[Next-Gen] Project Offset

Pagina: 1
Acties:
  • 896 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:30

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Ik kreeg gisteren een mailtje van een vriend van mij, die wees me op een verbluffend filmpje over een engine, die door 1 man is gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.projectoffset.com/images/projectoffset.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.projectoffset.com/images/wizard_source_thumbnail.jpg
Links: Een render met 1.2Miljoen polygonen. Rechts: Render ingame, paar duizend polygonen.

De onderstaande filmpjes zijn geen gerenderde filmpjes, maar realtime gerenderde beelden. 8)7
Ik vond het iig wel een topicje waard :)

http://download.nvidia.co..._august2005_1280x720p.wmv
mirror:
http://mirrors-av.club-in..._august2005_1280x720p.wmv

Crowd test:
http://www.projectoffset....ject_offset_crowdtest.wmv

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

omg :X :9
Ik heb het filmpje bekeken maar het is erg indrukwekkend om te zien hoe gladjes en mooi het eruit ziet. Het zal wel een flinke rekenkracht kosten om het zo eruit te laten zien tijdens het gamen.

offtopic:
crowd test heb ik nog niet bekeken

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:34:
omg :X :9
Ik heb het filmpje bekeken maar het is erg indrukwekkend om te zien hoe gladjes en mooi het eruit ziet. Het zal wel een flinke rekenkracht kosten om het zo eruit te laten zien tijdens het gamen.

offtopic:
crowd test heb ik nog niet bekeken
Dit is gerendered (realtime dus) door een nvidia 7800gtx, want volgens de maker(s) (inmiddels doet hij het niet meer in z'n eentje want ze hebben funding gevonden) wordt die kaart zo'n beetje als mid / low end beschouwd wanneer het spel uitkomt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Scorperito schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:43:
[...]

Dit is gerendered (realtime dus) door een nvidia 7800gtx, want volgens de maker(s) (inmiddels doet hij het niet meer in z'n eentje want ze hebben funding gevonden) wordt die kaart zo'n beetje als mid / low end beschouwd wanneer het spel uitkomt.
Dus het spel komt pas uit over 2/3 jaar :) Want voorlopig zijn deze kaart het heetste van het heetste :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:31:
[...]

Dus het spel komt pas uit over 2/3 jaar :) Want voorlopig zijn deze kaart het heetste van het heetste :P
Gezien er ieder half jaar een nieuwe generatie graka's wordt uitgebracht. Mag je je Kaartje na een half jaartje al mid-end noemen en binnen een jaar hangt je kaart ergens tussen mid en low-end in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Dit is dus precies wat ze zeggen, Cinematic quality.

Als dit uiteindelijk gerealiseerd is, is het denk ik de laatste stap in conventionele graphics, je kunt qua realisme gewoon niet meer verder gaan dan dit op een 2d scherm :)

Zou wel eens willen zien hoe het er uit ziet mer realistische modellen (dus mensen ofzo).

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De makers hebben het over cinematic achtige graphics. Toch laten ze enkel hele lege omgevingen zien. Weinig indrukwekkends. 1 Zo'n figuur renderen kan elke moderne engine. Ik wil zien hoe deze engine een 100.000 tal van deze figuren renderd rennend over een met de wind mee wuivend grasveld met ieder haartje op een menselijk hoofd afzonderlijk gerenderd. Nee cinematic graphics liggen nog heel ver in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Solomon schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:57:
Dit is dus precies wat ze zeggen, Cinematic quality.
Hoezo precies? Je ziet toch zo dat dit een computer plaatje is, en niet een echte foto? Verre van cinematic (= filmkwaliteit neem ik aan?).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Gizz schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:36:
[...]

Hoezo precies? Je ziet toch zo dat dit een computer plaatje is, en niet een echte foto? Verre van cinematic (= filmkwaliteit neem ik aan?).
Ik neem aan dat ze special-effects karakters die te zien zijn in films, zoals LOTR oid. De kwaliteit daarvan is vergelijkbaar met de kwaliteit in het filmpje.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:21:
[...]

Gezien er ieder half jaar een nieuwe generatie graka's wordt uitgebracht. Mag je je Kaartje na een half jaartje al mid-end noemen en binnen een jaar hangt je kaart ergens tussen mid en low-end in.
nou ik wil niet veel zeggen hoor maar de 9800xt kun je nog steeds niet voor 150 euro kopen
en de x800xt/pro ook nog niet voor 200/250 maar is nog gewoon lekker 400+
so much for mid end imo

trouwens die engine is wel super vet het draaid erg soepeltjes, en dat motionblur maakt het onechte minder getekend maar meer als 1 geheel. (je kan natuurlijk ook op een 20ms tft gaan spelen :) )

en ik vind het niet echt een FPS maar meer een hack&slash genre zoals Severance Blade of Darkness

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 18-01-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik volg deze game al een paar maandjes en het is ongeloofelijk hoe mooi.
Deze game komt zeker in huis op m'n 360 of mischien de PS3.

