Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Ik heb mijn notebook binnen maar ik heb nog steeds geen DVD-Brander. Ik heb de Pioneer DVR-K05L besteld bij Salland maar de levertijd van 10 werkdagen is onderhand wel verlopen.
Nu heb ik gezocht waar ze nog meer een slot-in slimline verkopen maar kan niks vinden behalven PcHut maar daar heb ik geen goede ervaring mee en valt dus af.
Ik zit nu met mijn mooie MSI S270 met een Slimline CD-rom speler van 6 jaar oud
Is er echt niemand die een adresje weet of een ander vergelijkbaar model?
Nu heb ik gezocht waar ze nog meer een slot-in slimline verkopen maar kan niks vinden behalven PcHut maar daar heb ik geen goede ervaring mee en valt dus af.
Ik zit nu met mijn mooie MSI S270 met een Slimline CD-rom speler van 6 jaar oud
Is er echt niemand die een adresje weet of een ander vergelijkbaar model?
Zoiets? Kijk even in de pricewatch
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Bedankt voor je reactie maar daar heb ik hem ook in bestelling staan maar zoals het er nu uitziet kan het nog wel een paar maanden duren. Ik heb ook in de pricewatch gekeken maar daar kon ik niets vinden.
EDIT op de reactie hieronder:
Wat ik bedoel is dat ik bij Salland heb besteld maar dat gaat zoals het er nu uitziet maanden duren. Ik heb dus bij salland gekeken èn bij Pricewatch. Jou link komt uit bij Salland en Pricewatch komt uit bij Salland en PcHut, verder niks
[ Voor 25% gewijzigd door Mentox op 10-02-2006 15:20 ]
Dan heb je niet goed gezocht want daar heb ik deze ook uit. Kijk maar bij de DVD branders en zoek dan op slot-in.
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε