Server waren/zijn goed, bleek ook wel zaterdag en zondag toen hun ISP een tijdelijke oplossing voor de packetloss heeft geregeld dus die zijn ze NIET aan het upgraden. Ze beweren een probleem met de cisco firewall hardwarematig te hebben en die konden ze maandag pas vervangen. De oude was niet helemaal kapot maar gaf alleen 90% packetloss volgens hun. Dwz dat je de config zo kan overzetten op een nieuwe. Sowieso hadden ze natuurlijk een backup van de firewall config. Nu gaan ze plots op maandag uit de lucht en staat er dat ze MINIMAAL 24 uur uit de lucht zijn. Vanaf vorige week dus al een heleboel downtime. Als jij dit allemaal niet vreemd vindt ikke wel en bedankt dat je ons ff ging flamen op het erose forum.B1gk1ller schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:45:
[...]
Leven jullie in een eigenwereldje ofzoZe zijn de servers aan het upgraden dat is de enige reden waarom alles ofline is.......
Haha zie het al helemaal voor meVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:12:
Zouden ze die firewall zelf gecraft hebben en is het mis gegaan met refinen naar (4)?
Verwijderd
ze wouden hem persee op (7) hebben.... ze weten toch dat dat fout gaat.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:12:
Zouden ze die firewall zelf gecraft hebben en is het mis gegaan met refinen naar (4)?
Ze wilden die server drillen, en dat is geluktVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:15:
[...]
ze wouden hem persee op (7) hebben.... ze weten toch dat dat fout gaat.

Blind? Ik was aan het typen terwijl jij die reply al neergezet had en zag het pas toen ik al gepost had..flyingdutch schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:19:
[...]
eerst effe zijken en dan zeggen dat je je bij me aansluit, omg .... gast
wat een gezelligheid hier weer op het forum 
De downtime komt mij eigenlijk wel heel goed uit. Kan ik tenminste niet "stiekem" Rose gaan spelen terwijl ik eigenlijk moet leren voor tentamens
De downtime komt mij eigenlijk wel heel goed uit. Kan ik tenminste niet "stiekem" Rose gaan spelen terwijl ik eigenlijk moet leren voor tentamens
Verwijderd
Heb me steam acount maar weer eens opgezocht effe Counterstriken en effe me andere pc geherinstaleert. Kom ik normaal nooit aan toe ^^maxjuh schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:27:
PS. Is GR forum ook zo sloom bij jullie ?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 22:31 ]
Ben door al die downtime weer aardig bij met m'n serie's die ik volg via internet (nieuwe 24 is super)maxjuh schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:27:
oftopic: hehehe die heb ik ook nog ergens lichen. cs ooit heel veel gespeeldVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:29:
[...]
Heb me steam acount maar weer eens opgezocht effe Counterstriken en effe me andere pc geherinstaleert. Kom ik normaal nooit aan toe ^^
Schijnt idd vette serie te wezen (toch maar is leechen)luckyjan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:31:
[...]
Ben door al die downtime weer aardig bij met m'n serie's die ik volg via internet (nieuwe 24 is super)
[ Voor 33% gewijzigd door maxjuh op 23-01-2006 22:34 ]
kspeel al 2 maanden geen cs meer full time af en toe 1 match (1keer in de week) maar verleer t nog niet LOL
@ vliegje nee t forum gaat bij mij razendsnel ^^
@ vliegje nee t forum gaat bij mij razendsnel ^^
Ik stem toen dat Winky wel uit OoT gegooid mag worden. Als BoT gemerged wordt met OoT, wens ik natuurlijk wel dat Lakitu ook meeverhuisd naar OoT.
[ Voor 88% gewijzigd door Zeror op 23-01-2006 22:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
dank u
GR forum uber sloom bij mij, bij jullie ook ?? ??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 22:43 ]
ook dank u namens meeVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:41:
[...]
dank u
en nee mijne is snel
Downtime ? Moet jij geen sigs maken ?Rakkerzero schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:39:
Ik stem toen dat Winky wel uit OoT gegooid mag worden. Als BoT gemerged wordt met OoT, wens ik natuurlijk wel dat Lakitu ook meeverhuisd naar OoT.
Lolz, grapje hoor

