vodahost

Pagina: 1
Acties:

• antonvdh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-05-2022
Voor ons bedrijf wil men in zee gaan met vodahost.
Ik heb er totaal niks mee maar is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen.
http://www.vodahost.com
Wat is vodahost en is het niet beter om de website te laten bouwen.
De criteria voor het bedrijf zijn een website met database i.v.m downloads ,zoekfunties, kunnen printen in pdf formaat makkelijk beheer vanaf een werkstation via internet en eenvoudig nieuwsberichten toe kunnen voegen verder een mooie gallery om onze producten op categorie te tonen.
Wij hebben momenteel wel een Advanced Website Hosting (unix) via xs4all.

gr
Anton

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:16
Allereerst: Ik heb geen ervaring met VodaHost

Als ik de website bekijk en de informatie die er staat over hun webbuilder dan vraag ik me af of je daarmee de website kan maken die jij en/of je bedrijf voor ogen hebben.
Het doet mij een beetje denken aan die webbuilder van Geocities van lang geleden. Nu snap ik wel dat deze waarschijnlijk iets uitgebreider is, maar toch.

Ik denk dat je beter opzoek kan gaan naar een webdesigner die voor jullie een website in elkaar kan draaien en er een kleine CMS achter hangt. Dit is niet veel werk en kan dus ook relatief snel geregeld worden.

offtopic:
Welkom op GoT!

[ Voor 3% gewijzigd door MuddyMagical op 18-01-2006 10:13 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic past wat beter in IT; ik verplaats je topic dus even :)

SA > IT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• antonvdh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-05-2022
Oke ik dacht al waar is ie gebleven ha ha.
Ik weet ook niet waarom men perse vodahost wil het enige wat ik te horen krijg is omdat men daar zelf makkelijk een site mee kan bouwen.
Ikzelf had er nog nooit van gehoord, ik vraag me af of vodahost in de toekomst geen problemen kan geven, ik bedoel stel dat ze ermee stoppen heb je dan nog iets aan zo'n site.
Of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen.

Verwijderd

Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar 300GB dataverkeer per maand voor nog geen 8 EUR is niet realistisch. Ze zijn volgens mij zwaar aan het oversellen en dat gaat zijn gevolgen hebben op de snelheid en uptime wanneer de websites op die servers meer bezoekers beginnen te trekken.