Ze zitten wel erg dicht tegen filmische kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
maar hoe zal de gameplay worden van deze game ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit spel ook al maanden, lijkt me het uiltieme spel voor mij. En als je cinematics graphics wil zien, met honderden monsters:
http://www.projectoffset.com/technology.html

Kijk even naar het filmpje, dit is misschien nog in een lege omgeving, maar als dit al goed loopt op de huidige hardware :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:40:
Ik volg dit spel ook al maanden, lijkt me het uiltieme spel voor mij. En als je cinematics graphics wil zien, met honderden monsters:
http://www.projectoffset.com/technology.html

Kijk even naar het filmpje, dit is misschien nog in een lege omgeving, maar als dit al goed loopt op de huidige hardware :o
voor de 360 zou het in princiepe geen probleem moeten zijn, kijk maar naar de kameo film met de large scale battle op dat open veld. en aangezien de 3 proccesoren nog lang niet benut worden lijkt me dat hij het wel makkelijk aan zou kunnen (mits speciaal (ge)(her)schreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Nou dit is niet alleen het ultieme spel, maar (tot nu toe) de ultieme engine. Ik had ergens anders nog een interview gezien, en daarin zegt hij dat hij geen gebruik maakt van engine scripts om bepaalde dingen te maken. Het voordeel daarvan is dat hij zijn engine zo open mogelijk kan schrijven zodat developers er zelf ruimte hebben om in te futselen en dan hij geen ingewikkelde scripttaal zelf moet ontwikkelen. Nadeel is weer wel dat de relatief minder bekwame programmeurs en weinig mee kan.

Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, misschien heel mooi, maar echt nog niet ultiem. Check dat kale hoofd van dat monster. Ik kan daar zo slecht tegen, die hoeken! Een (kaal) hoofd is rond, niet hoekig.

Geef mij maar die griet uit de film Final Fantasy realtime, dan wil ik praten over ultiem. Toen ik daar beelden van zag op TV keek ik er niet van op, omdat ik dacht dat het gewoon echte acteurs waren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 12:38
Gizz schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:36:
[...]

ja idd, echte cinematic cg beelden duurt nog wel 10 jaar. Dan voorspel ik ook een hele revolutie, aangezien echt niet meer van cg te onderscheiden is, kan weleens wat spannende dingen op gaan leveren denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Ik kwam net ook terecht op de site en ik moet zeggen: Het is erg impressive. Zeker omdat het nog steeds niet door iets als EA wordt gedaan fzo.

Filmpje 2
Mirror 1: Klik
Mirror 2: Klik

_/-\o_

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:56:
Uh, misschien heel mooi, maar echt nog niet ultiem. Check dat kale hoofd van dat monster. Ik kan daar zo slecht tegen, die hoeken! Een (kaal) hoofd is rond, niet hoekig.

Geef mij maar die griet uit de film Final Fantasy realtime, dan wil ik praten over ultiem. Toen ik daar beelden van zag op TV keek ik er niet van op, omdat ik dacht dat het gewoon echte acteurs waren :o
Wees blij dat we geen half life 1 hoofden meer hebben :P

en ALS ze het hoofd echt ROND maken zouden ze zoveel ehm... lijntjes (ben ff de naam kwijt) gebruiken waardoor het model te zwaar zou zijn voor een pc.... helemaal als je dat model 100x op je scherm hebt rennen...

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Greyh0und schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:07:
[...]

Wees blij dat we geen half life 1 hoofden meer hebben :P

en ALS ze het hoofd echt ROND maken zouden ze zoveel ehm... lijntjes (ben ff de naam kwijt) gebruiken waardoor het model te zwaar zou zijn voor een pc.... helemaal als je dat model 100x op je scherm hebt rennen...
polygonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het beter is dan Half-Life 1 ziet elke mongool hier ook wel, maar het gaat hier om een zeer vooruitstrevende engine en daar heb ik zeker hoge verwachtingen van. Met een kritische blik ga ik niet mee ooooh-en en aaaaah-en als er gepraat wordt over een "ultieme" engine :/

