DVD-Brander voor in een laptop

Pagina: 1
Acties:

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik ga binnenkort een laptop kopen, nu heeft de winkel waar ik hem koop geen Slot-in branders meer.

Nu ben ik dus op zoek naar een zware Slot-in brander, deze heeft een paar eisen:
niet duurder dan circa €100,-
Zwart
geen onbekent merk
dual dvds kunnen branden
8x DVD-R+ branden

Nu heb ik totaal geen idee waar ik op moet letten en of er standaarden zijn bij laptops. Hebben jullie misschien tips welke ik het beste kan nemen?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Mentox
Ik heb mijn notebook binnen maar ik heb nog steeds geen DVD-Brander. Ik heb de Pioneer DVR-K05L besteld bij Salland maar de levertijd van 10 werkdagen is onderhand wel verlopen.

Nu heb ik gezocht waar ze nog meer een slot-in slimline verkopen maar kan niks vinden behalven PcHut maar daar heb ik geen goede ervaring mee en valt dus af.

Ik zit nu met mijn mooie MSI S270 met een Slimline CD-rom speler van 6 jaar oud :'(

Is er echt niemand die een adresje weet of een ander vergelijkbaar model?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Zoiets? Kijk even in de pricewatch ;)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Mentox
Bedankt voor je reactie maar daar heb ik hem ook in bestelling staan maar zoals het er nu uitziet kan het nog wel een paar maanden duren. Ik heb ook in de pricewatch gekeken maar daar kon ik niets vinden.

EDIT op de reactie hieronder:
Wat ik bedoel is dat ik bij Salland heb besteld maar dat gaat zoals het er nu uitziet maanden duren. Ik heb dus bij salland gekeken èn bij Pricewatch. Jou link komt uit bij Salland en Pricewatch komt uit bij Salland en PcHut, verder niks

[ Voor 25% gewijzigd door Mentox op 10-02-2006 15:20 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Dan heb je niet goed gezocht want daar heb ik deze ook uit. Kijk maar bij de DVD branders en zoek dan op slot-in.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε