)maar vooral op Dex focussen, daarnaast moet je zodra je merkt dat je erg veel mist, zorgen dat je CON add. Voor wat specifieke vragen verwijs ik je graag door naar een van de (ex-) hawkersAnoniem: 167224 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:10:
@ Dutch Hane
Ik moet weer overnieuw beginnen, ben narose nog aan het downloaden, maar ik denk dat ik hawker wil worden!
Dus dan hoef je alleen je hp, mp en dex te upgraden? Is dex voor snelheid?
En waar dienen party's voor en hoe werkt? Want heb wel keer mee gedaan aan een party, maar begreep het niet helemaal!
-NPC => non playing character, kan je dingen van kopen, quests halen etc.post hieronder
-Die rode balk is je HP balk, handig voor muses om te weten wanneer party-members bijna dood zijn, zodat ze ze kunnen healen.
-https://www.roseonlinegame.com/member/join_age.asp
[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 16:38 ]
Anoniem: 167224
NPC's zijn de monsters zeker?
En die rode balk die je krijgt tijdens een party waar is dat voor?
En waar kan ik een account registreren voor narose?
Iig hartstikke bedankt voor zover
Waaronder Wozzie & Psykoman ( BlueWolf )Dutch-Hane schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:27:
[...]
Nog een kleine aanvulling, omdat je hawker wordt is het niet echt nodig om INT te nemen, muses gebruiken continu skills, zodat ze mp hard nodig hebben. Als hawker gebruik je veel minder mana. Str heb je wel wat van nodig (ook atack power en defence)maar vooral op Dex focussen, daarnaast moet je zodra je merkt dat je erg veel mist, zorgen dat je CON add. Voor wat specifieke vragen verwijs ik je graag door naar een van de (ex-) hawkers
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
1. Ja, NPC's zijn zowel monsters als ingebouwde players die bv wapens verkopen.Anoniem: 167224 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:
Okeej, heb ik nog een paar vraagjes:
Iig hartstikke bedankt voor zover
2. Dat is de EXP van de party dacht ik. En je heb dan ook meerderre levensbalken (van anderre medeplayers)
3. Als je naar www.roseon.com gaat klik je op North America Rose. En dan rechtsbovenin ''Register''
Da was het?
Anoniem: 141799
Hij zegt het verkeerd NPC, zijn de caracters mee wie je kan spreken in game, monsters zijn gewoon de mobs of hoeje ze wilt noemen, maar die bedoelthij wel.
Iedere member heeft ee nrode balk achter zijn naam, dat zijn de hp bars van je party members, die van jou staat gelijk aan die ook links boven in je scherm staat.
http://www.roseonlinegame.com/
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 31-01-2006 16:37 ]
LoL boeiendAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
Hij zegt het verkeerd NPC, zijn de caracters mee wie je kan spreken in game, monsters zijn gewoon de mobs of hoeje ze wilt noemen, maar die bedoelthij wel.
Iedere member heeft ee nrode balk achter zijn naam, dat zijn de hp bars van je party members, die van jou staat gelijk aan die ook links boven in je scherm staat.
Edit: Bedankt voor de verbetering, maar de mobs worden tog wel vaak NPC's genoemd, tog?
Ik snap egt niet dat zoveel mensen door gaan met NArose, weer overnieuw beginnen heb ik dus egt geen zin in.
Als het niks meer word met Erose (dus ook dat we onze char's niet meer houden) stop het Rose avontuur hier ook voor mij helaas.
Ik heb dus egt geen zin om weer helemaal op lv. 1 te beginnen al veel te vaak gedaan. Ik wens jullie suc6 in NArose maar Kaytjuh zal je daar niet meer zien lopen, maar natuurlijk blijf ik active op dit forum.
Suc6 allemaal Groetjes Kaytjuh
Anoniem: 133390
Heb je het al gecheckt?
Anoniem: 153710
Is dit nou meer of minder dan in EUrose ?, Ik wil vanaf nu ook met wallie gaan betalen namelijk.
nee alleen nog screens gezien. vanavond thuis en dan misschien even proberen. Iniedergeval nog gratis. Dus waarom niet even proberenAnoniem: 133390 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:51:
Splendid ziet er grappig uit van Rose Evolution. Eens kijken of het wat is.
Heb je het al gecheckt?
Anoniem: 167224
Minder en ik ben ook ingame als Dubstar. Al weet ik nog niet of ik ga betalen.Anoniem: 153710 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:54:
WallieCard Amount Due: €12,42 Euros
Is dit nou meer of minder dan in EUrose ?, Ik wil vanaf nu ook met wallie gaan betalen namelijk.
Ik heb die gozer net op MSN gesproken, heel aardige kerel en hij is nu bezig met de tutorial maken.. Hij dacht het over een uurtje of 2 af te hebben..Splendid schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:56:
[...]
nee alleen nog screens gezien. vanavond thuis en dan misschien even proberen. Iniedergeval nog gratis. Dus waarom niet even proberen
Ben benieuwd wat het is, hij had het erover dat het een mix van de nieuwe rose en irose was.. Clerics konden ook weer buffen zei hij.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Anoniem: 51626
Anoniem: 162748
Anoniem: 135104
Inderdaad, dat was eventjes lezen. Stiekem hoop ik nog dat het goed komt met onze chars in eRose, maar dat zal wel nietWhiteUltY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:39:
WOW dat was even veel lezen.
Ik snap egt niet dat zoveel mensen door gaan met NArose, weer overnieuw beginnen heb ik dus egt geen zin in.
Als het niks meer word met Erose (dus ook dat we onze char's niet meer houden) stop het Rose avontuur hier ook voor mij helaas.
Ik heb dus egt geen zin om weer helemaal op lv. 1 te beginnen al veel te vaak gedaan. Ik wens jullie suc6 in NArose maar Kaytjuh zal je daar niet meer zien lopen, maar natuurlijk blijf ik active op dit forum.
Suc6 allemaal Groetjes Kaytjuh