Een beetje verlies heb je altijd...
Wel stom van jullie om zo offtopic te gaan. Nu staat er een modbreak en dies lelijk
Voortaan gewoon ontopic blijven.
Ik schop mezelf btw ff omdat die startpost ook maar eens af moet zijn. De nieuwe versie althans.
Sigs maken komt daarna wel

Voortaan gewoon ontopic blijven.
Ik schop mezelf btw ff omdat die startpost ook maar eens af moet zijn. De nieuwe versie althans.
Sigs maken komt daarna wel
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 23-01-2006 22:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
nee gaat hier als een speer.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:41:
[...]
dank u
zou ik je trouwens een keer mogen verzoeken om een wapen voor me te craften als je dat kan?
geen probleem hoor, was gekscherend bedoeld..SRY man
Als ik met me crafter rond loop word ik helemaal gek gePM't en iedereen praat tegen me. Dus zoms zie ik iemand over het hooft
sry for that.
[ Voor 27% gewijzigd door Maferick op 23-01-2006 22:49 ]
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Ik kreeg net ff een error dat ik later opnieuw moest proberen, misschien gewoon ff slechte ping.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:41:
[...]
dank u
Voor de rest übersnel
En eurm, kan je soms es de preciese mats neeplanten die nodig zijn voor:
- Wild hawker chest
- Wild hawker shoes
- Wild hawker hat
De gloves heb ik al.
Heb momenteel zo'n 200 damascus. Iemand die een deel damascus teveel heeft voor een mooi prijsje ?
[ Voor 30% gewijzigd door PeGys op 23-01-2006 22:49 ]
Verwijderd
wat voorn ?Maferick01 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:46:
[...]
nee gaat hier als een speer.
zou ik je trouwens een keer mogen verzoeken om een wapen voor me te craften als je dat kan?
Zeg, mijn muziek in Winamp blijft om de zoveel seconden heel eventjes 'haperen' tijdens Rose, heeft dit met nProtect te maken? Of hebben jullie dit probleem niet.
Gamo ^^ (7 day trail)
Trueflame was al ingebruik GOTDAMMIT
The legend has died
Gamo ^^ (7 day trail)
Trueflame was al ingebruik GOTDAMMIT
[ Voor 18% gewijzigd door Gamo op 23-01-2006 22:49 ]
Verwijderd
Als ik muziek speel en rose speel heb ik dat ook. Heb gelukkig ander PCtje voor de muziekGamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:49:
Zeg, mijn muziek in Winamp blijft om de zoveel seconden heel eventjes 'haperen' tijdens Rose, heeft dit met nProtect te maken? Of hebben jullie dit probleem niet.
Gamo ^^ (7 day trail)
Trueflame was al ingebruik GOTDAMMITThe legend has died
Rose geeft altijd 100% CPU load, willen of niet, ligt waarschijnlijk daaraan.Gamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:49:
Gamo ^^ (7 day trail)
Soms is de transfer rate van je HD ook de schuldige als rose en je mp3's op zelfde schijf staan.
een lvl 60 2handed sword als ik de mats weet kan ik die ook verzamelen
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Dank je wel voor de uitleg, ik heb net mijn PC weer stofvrij gemaakt dus ik was een beetje... bang...kortgezegd xDVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:50:
[...]
Als ik muziek speel en rose speel heb ik dat ook. Heb gelukkig ander PCtje voor de muziek
Gamo pakt de iPod erbij
Jah hier ben ik eigenlijk niet echt blij meePeGys schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:51:
[...]
Rose geeft altijd 100% CPU load, willen of niet, ligt waarschijnlijk daaraan.
Soms is de transfer rate van je HD ook de schuldige als rose en je mp3's op zelfde schijf staan.
Tis de nProtect denk ik.
Heej, ik hoop jullie ingame te mogen zien man
[ Voor 9% gewijzigd door Gamo op 23-01-2006 23:12 ]
Verwijderd
dat maak ik niet sry. die skill heb ik nietMaferick01 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:52:
[...]
een lvl 60 2handed sword als ik de mats weet kan ik die ook verzamelen
Als je niet ALT+TAB naar je desktop telkens gaat blijft je muziek gewoon goed maar zodra je dat wel gaat doen krijg je haperinge.Gamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:49:
Gamo ^^ (7 day trail)
Ik zal je tip uitproberenB1gk1ller schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:56:
[...]
Als je niet ALT+TAB naar je desktop telkens gaat blijft je muziek gewoon goed maar zodra je dat wel gaat doen krijg je haperinge.
lvl 6 alweer - haha wat een geweldig spel, iemand vroeg waarom ik het over 'betalen' had tegen een persoon, en toen ik vertelde dat de beta over was -->

[ Voor 32% gewijzigd door Gamo op 23-01-2006 23:01 ]
Nuja, hang dagelijk wel rond in forest of wisdom nu met me vriendin, dus daar kan je me wel tegenkomen als PsykoMan. Je kan me ook geregeld als BlueForce in zant/el verloon desert tegenkomen.Gamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:56:
[...]
Dank je wel voor de uitleg, ik heb net mijn PC weer stofvrij gemaakt dus ik was een beetje... bang...kortgezegd xD
Gamo pakt de iPod erbij
[...]
25% Load bij mij, maar muziek hapert wel heel erg. Ook staat Rose op een andere HDD. Tis de nProtect denk ik.
Heej, ik hoop jullie ingame te mogen zien manVerheug me
En als je me echt wil zien, pm gerust ff naar PsykoMan en als die niet on is naar BlueForce
ingame pmen gaat als volgt:
@ plaats je door middel van alt + 64
Dus @nick die je wil pmen spatie tekst
voorbeeld:
@PsykoMan hey
[ Voor 10% gewijzigd door PeGys op 23-01-2006 23:04 ]
PeGys schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:02:
[...]
Nuja, hang dagelijk wel rond in forest of wisdom nu met me vriendin, dus daar kan je me wel tegenkomen als PsykoMan. Je kan me ook geregeld als BlueForce in zant/el verloon desert tegenkomen.
En als je me echt wil zien, pm gerust ff naar PsykoMan en als die niet on is naar BlueForce
voorbeeld:
@PsykoMan hey

Ok, dankjewel dat ik je mag PMen
Ik heb Winamp altijd draaien als ik Rose speel. Misschien moet je meer geheugen kopen of een oude skin voor Winamp pakken. Dus geen 5.x skin.
Gelukkig kreeg ik ook mailtje voor me account id, voor 1 maand gratis
Komt wel goed uit want me account was verlopen en met die downtime laatste tijd heb ik er geen last van gehad 
\\edit
Ja IGN is Psychoot zoals me sig al doet verraden
\\edit2
Owjah... op me notebook Asus w2v (P-M 760 / 1Gb / X700) heb ik er ook geen problemen mee... wazige situatie
^^ Mega post ^^
Gelukkig kreeg ik ook mailtje voor me account id, voor 1 maand gratis

\\edit
Das vervelend, mijn cpu load ligt rond de 40-50% als ik speel... Misschien heb je veel op de achtergrond draaienGamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:13:
[...]
Ik heb 2gigabyte aan geheugen, maar de CPU Load loopt ontzettend opÈrg vervelend
Wat is je ingame naam Psychoot?

\\edit2
Ontzettend goed valt wel mee... P4 3,2 / 1Gb OCZ / Asus 9800xt / Asus P4C-800-E Deluxe etc. Als ik naar Windows ga en Rose loopt nog dan schokt me beeld af en toe als ik het forum afscroll. Maar kan nog altijd zonder problemen werken en muziek draaien... Na tijdje is dat schokken als ik scroll ook weg... dan is maar iets van max. 350mb in gebruik van me geheugen.Gamo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:21:
[...]
Heb je een ontzettend goede PC misschien? vliegje en BlueForce hebben er ook wat last van volgens mij. Ik heb idd veel op de achtergrond, maar de béta verliep echter zonder problemen. Ik blaim nogsteeds nProtect, heb je uitstaan zkerAlles (ook Windows omgeving) schokt als een shellshock nu... Toch maar even alle instellingen bij langs
Owjah... op me notebook Asus w2v (P-M 760 / 1Gb / X700) heb ik er ook geen problemen mee... wazige situatie
[ Voor 82% gewijzigd door Psychoot op 23-01-2006 23:40 ]
Ik heb 2gigabyte aan geheugen, maar de CPU Load loopt ontzettend opPsychoot schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:12:
Ik heb Winamp altijd draaien als ik Rose speel. Misschien moet je meer geheugen kopen of een oude skin voor Winamp pakken. Dus geen 5.x skin.
Gelukkig kreeg ik ook mailtje voor me account id, voor 1 maand gratisKomt wel goed uit want me account was verlopen en met die downtime laatste tijd heb ik er geen last van gehad
Wat is je ingame naam Psychoot?
[ Voor 4% gewijzigd door Gamo op 23-01-2006 23:14 ]
Heb je een ontzettend goede PC misschien? vliegje en BlueForce hebben er ook wat last van volgens mij. Ik heb idd veel op de achtergrond, maar de béta verliep echter zonder problemen. Ik blaim nogsteeds nProtect, heb je uitstaan zkerPsychoot schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:12:
Das vervelend, mijn cpu load ligt rond de 40-50% als ik speel... Misschien heb je veel op de achtergrond draaien
[ Voor 10% gewijzigd door Gamo op 23-01-2006 23:23 ]
Verwijderd
Idd ik heb er nog nooit last van gehad dat muziek hapert tijdens het spelen van rose!:)B1gk1ller schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:56:
[...]
Als je niet ALT+TAB naar je desktop telkens gaat blijft je muziek gewoon goed maar zodra je dat wel gaat doen krijg je haperinge.
dat van dat haperen heeft iedereen met dat scrollen als je rose alt entered is t weg
1 of andere manier is rose raar in full screen ^^ als je ff forums scrolled
Ik gebruik gewoon SHIFT + 2 , hoor, veel makkelijkerPeGys schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:02:
Ik heb overigens geen last van een happerende Rose/winamp tijden het spelen.
Draai hier met p4 2,5 ghz + 512 mb ram
Dit is zoo gaaaf
remake van adventure plain

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 23-01-2006 23:43 ]
Ik luister ni echt muziek als ik speel, heb 2e pc hier met tv, dus gewoon TMF 
Heb het schokken tijdens scrollen wel, net zoals iedereen, en pctje loopt gewoon wat trager dan normaal.
Verder geen problemen.
Specs vind je in men sig
@rakker: die remake van plain is idd echt massaal groot. ik kijk der echt naar uit. gaan we weer hele nieuwe dingen ontdekken en onze weg weer moeten zoeken
Wie weet zitten der nieuwe monsters
Wel spijtig dat we nu weer verder moeten lopen/rijden om naar cave te gaan
Heb het schokken tijdens scrollen wel, net zoals iedereen, en pctje loopt gewoon wat trager dan normaal.
Verder geen problemen.
Specs vind je in men sig
@rakker: die remake van plain is idd echt massaal groot. ik kijk der echt naar uit. gaan we weer hele nieuwe dingen ontdekken en onze weg weer moeten zoeken
Wie weet zitten der nieuwe monsters
Wel spijtig dat we nu weer verder moeten lopen/rijden om naar cave te gaan

