Hallo, mijn vriendin heeft sinds vorige week kabelinternet van casema gekregen, gisteren wilde ik het internet even bij haar aansluiten, netwerkkaart in de computer gezet (Cnet 200 fast ethernet adapter), computer weer aangesloten. Nu krijg ik telkens een 169. adres. Gisteren even met de helpdesk gebeld van Casema, die hebben de lijn getest en ze krijgen wel een mac adres en mijn 169. adres door, als ik winipcfg /release_all in type dan blijft het adres 169. ook als ik op alles vrijgeven klik dan gebeurd er niets (169. adres blijft gewoon aanstaan).
De pc is vrij oud dus kan er geen windows xp opzetten, de medewerker van de helpdesk vertelde mij dat het waarschijnlijk komt omdat het geen second edition is van windows 98. Is er een soort patch op het internet aanwezig die het wel mogelijk maakt om verbinding te maken via kabel met standaard editie.
Zelf heb ik windows 98 opnieuw geinstalleerd, aantal keren de externe toegang verwijderd, bij aparaatbeheer zijn er geen uitroeptekens of problemen aanwezig.
De pc is vrij oud dus kan er geen windows xp opzetten, de medewerker van de helpdesk vertelde mij dat het waarschijnlijk komt omdat het geen second edition is van windows 98. Is er een soort patch op het internet aanwezig die het wel mogelijk maakt om verbinding te maken via kabel met standaard editie.
Zelf heb ik windows 98 opnieuw geinstalleerd, aantal keren de externe toegang verwijderd, bij aparaatbeheer zijn er geen uitroeptekens of problemen aanwezig.