Oke cool, is dat die DJJ?? Want ik heb hem al toegevoegd op msn maar volgens mij is hij er niet. Heeft hij al account voor je aangemaakt?egamernl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:01:
[...]
Ik heb die gozer net op MSN gesproken, heel aardige kerel en hij is nu bezig met de tutorial maken.. Hij dacht het over een uurtje of 2 af te hebben..
Ben benieuwd wat het is, hij had het erover dat het een mix van de nieuwe rose en irose was.. Clerics konden ook weer buffen zei hij.
Splendid heeft al gezegd de lijst te hebben leeggemaaktAnoniem: 162748 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:03:
Wil iemand even een lijstje maken van de players die nu online zijn in NAROSE deze zal ik dan even added in mijn friendlist als updaten klaar is..
http://www.got.splendid-designs.nl/?page_id=2
NPC (Non Player Character) Dus ja daar vallen Monsters ook onderAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
Anoniem: 163464

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 31-01-2006 17:22 ]
De monsters worden vaak mobs genoemt, je moet ze killen (defeaten, hunten, grinden, lvl'en etc) om experience en items te krijgen. Deze kan je dan weer verkopen bij NPC's
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2006 17:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kippetje -> Hawker -> Raider
LoCaLHoST -> Soldier -> Champ / Hawker -> Raider ( twijfel ook nog ^^ )
Spoekiebees -> Muse -> Cleric
doominator -> hawker -> Raider
Egamernl -> Muse -> Mage
Rakkertje -> Dealer -> artisian
ph4ant0m -> Hawker -> raider
4th -> soldier -> champ
syrenNL -> Hawker -> Raider
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Laat ik ook maar verder gaan met naRose.
Cya all ingame.
Anoniem: 161022
ING: Sacardus (artisan)
[ Voor 126% gewijzigd door ph4nt0m op 31-01-2006 17:53 ]
Ik bied me aan lijkt me leuk!!!ph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:43:
Vliegje -> Soldier -> Knight (Als rakker beetje door lvl't ^^)
Egamernl -> Muse -> Mage
ph4nt0m -> Hawker -> raider
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
ok als er nu nog 3 komen ^^ kunnen we t makenwie bied zich aan?
Echt lache!
Mijn nick is btw DoominatorNL , voeg me toe @ je fl plz:)
Egamernl -> Muse -> Mage
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Sacardus
Haantje
Splendid
ok dit word dus de clan als iedereen akkoord gaat
Ik zie t liefst vliegje als Master deputy mag hij zelf bepalen
[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 31-01-2006 17:53 ]
Anoniem: 162748
Hawker4Ever > Hawker > Raider
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 162748 op 31-01-2006 17:58 ]
Egamernl -> Muse -> Mage
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Sacardus-> Dealer -> Artisan
Haantje
Splendid
Best pijnlijk om dit allemaal te zien en horen maja me eige keuzeAnoniem: 161022 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:07:
Leuk mixje van oude clans
Egamernl -> Muse -> Mage
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Haantje
Splendid
lucia vond t wel leuk me te zien op me lvl
Lol nice!, ik ben helaas mijn wachtwoord van de beta kwijt:(. En kan ik hem ook niet meer opvragen ofzo.ph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:13:
