Toon posts:

[XP] Na herinstalleren PC ben ik gegevens kwijt*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal keer de pc opmieuw laten installeren, maar ik ben nu een programma(yahoo messenger) kwijt. Op zich geen probleem ware het niet dat in de map Cache van yahoo messenger nog een aantal txt bestanden van mij opgeslagen waren. Ik heb met pc inspector recovery geprobeerd deze terug te vinden, maar geen succes.

Hoe kan ik deze txt bestanden terug vinden? ;(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 12:02 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

OM FAQ / Beleid
Data recovery.

[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 18-01-2006 11:36 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-03 21:17

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Zoeken op *.txt op je harde schijf

Misschien wat meer informatie, is ie kwijt, of is ie weg, is nogal een verschil. Als ie weg is, moet je maar eens gaan zoeken op uninstall, ofzo, maar als je hem een aantal keer hebt geinstalleerd( en misschien dus geformateerd) geef ik je weinig kans.

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
Nu wat duidelijker, ik had Yahoo messenger op mijn pc en in de cache van yahoo bewaarde ik die textbestanden.
Kan ik die ook recoveren?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:10:
Nu wat duidelijker, ik had Yahoo messenger op mijn pc en in de cache van yahoo bewaarde ik die textbestanden.
Kan ik die ook recoveren?
Erhhmmm use the 'Search'.

software a la Easy Recovery, R-Studio NTFS/FAT32 recovery, etc

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk kan je met een data recovery programma, de txt bestanjes nog wel terug vinden.

Zoek een op data recovery, dit is volgens mij al vaker aan de orde geweest.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DiGiTy,

Welkom op GoT - wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar we graag van zien dat elk topic daar aan voldoet. Die regels heb je onder andere gelezen toen je je registreerde, toch zie ik hier niets van terug in je topicstart ;)

Ik vat even de belangrijkste zaken samen:
  • Probeer je probleem / vraag eerst zelf te beantwoorden door bv. met de GoT search of met Google te zoeken. Als je er hiermee niet uitkomt, vertel dan in je topicstart waar je zoal al opgezocht hebt en wat er niet lukte aan die gevonden oplossingen.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem / vraag is en geef zo veel mogelijk relevante informatie - laat ons niet de informatie uit je moeten trekken, dat werkt niet zo goed :)
  • Kies een topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft maar wel genoeg specifiek is - let hierbij ook op dat we in Windows Operating Systems hier nog additionele eisen aan stellen zoals je het OS in de topic titel moet zetten
Ik ga je topic titel even aanpassen, kan je zelf nog even je startpost aanpassen? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:22:
DiGiTy,

Welkom op GoT - wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar we graag van zien dat elk topic daar aan voldoet. Die regels heb je onder andere gelezen toen je je registreerde, toch zie ik hier niets van terug in je topicstart ;)

Ik vat even de belangrijkste zaken samen:
  • Probeer je probleem / vraag eerst zelf te beantwoorden door bv. met de GoT search of met Google te zoeken. Als je er hiermee niet uitkomt, vertel dan in je topicstart waar je zoal al opgezocht hebt en wat er niet lukte aan die gevonden oplossingen.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem / vraag is en geef zo veel mogelijk relevante informatie - laat ons niet de informatie uit je moeten trekken, dat werkt niet zo goed :)
  • Kies een topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft maar wel genoeg specifiek is - let hierbij ook op dat we in Windows Operating Systems hier nog additionele eisen aan stellen zoals je het OS in de topic titel moet zetten
Ik ga je topic titel even aanpassen, kan je zelf nog even je startpost aanpassen? :)
Done, zo goed?
Pagina: 1