Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[KPN/Hi] - Smsen naar buitenland niet meer uit de bundel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf 1 januari gaat sms-en naar het buitenland niet meer uit de bundel, maar betaal je hiervoor standaard 29 ct/sms, bovenop je bundel dus.

Zie ook hier

Oh ja, de klantenservice is ook niet meer gratis. Zie hier

Ik kon het hier nog niet vinden en wil het jullie natuurlijk niet onthouden :)

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 19:26
Ik blijf die prijzen voor het bellen van en naar het buitenland idioot hoog vinden. Ik kom net terug van een vakantie op Curacao, en het bellen naar NL kostte me gewoon 2 euro per minuut, en SMS'en 55 cent! Was de OPTA niet bezig met een onderzoek hiernaar?

Verwijderd

Topicstarter
Tsja... Bellen in het buitenland is hier niet echt aan de orde denk ik. Ik postte dit, omdat je nu waarschijnlijk van je contract af kan :)

Verwijderd

Nu kun je je abo opzeggen :)

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om door deze redenen het abonnement op te zeggen, ze belden me net terug dat het om deze redenen niet mogelijk was het abonnement op te zeggen, maar dat ik als compensatie wel 10 Euro gecrediteerd krijg op mijn volgende nota.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:29:
Ik heb geprobeerd om door deze redenen het abonnement op te zeggen, ze belden me net terug dat het om deze redenen niet mogelijk was het abonnement op te zeggen, maar dat ik als compensatie wel 10 Euro gecrediteerd krijg op mijn volgende nota.
hmm dus we kunnen niet opzeggen om deze reden maarwel 10€ krijgen?

404 Signature not found

Verwijderd

Tuurlijk kun je wel opzeggen, de nieuwe voorwaarden pakken negatief uit voor jou... jij hebt simpelweg niet getekend voor deze prijzen... als ze lager werden had je geen poot om op te staan, nu wel.

Je niet laten afschepen met een tientje!!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:35:
Tuurlijk kun je wel opzeggen, de nieuwe voorwaarden pakken negatief uit voor jou... jij hebt simpelweg niet getekend voor deze prijzen... als ze lager werden had je geen poot om op te staan, nu wel.

Je niet laten afschepen met een tientje!!
hmja k heb nu net een half jaar een abbo bij die lui. :/ met nr behoud etc dr bij gedaan, om nu alweer op te zouten naar een andere provider? ':? hoewel dan kan ik wel een nieuwe foon scoren :7
(had nu simonly)

404 Signature not found

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:25:
Tsja... Bellen in het buitenland is hier niet echt aan de orde denk ik. Ik postte dit, omdat je nu waarschijnlijk van je contract af kan :)
Ah je geeft het zelf al aan.
Hiervoor is dit forum niet bedoeld. We doen in I&T aan inhoudelijke discussies over internet en telefonie. Eventueel kan er wel gediscussieerd worden over de tariefswijzigingen, maar daarin zijn blijkbaar maar weinigen geïnteresseerd.
Topics met "Voorwaarde X gaat veranderen, dus je kunt je abonnement opzeggen!" zijn niet de bedoeling.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.