is er geen nederlandse versie van die petitie?
maar eigenlijk kunnen ze die limiet van 16K/s maar beter zo laten.. Je bent voor normaal gebruik niet meer nodig.. als de limiet wordt opgeheven gaan veel mensen servers draaien etc. en wordt het hele @home netwerk traag..
maar eigenlijk kunnen ze die limiet van 16K/s maar beter zo laten.. Je bent voor normaal gebruik niet meer nodig.. als de limiet wordt opgeheven gaan veel mensen servers draaien etc. en wordt het hele @home netwerk traag..
Mja maar een verhoging naar 30kbyte/sec oid zou niet verkeerd zijn.
En anders mag dat intern doorrouteren wel aan
En anders mag dat intern doorrouteren wel aan
die limiet MOET verhoogt worden...
ik heb zelf een radioprogramma op i-net en met die upstream van 16K/s draait ie niet lekker... dan valt ie steeds weg enzo
30 zal al een stuk beter zijn
edit: ik heb em uiteraard ook ondertekent...
ik heb zelf een radioprogramma op i-net en met die upstream van 16K/s draait ie niet lekker... dan valt ie steeds weg enzo
30 zal al een stuk beter zijn
edit: ik heb em uiteraard ook ondertekent...
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Ik heb getekend, ik heb Zeelandnet maar die @homers sturen zo langzaaaahm bestanden over ICQ
hmmmmz
is deze petitie niet alleen maar voor de amerikaanse @home (Excite@home)
of is dat centraal geregeld, dat als ze in de VS een hogere upstream krijgen dat wij dat hier ook krijgen
is deze petitie niet alleen maar voor de amerikaanse @home (Excite@home)
of is dat centraal geregeld, dat als ze in de VS een hogere upstream krijgen dat wij dat hier ook krijgen
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
VS en NL staan redelijk tot HEEL erg los van elkaar dus ik gok dat het geen flikker uitmaakt
..
* IceStorm is ook wel voor een kb of 32
* IceStorm is ook wel voor een kb of 32
Pagina: 1