[ Voor 39% gewijzigd door PeGys op 23-01-2006 23:47 ]
Dus volgens sommigen heeft iedereen mijn probleem, en anderen hebben het nooit.. hmmm tjah. Dan heb ik weer eens pech denk ik. Maar ik ga het uitzoeken.
lvl10 ftw!
lvl10 ftw!
hier een nog simpeler systeem: Amd athlon Xp 2400+, 512 mb, geforce mx 440 64 mb en rose loopt goed op high quality en met winamp en firefox en zelfs spelletjes voor mijn zusje lopen goed ook tijdens task swichting.
Dat doe je goedDubst4r schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:53:
hier een nog simpeler systeem: Amd athlon Xp 2400+, 512 mb, geforce mx 440 64 mb en rose loopt goed op high quality en met winamp en firefox en zelfs spelletjes voor mijn zusje lopen goed ook tijdens task swichting.
2.8Ghz
2GB DDR DRAM
GeForce 6800TD
en dan schokken? Nee, er is iets aan de hand...
Ik las net ook op de pRose site dat er voor adventure plain en Luna Dungeon nieuwe muziek is ontwikkeld. 
Gaat goed met die ontwikkelingen van Rose
Yup, was net ook de prose site aan't bekijken.Rakkerzero schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:13:
Ik las net ook op de pRose site dat er voor adventure plain en Luna Dungeon nieuwe muziek is ontwikkeld.
Moet zeggen dat Gravity/trigger best goed bezig zijn met de ontwikkelingen.
Enkel spijtig dat wij nog met zo'n baggere client zit terwijl het daar allemaal wat beter blijkt te gaan.
Nuja, prose bestaat al langer met die client dacht ik en heeft veel meer spelers. Denk dat ze best voorang krijgen van grav/trig, en da's best te begrijpen.
Iemand moet een proefkonijn zijn. En ik denk dat de philipijnen daar wel goed in zijn 
Oosterse mensen zijn echt de die-hard gamers ever in RPG's iig.
Oosterse mensen zijn echt de die-hard gamers ever in RPG's iig.
Verwijderd
das opzich best wel onzin het gaat er meer om het idee dat als wozzie lead wilt afstaan aan mij dat hij dat kan , omdat ik toch BOT wel goed weer heb opgeknapt als leader zijnde.Yokidrink schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:31:
[...]
@woz, je bent nog geen lead ;D
*edit* en ik vind niet dat EVO master moet worden. de master moet uit de actives in OOT komen.
@evo tuurlijk kan bot gemigreerd worden in OOT maar om direct alle mensen buiten jouw lijstje eruit te gooien in OOT? hmmm laten we eerst ff checken hoe en wat. Winky gaat er bijv uit zoals rakker zegt... niet bepaald actief char.
wbt deputy van BOT in OOT zetten lijkt me ok idee... dan zou het wozzie worden als master en jij als deputy. Pro, lucky en ik als commander dan en de rest veteran
en het idee dat een oot member van nu leader MOET worden slaat nergens op,
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 00:33 ]
Potver, wat zijn de basic gear dingen duur zeg ^^ Ik ben nogsteeds een beetje de béta gewend haha
Weetje nog vliegje, dat ik 3Miljard had? omg... dat waren nog eens tijden

Weetje nog vliegje, dat ik 3Miljard had? omg... dat waren nog eens tijden
Eurm, der zijn nog 2 poorten naar valley of luxern tower hoor. Beiden rechts boven op de kaart (2 rode pijltjes).Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:25:
[...]
das opzich best wel onzin het gaat er meer om het idee dat als wozzie lead wilt afstaan aan mij dat hij dat kan , omdat ik toch BOT wel goed weer heb opgeknapt als leader zijnde.
en het idee dat een oot member van nu leader MOET worden slaat nergens op,
Btw ik denk dat er nu een remake van adventure plain komt, dat er nog veel meer maps herbouwd zullen worden. Ik vond Adventure plain namelijk een van de betere maps. De slechtste map vind ik tot nu toe Valley of Luxem Tower. Die mag ook sterk verbeterd worden. Evenals Anima Lake die vind ik nog redelijk slecht. Add een gold mine in anima lake en moldies zullen zich ook thuis voelen
Eerlijk gezegd vind ik plain nog steeds de beste map uit het game momenteel.Rakkerzero schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:13:
Btw ik denk dat er nu een remake van adventure plain komt, dat er nog veel meer maps herbouwd zullen worden. Ik vond Adventure plain namelijk een van de betere maps. De slechtste map vind ik tot nu toe Valley of Luxem Tower. Die mag ook sterk verbeterd worden. Evenals Anima Lake die vind ik nog redelijk slecht. Add een gold mine in anima lake en moldies zullen zich ook thuis voelen
Enige map waar je best vrolijk van wordt imho
Misschien dat eldeon ook weer leuk wordt, maar wat ik bij veel maps mis is de kleurencombo. Luna is te blauw, eldeon zal waarschijnlijk één en al groen worden.
Ik ben er (eldeon) eventjes geweest in Irose en ik vondt het er op het eerste gezicht beter uitzien dan luna.
[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 24-01-2006 01:47 ]
Alles is beter dan luna 
Luna is zo verdomd saai qua look. Je wordt der bijna depri van
Denk dat ik morgen maar es door mana snowfields ga lopen en kijken welke monsters ik nog niet killde
Iemand die me kan zeggen waar ik Behemoth of hoe die ook heet kan vinden ?
Luna is zo verdomd saai qua look. Je wordt der bijna depri van
Denk dat ik morgen maar es door mana snowfields ga lopen en kijken welke monsters ik nog niet killde
Iemand die me kan zeggen waar ik Behemoth of hoe die ook heet kan vinden ?
ik dacht dat BoT nederlands was? 
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
LoL wie heeft die gast invite, of is hij 2talig ?
PS ben heledag afk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 08:45 ]
Dàt is gèèn Fries