lol kom ik net lucia ironwarrior space angeel tegen ^^ woot woot![]()
lucia vond t wel leuk me te zien op me lvlkben ook behoorlijk lucky met me char da tikd ie had uit beta ^^
Ik wil nogsteeds heel graag spelen maarja ik heb dus echt geen idee wat ik zou moeten worden want mage is wel sterk, maar denk niet dat ik het lang volhoud..
Dealer vind ik nogsteeds wel leuk is alleen niet echt sterk en moet je toch wel een soldier hebben om mee te trainen.
Weet dus echt niet of ik nog ga spelen, alhoewel ik het erg graag wil
Niemand vind het leuk om opnieuw hoog te worden maargoed het zij zo onze liefde voor rose is blijkbaar erg hoogAnoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:28:
Toch vind ik het raar om te zien dat zoveel 'high' levels van jullie door gaan. En net doen of er niets is gebeurd... Ik heb iig nog wel ff tijd nodig om verstand op '0' te zetten en weer te gaan lvllen. Ik vind t knap, suc6.
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Haantje
Splendid
Bij deze er is weer plek voor 1 iemand
Dat gat vrije tijd moet wel opgevuld wordenAnoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:28:
Toch vind ik het raar om te zien dat zoveel 'high' levels van jullie door gaan. En net doen of er niets is gebeurd... Ik heb iig nog wel ff tijd nodig om verstand op '0' te zetten en weer te gaan lvllen. Ik vind t knap, suc6.
Dat lijkt me wel mee te vallen, ik ben in de kersttvakantie op wintersport geweest, een week geen rose oef wat erg.. zou het zo nog een keer doenAnoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:35:
[...]
Hmm, denk niet helemaal dat dat het is. Voor mij is de liefde nog steeds ontzettend hoog. Ik denk meer dat het te maken heeft met verslaving, dus niet zonder rose kunnen...
[ Voor 39% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 18:36 ]
Hmm, denk niet helemaal dat dat het is. Voor mij is 'de liefde voor rose' nog steeds ontzettend hoog. Ik denk meer dat het te maken heeft met verslaving, dus niet zonder rose kunnen...Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Niemand vind het leuk om opnieuw hoog te worden maargoed het zij zo onze liefde voor rose is blijkbaar erg hoogwel leuk om high lvl char even hoog als me zelf te zien
( wat niet lang gaat duren ben niet echt snel in lvlen, vooral niet met dealer)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 31-01-2006 18:36 ]
Ik als we het voorvalletje met Eurrose forum kunnen vergetenph4nt0m schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:34:
4th -> soldier -> champ
Poes -> Muse
Ceteus -> Muse -> Mage
Haantje
Splendid
Bij deze er is weer plek voor 1 iemand
Anoniem: 123576

Dus nieuwe gemaakt, omdat ik al een acount had is vliegje al bezet
dus heet nu Vliegjes !!! add me ^^
Ja aggress kom PLEASE weer terug.Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:26:
Ik ga het misschien ook weer proberen
Haantje zal ook wel bezet zijn, door mij. Ik heb echt geen flauw idee welk lvl die char is, dus ik heb even een mailtje gestuurd naar het GM team. ( Het is toch niet net als bij GR op desite te achterhalen?)Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:57:
ik had al een NArose acount maar die is geblockt
Anders maar een nieuwe account aanmaken, ook die 7 dagen gratis

Ik zie het morgen wel.
Ik denk dat je gelijk hebt. Na 7 dagen trial en weer hetzelfde doen als je al zovaak gedaan hebt en ondertussen denken aan je lvl 128 soldier met slotted,atp 10 equip, slotted refined(5) spear en 22 milj aan zullies heb je er denk ik snel genoeg van.... Verder alle negatieve zaken die veel van jullie tegen me vertelden toen ik vond dat we NArose moesten spelen ipv Erose.Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:40:
Je kan beter eerst wachten wie er allemaal gaan betalen.
Maar ja verslaving he
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:57:
ik had al een NArose acount maar die is geblockt
Ik had ook ingelogt met mijn oude narose naam. Het eerste wat ik moest doen was mijn wachtwoord (weer) aanpassen. In het verleden is namelijk de database gehacked van NArose en ik heb toen meteen mijn password aangepast ook al speelde ik het niet meer. Je kan trouwens je password naar je mailadres laten sturen als je dat nog wel weet. Mijn account doet het dus nog als ik zou betalen (lvl 52 bowhawker) maar ik heb voorlopig geen zin meer..Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedPh4ntom hoe is het dan mogelijk dat je nog met je lvl 5x char speelt? En misschien hadden we dan toch beter naar lucky moeten luisteren xD mja dit had niemand verwacht denk ik.
Je moet je wachtwoord veranderen op de frontpage ivm veiligheidsredenen ofzo, als het goed is krijg je daarna deze melding:Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook ik heb een tijdje beta gespeeld en wat levels getraind, maar die char is nu dus geblockedPh4ntom hoe is het dan mogelijk dat je nog met je lvl 5x char speelt? En misschien hadden we dan toch beter naar lucky moeten luisteren xD mja dit had niemand verwacht denk ik.

Ik moet nu gewoon betalen voordat ik kan spelen, maar ik wacht even af hoe het gaat aflopen met m'n vraag welk lvl deze char is. Vandaag heb ik toch bijna geen tijd om te spelen.
@Yosit
Dat staat er al maanden
[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 19:27 ]
Ik zie niet waar ik mijn wachtwoord moet veranderen. Als ik gewoon probeer in te loggen op dat forum bijvoorbeeld staat er: Your are suspended from roseonline website. En ik weet zeker dat ik met de goede gegevens inlog.Dutch-Hane schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:26:
[...]
Je moet je wachtwoord veranderen op de frontpage ivm veiligheidsredenen ofzo, als het goed is krijg je daarna deze melding:
[afbeelding]
Ik moet nu gewoon betalen voordat ik kan spelen, maar ik wacht even af hoe het gaat aflopen met m'n vraag welk lvl deze char is. Vandaag heb ik toch bijna geen tijd om te spelen.
Edit: Nvm ik zie al wat het probleem is, geen naRose voor mij...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 31-01-2006 19:40 ]
Het schijnt dat het niet p2p wordt maar alleen met p2p shop en mogelijkheden (zoals extra chars/warehouse en misschien wel net als jrose dat je moet betalen om shop te kunnen hebben
Ik wacht dit even af tot iig eind februari...
Add me ingame als je TWRose speelt:
EURose: RIP PreciousChick 68 Champ
EURose: RIP SatansLilHelper 65 Bourg
NARose: Sleep Well Kooper 55 Champ
NARose: Sleep Well PreciousArrow 46 Scout
TWRose: Alive 'n' Kicking Precious1 24 Champ
TWRose: Alive 'n' Kicking DealWithIt 38 Bourg
ps wel grappig dat een spel dat eurose heet, geen euro's meer heeft
pps i wont say i told you so...i'll only vaguely remind you that i did...
ppps voor iedereen die trial account bij NARose opent: ga niet snacht je shop aan laten staan want dan zijn die 35 uur zo voorbij (het is 1 week of maximaal 35 uur online zijn daar met trial account, daarna moet je al dokken)
[ Voor 19% gewijzigd door precious1 op 31-01-2006 19:54 ]
Forum en site zijn 2 verschillende accounts. Forum weet ik het wachtwoord ook niet meer van en een mail naar de adminstrator gisteren heeft nog niet geholpen.Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:38:
[...]
Ik zie niet waar ik mijn wachtwoord moet veranderen. Als ik gewoon probeer in te loggen op dat forum bijvoorbeeld staat er: Your are suspended from roseonline website. En ik weet zeker dat ik met de goede gegevens inlog.
Edit: Nvm ik zie al wat het probleem is, geen naRose voor mij...
Klopt, maar op beide accounts heb ik geen mogelijkheid meer in te loggen. Niet zo gek als ik kijk op deze pagina: http://www.roseonlinegame.com/member/produce.asp. Ik heb nml. een regeltje overschreden en daarom kan ik waarschijnlijk dus niet meer inloggen op de site. En dus niet meer pass veranderen en dus niet meer spelen x)... Mja, dat was ik ook eigenlijk niet van plan.luckyjan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:52:
[...]
Forum en site zijn 2 verschillende accounts. Forum weet ik het wachtwoord ook niet meer van en een mail naar de adminstrator gisteren heeft nog niet geholpen.
Edit: Toch vind ik het vreemd dat me account dan nog steeds ge-suspended is. Zo erg is spammen toch ook weer niet

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 31-01-2006 19:59 ]
euhm ik wist me ouwe pass nogAnoniem: 135104 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]

kROSE new evolution

ff uitproberen kan geen kwaad
ik ben inmiddels op de kRose site hier aanbeland:

Eerst reggen?
[ Voor 65% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 20:48 ]
Lijkt me zowat hetzelfde te zijn.
Een beetje verlies heb je altijd...
Ja ziet er cool uit! Zit er nu ook in. Echt stuk mooier als de originele roseegamernl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:40:
[afbeelding]
kROSE new evolutionHet is echt vet, ik zou er zo voor betalen als het moest
Die Rose wil ik wel proberen
Of heb ik het mis ?
http://www.gamerzplanet.n...hread-t_11853-page_5.htmlPsychoot schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:55:
Kan iemand dan ook ff uitleggen hoe je moet reggen en downloaden etc?
Die Rose wil ik wel proberen
Anoniem: 40554
Straks worden misschien alle nieuw-taiwanners weer gebanned
en hoe zit dat met de trial van NAROSE?
mag je maar max 35 uren spelen? dus 5 uren per dag?
Ik had eerst niet gezien dat je die acc dus wél zelf kan aanmaken, het staat er gewoon onder, terwijl hij daarboven zegt dat je hem moet contacten
Anyway ik ga het nu proberen
Ftp link werkt niet hier

[ Voor 105% gewijzigd door Rooster op 31-01-2006 21:18 ]
Ik speel gewoon tot ik der nimeer opkan, dan spreek ik sinergy wel weer ff aanAnoniem: 40554 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:00:
Ik ga iig niet op tawain rose spelen.
Straks worden misschien alle nieuw-taiwanners weer gebanned
en hoe zit dat met de trial van NAROSE?
mag je maar max 35 uren spelen? dus 5 uren per dag?
Die krose zieter wel leuk uit hoor, maar heb geen zin om ten eerste opnieuw te beginnen en ten tweede alles te gaan raden wat er gezegd wordt.
[ Voor 16% gewijzigd door PeGys op 31-01-2006 21:06 ]
Ben ik het met je eens. Met dat KSSN (Korean Social Security Number) vertrouw ik ook niet helemaal als ik dit lees:PeGys schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:05:
[...]
Ik speel gewoon tot ik der nimeer opkan, dan spreek ik sinergy wel weer ff aan
Die krose zieter wel leuk uit hoor, maar heb geen zin om ten eerste opnieuw te beginnen en ten tweede alles te gaan raden wat er gezegd wordt.
Ik weet niet wat er van waar is maar toch...Do not talk about KSSN's. It's illegal to talk about them and asking for one or any other stuff. If you're not korean, then you can't have one because it's against the law and you can go to court and maybe be in prison for a while. Only koreans have KSSN's (Korean Social Security Number) and no one else that's korean should have one. If any korean finds out you have a KSSN, then you're caught and you better be careful because they might or will tell someone in there home country that you have one.
Ik heet trouwens xSplendiDx Splendid heb ik al op oude account maar weet login gegevens niet meer
[ Voor 25% gewijzigd door Splendid op 31-01-2006 21:34 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Anoniem: 136756
iig je kan mij ingame vinden : Nemor
en je kan et hier posten ook plz
Ik denk dat ik weet welke quest je bedoelt, te vinden bij zo'n gast in El Verloon bij dat dorpje?4th schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:14:
iemand al eens methio's engagement ring gehoude? je kan kieze om hem niet te geve maar wat als je hem houdt? wat voor stats?
Maar het is een quest item toch? Je kan die nooit houden. Zo is er ook een quest dat je mini-ruby's kan vinden in de goblin cave, je krijgt er alleen (maar) geld voor en kan naar de ruby's fluiten
Ik ga tijdelijk stoppen met het bespelen van Rose
Silkroad Online ben ik nu mee bezig en is zeer vermakelijk.
Lijkt kwa speel manier aardig op Rose en is gewoon gratis.
Ik kom wel terug als eldeon er is of als ik heimwee krijg
btw. Iemand anders moet maar de nieuwe topic aanmaken.
contact mij maar als je images wilt. Dit topic blijf ik natuurlijk gewoon volgen
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 31-01-2006 22:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Had btw al een fairy gehad ^^ kan niet beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 01-02-2006 00:54 ]
Anoniem: 158292
En met mij in partyAnoniem: 161022 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:53:
Mhhh ging lekker zo de eerste avond rosen:
[afbeelding]
Had btw al een fairy gehad ^^ kan niet beter.
Mensen ben ook weer terug, had ff probs met login tweakers hehe. Wil ook graag bij Lot dan of komen er meer clans?had het al ingame tegen kippetje en dubstar gezegd. Ben ondertussen alweer lvl 20
kleine update van mijn char
lvl 55 inmiddels en al 5 paar senior shoes gevonden met de volgende stats:
str+4
atkp+8
dex+6
con+5
sen+5
ik bewaar deze schoenen om uit te lenen / verkopen aan mede tweakers i dont care
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Net een jason mask gekocht voor 45k, altijd al willen hebben dat ding ^^
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dan leen ik de ap's welph4nt0m schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:42:
mooi casah
str+4
atkp+8
dex+6
con+5
sen+5
ik bewaar deze schoenen om uit te lenen / verkopen aan mede tweakers i dont carede dex 6 zijn niet te leen iig omdat ik ze zelf gebruik
was bijna weer vergeten hoe moeilijk deler was zonder rifine's zonder zuly en zo...
Heb het erg druk met werk en zo dus zal effe duren voor ik een beetje hoog lvl ben
En mijn god wat zuigt die drop rate zeg, van lvl 9 tot 18 geen 1 eq drop gehad.. als zo door gaat heb ik niet een gennoeg geld op lvl 20 op een gun te kopen

