Ik ben op zoek naar een manier om een stuk vba code uit te laten voeren door een macro. Ik heb op het forum gezocht en op internet maar heb niets kunnen vinden. Is er iemand die me verder kan helpen??
Verwijderd
Ehhh, ja.... Wat wil je precies... Een sub/functie kan je gewoon aanroepen door in de code de naam van deze sub/functie te gebruiken. En heb het asjeblieft niet over macro's, want die bestaan niet meer in office 97 en nieuwer
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 11:52 ]
Macro's bestaan nog gewoon in office 2000 en 2003 hoor.
Om een sub of functie in een macro aan te roepen gebruik je de action "RunCode". Als je daarop googled of zoekt in de help vind je voldoende.
Om een sub of functie in een macro aan te roepen gebruik je de action "RunCode". Als je daarop googled of zoekt in de help vind je voldoende.
Signatures zijn voor boomers.
Verwijderd
Wellicht heet het nog macro's, maar ik ben het er iig niet mee eensMaasluip schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:59:
Macro's bestaan nog gewoon in office 2000 en 2003 hoor.
...
Macro's bestaan nog gewoon in Access 2000 en zijn wezenlijk anders dan VBA code. Alleen heb ik er, behalve voor het maken van aangepaste toetscombinaties, nog nooit nuttig gebruik van gezien.
Vba aanroepen vanuit een macro staat gewoon in de help beschreven als je zoekt op vba + macro. De vraag waarom je dat zou willen is veel interessanter
Vba aanroepen vanuit een macro staat gewoon in de help beschreven als je zoekt op vba + macro. De vraag waarom je dat zou willen is veel interessanter
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
Ok, I stand corrected, stop pushing meNiesje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:05:
Macro's bestaan nog gewoon in Access 2000 en zijn wezenlijk anders dan VBA code. Alleen heb ik er, behalve voor het maken van aangepaste toetscombinaties, nog nooit nuttig gebruik van gezien.
...
Pagina: 1