Tsja, ik denk dan toch aan een engine waarbij objecten ook opgebouwd kunnen worden uit ronde polygonen oid. Anti-aliasing oid kan er dan voor zorgen dan je geen randjes krijgt.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
(jarig!)
Ik wou hierover ook een topic maken, maar leek me nog veel te vroeg. Ik volg het spel/engine ook al een tijdje, en alle 3 de filmpjes zijn idd heel indrukwekkend, als ze dit voor elkaar krijgen tillen ze gamegraphics zeker wel naar een niveau hoger!
De complete engine is trouwens geschreven door 1 man, Sam McGrath, die je dus gerust een genie mag noemen. Ze begonnen met 3 man (ex medewerkers van S2 games, die ook savage maakte) en ze zijn nu met 6. Ze hebben bijna een publisher gevonden en dan kunnen ze een vol team gaan inhuren om het spel te gaan maken. In oktober '05 zei sam dat het waarschijnlijk nog 2-3 jaar duurt voordat hij af is, hier vindt je de interview, die ook nog wat nieuw video materiaal bevat (die vloer is ziek).

Trouwens, dit is niet de enigste engine die Cinematic graphics introduceert. Bekijk de filmpjes op de site van Wardevil maar eens, zelfde soort engine.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 24-01-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
DeepSeven schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:57:
Ik wou hierover ook een topic maken, maar leek me nog veel te vroeg. Ik volg het spel/engine ook al een tijdje, en alle 3 de filmpjes zijn idd heel indrukwekkend, als ze dit voor elkaar krijgen tillen ze gamegraphics zeker wel naar een niveau hoger!
De complete engine is trouwens geschreven door 1 man, Sam McGrath, die je dus gerust een genie mag noemen. Ze begonnen met 3 man (ex medewerkers van S2 games, die ook savage maakte) en ze zijn nu met 6. Ze hebben bijna een publisher gevonden en dan kunnen ze een vol team gaan inhuren om het spel te gaan maken. In oktober '05 zei sam dat het waarschijnlijk nog 2-3 jaar duurt voordat hij af is, hier vindt je de interview, die ook nog wat nieuw video materiaal bevat (die vloer is ziek).

Trouwens, dit is niet de enigste engine die Cinematic graphics introduceert. Bekijk de filmpjes op de site van Wardevil maar eens, zelfde soort engine.
Ah, kijk! die url zocht ik van die vloer, thnx :)
Wat zou het leuk zijn als we John Carmack en Sam Mcgrath in 1 team zouden zien hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Ik kan echt niet wachten tot ze een demo uitbrengen!

I WANT A PRE ALFA DEMO!!! :9~ _/-\o_ :9~

Jammer genoeg zijn er nog niet zoveel screens... ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Greyh0und op 30-01-2006 10:17 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
yeah! Een grote afnemer is binnen (nouja, een veelbelovende dan)

http://www.gamer.nl/nieuws/29413

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Ben ook erg benieuwd naar deze titel, hopelijk komt er snel meer info uit! :) Releasedate ofzo.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
het ziet er wel futurmark benchmark achtig uit, maar toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

/Yell: ZE HEBBEN DE SITE VERNIEUWWWWWD!!!!!! OMFG!!!

http://www.projectoffset.com/ <--------------------------------------

(sorry kon het niet laten om in caps te yellen :P )

Ze hebben trouwen ook nieuwe achter gronden enzo. check de site maar!

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Ja, de site is al een paar weekjes in nieuwe style, dat zag ik al toen ze die grote afnemer (zie vorige post) hadden binnengehaald. Ben echt benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit zal gaan zien (en hoe de gameplay zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
En er zijn weer nieuwe filmpjes uit :)
http://media.pc.ign.com/media/752/752218/vids_1.html

echt... die draak.... wow :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook 640x480 versies (onbetaald/niet-registreerd) ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Nieuw filmpie:
http://media.pc.ign.com/media/752/752218/vids_1.html

-edit-

High-res versies: (Doel opslaan als...)

http://www.projectoffset.com/media/gdc_demo_1280_720.wmv
http://www.projectoffset.com/media/gdc_demo_1920_1080.wmv

[ Voor 56% gewijzigd door MelvinB op 25-04-2006 19:10 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
Als het goed is komt deze game 1 maart uit!! _/-\o_ _/-\o_

linkje : http://games.teamxbox.com/xbox-360/1284/Project-Offset/

Hopen dat hij niet uitgesteld wordt!