Maar dat zien we vanavond wel als ik erug kom van werk.
Ps als iemand nog wat EQ over hebt ^^ hint hint
Zal rakkerzero wel doen neem ik aan als hij achter zijn pc kruipt vandaag.Yokidrink schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:00:
we zitten bijna op 1000 posts. wie maakt het volgende deel?
Als ik de con 5 schoentjes mag lenen voor me dealertje maak je weer iemand blij ^^ph4nt0m schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:42:
mooi casah
str+4
atkp+8
dex+6
con+5
sen+5
ik bewaar deze schoenen om uit te lenen / verkopen aan mede tweakers i dont carede dex 6 zijn niet te leen iig omdat ik ze zelf gebruik
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 01-02-2006 09:03 ]
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:02:
[...]
Zal rakkerzero wel doen neem ik aan als hij achter zijn pc kruipt vandaag.
Rakkerzero schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:33:
btw. Iemand anders moet maar de nieuwe topic aanmaken.
contact mij maar als je images wilt. Dit topic blijf ik natuurlijk gewoon volgen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat had ik over het hooft gezien ^^
Wie is er handig met topic's en dingetjes ???? Ik namelijk niet
(of je moet topic's inclusief startpost kunnen craften ^^)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 01-02-2006 09:18 ]
Het was leuk om met jullie tespelen. Veel plezier met NaRose. (eRose gesloten ?= topic rose gesloten)
Maar als je de nieuwe topic ga maken. Kijk je met "view" en dan copy past. Dat lijk mij het makkelijkst. En ik zou dan van een topic terug gebruiken die vind ik tog mooier en overzichtelijker.
Mijn images zullen gewoon online blijven. Dus kun je gebruikenCalamor schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:42:
Maar als je de nieuwe topic ga maken. Kijk je met "view" en dan copy past. Dat lijk mij het makkelijkst. En ik zou dan van een topic terug gebruiken die vind ik tog mooier en overzichtelijker.
Verder heb ik nog wat images offline staab op mn pc, dus als je die nog wilt dan moet je maar ff mailen.
Of je de oude TS pakt of de nieuwe TS wil uitwerken mogen jullie bepalen
@Calamor.
Ik had nog wat spullen van je in eRose
Ik zat maar te wachten tot je weer een keer online kwam

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.