Ik wacht op foarutgong, mar se bakke der neat fan, sjoch mar nei it drachtster featplan. Kunst en kultur tegearre, ja it dwoarret te lang
dus we litte ûs hjerre
Ek al geat it net sa goed, Drachten sit my yn it bloed. Feestjes, fankes eltse dei. Dit is Drachten, ik gean hjir nooit mear wei.
Hehe dit komt uit de Drachtster Courant ^^
Haha ik wìst het al niet zker
kom uit Overijsel trouwens
[ Voor 11% gewijzigd door Gamo op 24-01-2006 09:05 ]
2talige engels/nederlands oid kan ik begrijpen, maar dit is zweeds/noors oid. (jag is zweeds voor ik).
Niet mijn zaak
Niet mijn zaak
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
evo heeft em invite ^^ zo zijn er wel meerdere die geen NL kunnen , ik sprak zo een gast aan en hij zei what are u saying? weet niet meer hoe die heet
maar goed
ph4nt0m schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:38:
evo heeft em invite ^^ zo zijn er wel meerdere die geen NL kunnen , ik sprak zo een gast aan en hij zei what are u saying? weet niet meer hoe die heetmaar goed
Hij is geïnvite door Juiccy, met toestemming van evo.. Hij komt trouwens uit zweden, en het is de 2e char van Shadyclass..
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ohja, en juiccy is wel tweakeregamernl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:29:
Hij is geïnvite door Juiccy, met toestemming van evo.. Hij komt trouwens uit zweden, en het is de 2e char van Shadyclass..

Nuja, boeit me ni wat der gebeurt in die clan. Lijkt me alleen niet veel beter dan toen sacardus de lead was.
Juiccy (aka LemonJuice) kent heel Tweakers.net niet eens toen ik het laatst vroeg.
Duurt trouwens erg lang, dat 'firewall vervangen' bij GR... maarja laten we hopen dat het er allemaal beter op wordt!
ps. welk lvl ben je nu al met je dealer, BlueForce?
Duurt trouwens erg lang, dat 'firewall vervangen' bij GR... maarja laten we hopen dat het er allemaal beter op wordt!
Kan iemand die Olav uit de spelerslijst halen want die bestaat imo niet.
http://www.bot.splendid-designs.nl
http://www.bot.splendid-designs.nl
post van demolish op erose forum:
"We have just recieved some news from the engineers at the datacenter, they are waiting for a hardware delivery, at this moment neither the engineers or us have an eta on the hardware arriving but will let you know when we hear anything..."
m.a.w..... dit gaat nog wel ff duren
"We have just recieved some news from the engineers at the datacenter, they are waiting for a hardware delivery, at this moment neither the engineers or us have an eta on the hardware arriving but will let you know when we hear anything..."
m.a.w..... dit gaat nog wel ff duren
Is ROSE weer offline dan? Ik ging zonet nog een lvl up (niet hardop zeggen hoor, ben op stage ^^)Wrack schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:17:
Juiccy (aka LemonJuice) kent heel Tweakers.net niet eens toen ik het laatst vroeg.
gamo welke versie van rose speel je ingodsnaam ? wij spelen eRose jij naRose? of JroSe?
Verwijderd
Stop net van de week en meteen bende bij GR he 
maargoed wel lullig allemaal eigenlijk. Heb er (nog) geen spijt van iig. Ook geen tijd en behoefte na rose momenteel.
maargoed wel lullig allemaal eigenlijk. Heb er (nog) geen spijt van iig. Ook geen tijd en behoefte na rose momenteel.
Verwijderd
die zijn niet door mij inviteph4nt0m schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:38:
evo heeft em invite ^^ zo zijn er wel meerdere die geen NL kunnen , ik sprak zo een gast aan en hij zei what are u saying? weet niet meer hoe die heetmaar goed
juiccy vertelde mij truowens dat hij dit forum wel kende en er regelmatig op keek maja ik geloof ook wel dat dat voorgelogen was, hij is nu in ieder geval uit clan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 13:51 ]
Hmm... van de www.roseonlinegame.com site dacht ik... ik moet dus www.roseeurope.com hebbenph4nt0m schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:29:
gamo welke versie van rose speel je ingodsnaam ? wij spelen eRose jij naRose? of JroSe?
Ok.... achjah, was toch lvl 11, ik maak wel een nieuw account met GamoX ofzo haha
niet nodig, 2 verschillende versies, je kunt dezelfde naam pakke als deze nog niet bezet is..
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Somige botters klaagde, na dit gehorod te hebben is hij zelf opgestapt, niet meer gesproken sinds dienph4nt0m schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:
waarom is juiccy nu weer weg dan ?
Demolish posted.
Bijna te ongeloofelijk om niet waar te zijn

kheb t id dat t noobs zijnluckyjan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:06:
Demolish posted.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 24-01-2006 14:41 ]
Ik heb nu toch het idee dat ze met de firewall bezig zijn omdat gamesrouter.com en roseeurope.com eruit liggen, Ik ben benieuw.
Hmm net te laat
Hmm net te laat

[ Voor 9% gewijzigd door Meatbag op 24-01-2006 14:43 ]
bah, net nu ik moet werke...Dubst4r schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:42:
Ik heb nu toch het idee dat ze met de firewall bezig zijn omdat gamesrouter.com en roseeurope.com eruit liggen, Ik ben benieuwd.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
je bent niet de enige
Edit: ik vind t juist goed dat dat forum er uit is dat laat zien dat ze hun spullen misschien wel binnen hebben en snel derin willen stoppen ^^
[ Voor 26% gewijzigd door ph4nt0m op 24-01-2006 14:45 ]
Het forum is offline dus de kans bestaat dat ze bezig zijn met de servers
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Hallo mensen ik ben weer terug van me internationale kook wedstrijdt en ben 2de geworden^^ duitsers helaas 1ste
maargoed 2de is ook netjes.
ik deed ook meeVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:52:
Hallo mensen ik ben weer terug van me internationale kook wedstrijdt en ben 2de geworden^^ duitsers helaas 1stemaargoed 2de is ook netjes.
j/k hehe ^^ grats met je 2e plek
Verwijderd
Je hebt niks gemist hoorVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:52:
Hallo mensen ik ben weer terug van me internationale kook wedstrijdt en ben 2de geworden^^ duitsers helaas 1stemaargoed 2de is ook netjes.