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bulls-NL schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:56:
nou ik wil niet veel zeggen hoor maar de 9800xt kun je nog steeds niet voor 150 euro kopen
en de x800xt/pro ook nog niet voor 200/250 maar is nog gewoon lekker 400+
so much for mid end imo
Maar je kan wel een 7600GS kopen die ongeveer gelijkaardig presteert met een 6600GT die vaak de 9800XT overklast. En de 7600GS is lekker passief gekoeld. Er is dus wel degelijk vooruitgang te merken, weliswaar niet zo snel als er hier wordt gesuggereerd maar toch.

Ik noem een 7800GTX bvb nog altijd vrij high end maar ik ben dan ook niet zo veeleisend wat spelletjes betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Anta-flu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:38:
Als het goed is komt deze game 1 maart uit!! _/-\o_ _/-\o_

linkje : http://games.teamxbox.com/xbox-360/1284/Project-Offset/

Hopen dat hij niet uitgesteld wordt!
ik geloof dat dit ook al een paar keer op het offset forum was gepost, maar dit nieuws is incorrect (al weet ik dit niet helemaal zeker :/ )

edit: van het forum:

Q. When is the game coming out?
A. No official release date has been given. Unofficial guesstimates have pointed at late 2007 to early 2008. Nothing is set in stone at this point, however.

[ Voor 20% gewijzigd door Greyh0und op 27-02-2007 19:49 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
[b][message=27578026,noline]Greyh0und schreef op dinsdag 27 februari 2007 @

ik geloof dat dit ook al een paar keer op het offset forum was gepost, maar dit nieuws is incorrect (al weet ik dit niet helemaal zeker :/ )
Dat zou idd jammer zijn, ik zal het forum dan eens lezen .

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 22:17

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Greyh0und schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:44:
[...]

edit: van het forum:

Q. When is the game coming out?
A. No official release date has been given. Unofficial guesstimates have pointed at late 2007 to early 2008. Nothing is set in stone at this point, however.
En volgens mij gaat het spel niet zo heten, want Project Offset is gewoon een working title :)

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Het blijft wel angstvallig stil rondom deze game, op het forum verschijnt iig niets nieuws meer, er komen geen nieuwe filmpjes meer uit... dat kan 2 dingen betekenen, of het duurt lang, of ze zijn gewoon druk bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 11:46
scorpie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:45:
Het blijft wel angstvallig stil rondom deze game, op het forum verschijnt iig niets nieuws meer, er komen geen nieuwe filmpjes meer uit... dat kan 2 dingen betekenen, of het duurt lang, of ze zijn gewoon druk bezig :P
Project Offset was in de eerste plaats een 3D game-engine showcasen en verkopen. En zoiets kun je alleen verkopen als je door werkende demo's laat zien wat er mee mogelijk is. Die engine is voor zover ik weet wel verkocht, en daardoor hebben ze genoeg fondsen gekregen om door te werken aan de ontwikkeling er van. Maar of ze die demo's ook echt tot een complete game gaan uitwerken is nog maar de vraag. Dan heb je namelijk ook een verhaal (plot) nodig, en een uitgebalanceerde gameplay met hoofddoelen en zijdoelen, interactie van de speler met de game-elementen, enzovoorts.

Zie bv. iD-Software die bekend is voor hun 3D-engines, en de daarop gebaseerde games. Nu kan iD-Software ook best een aardige game maken op hun engines, maar veel bekende/populaire games die gebruik maken van de Quake 2, Quake 3 en Doom 3 engines zijn door andere developers gemaakt en niet door iD-Software zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:03
Hoe meer mensen deze pagina van het team bezoeken, des te meer er over het spel wordt vrijgegeven. In dit geval een nieuwe screenshot. Maar ik heb er stiekem nog een:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07160/smallpo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

D. Ninjai schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:14:
Hoe meer mensen deze pagina van het team bezoeken, des te meer er over het spel wordt vrijgegeven. In dit geval een nieuwe screenshot. Maar ik heb er stiekem nog een:

[afbeelding]
:o Assassins Creed :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 22:17

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Staan weer allemaal nieuwe dingen op de website... Technology Overview is intressant om te lezen! :)

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
echt veelbelovende engine dit.. iets om in de gaten te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
*holy shit Batman*! Er is zowaar een nieuwe trailer uit!

http://www.gametrailers.com/video/player/62098

Ik ben nog altijd benieuwd of de techniek van zo lang geleden nog matcht met hedendaagse engines, want zo baanbrekend ziet het er niet (meer) uit om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
De techniek gaat natuurlijk wel mee :) Bovendien vind ik het er nog steeds baanbrekend uitzien. Het lijkt alleen prerendered en dan zegt het natuurlijk niets meer.
Pagina: 1