Gratz btw
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:07 ]
Verwijderd
Je komt net op het goede moment terug denk ik.
Rose doet het weer niet, ik dacht dat die zaterdag gewoon deed?
Verwijderd
Klopt, maar ze hebben de server weer offline gehaald omdat ze eraan moesten werken (Wat wel heel erg lang duurt...)Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:08:
Quoten kan je doen door op het knopje rechtsboven iemands post te klikken ^ ^
Zou het event vandaag wel beginnen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:25 ]
Heej gefeliciteerd, ik ben altijd geinteresseerd in koken dus: Wat heb je gemaakt
En de Duiters? Brädwurst mit brüdchen?
fish 'n' chips waarschijnlijkGamo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:16:
Heej gefeliciteerd, ik ben altijd geinteresseerd in koken dus: Wat heb je gemaakt![]()
Hmmm we zullen zien of niet zienVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:42:
Of ze hebben de stekker eruit getrokken en zijn hard weg gerend
Verwijderd
Dat event zou zowieso niet vandaag beginnen maar donderdag, maar of het nog gaat beginnen
Btw ORRKvsBARK is niet het 2de char van shadyclass zelf, maar het is een rl vriend van hem die hij heeft gesponserdVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:46:
[...]
die zijn niet door mij inviteen niet liegen alleen ORRKvsBARK (shadyclass) is engels, die had ex-deputy juiccy invited, ik heb hem niet gekickt omdat ik toch wel lekker met hem kan partyen ook op high lvl uds ik heb hem maar gehouden.
Weet iemand vanwaar gamegaurd gelaunched wordt? Ik heb die locatie nodig voor me firewall
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:55 ]
Verwijderd
Huh? Heb ik dat dan verkeerd gelezenVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:
[...]
Dat event zou zowieso niet vandaag beginnen maar donderdag, maar of het nog gaat beginnen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:56 ]
Stampot boerenkool? Met rookworst en jus uiteraard
Neerlan's glorie (en nog lekker ook)
[ Voor 16% gewijzigd door Gamo op 24-01-2006 16:08 ]
Vreemd allemaal. Als je kijkt waar www.gamesrouter.com op staat is het de ISP waar ze het over hadden (die die zogenaamde tijdelijke fix had geregelt).
Exa Networks
0845 1451234
support@exa-networks.co.uk
www.exa-networks.co.uk
Het ipnummer waar www.gamesrouter.com nu op staat als je er naar toe gaat is hetzelfde als www.blangriver.com en die staat heel ergens anders.
Registration Service Provided By: Registerfly.com
Visit: http://www.registerfly.com
Zouden ze de rekening van de ISP niet hebben betaald?
Exa Networks
0845 1451234
www.exa-networks.co.uk
Het ipnummer waar www.gamesrouter.com nu op staat als je er naar toe gaat is hetzelfde als www.blangriver.com en die staat heel ergens anders.
Ik denk dat hun ISP niet langer toestaat om met huidig moderatiebeleid door te gaan, en daar dus op filtert in hun firewallsluckyjan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:00:
Vreemd allemaal. Als je kijkt waar www.gamesrouter.com op staat is het de ISP waar ze het over hadden (die die zogenaamde tijdelijke fix had geregelt).
Exa Networks
0845 1451234
www.exa-networks.co.uk
Verwijderd
Die staat in rose mapje dacht ik of Rose Online/GameGaurdVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:
[...]
Weet iemand vanwaar gamegaurd gelaunched wordt? Ik heb die locatie nodig voor me firewall
hoeft zeker niet hoor, exa networks kan een reseller/maintainer zijn die zijn zooi inkoopt bij weer een echte ISP etc. En registerfly is natuurlijk een domainname register, kan volledig buiten hostingluckyjan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:00:
Exa Networks
0845 1451234
www.exa-networks.co.uk
Natuurlijk kunnen ze ook 2 bedrijven hebben voor server resp. website en IP's laten samen komen.
(3 jaar in webhosting company gezeten, is best normaal dit
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 24-01-2006 16:18 ]
ik speel even niet, veel te druk met de studie

Verwijderd
OMG. zijn ze er nog steets mee bezig. Ben bang dat het weer een avond geen rose word 
Dit is wel erg zeg.
Lijkt me echt niet dat dit alleen een firewall is.

Dit is wel erg zeg.
Lijkt me echt niet dat dit alleen een firewall is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 16:28 ]
Ach dan hebben we weer een Lot-OoT-Bot meeting in IRC vanavond.. je moet toch iets doen..
lijkt me ook erg als je het erg vindt om _een keer_ een avondje niet te kunnen spelenVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:28:
OMG. zijn ze er nog steets mee bezig. Ben bang dat het weer een avond geen rose word
Dit is wel erg zeg.
Moet vanavond toch weg dus voor mij niet ergexecutor schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:36:
[...]
lijkt me ook erg als je het erg vindt om _een keer_ een avondje niet te kunnen spelen.
Dit topic is gesloten.