Toon posts:

X keys controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb van een vriend van mij een X keys controller gekregen. Ik vermoed toch dat het dit toestel is. Het was namelijk een controller die men kon bijkopen om PCDJ 1200sl te bedienen

pcdj hot f keys controller
X keys

Ik heb van de site van X keys de macro recorder gedownload en geïnstalleerd. Ik krijg het bericht van windows dat ik nog een driver moet installeren (XkeysW2K.sys) en daar zit het probleem. Die driver heb ik niet. En ik vind hem ook nergens.

Is er hier iemand die me kan helpen, die mss ook dit toetsenbord heeft (pcdj versie of gewone)

Ik denk wel dat het beide dezelfde apparaten zijn. Het zou me toch verwonderen dat ze ervoor gezorgt hebben dat het enkel met PCDJ kan werken (kan ik overig ook niet testen, voor dat programma is win 95/98 vereist en ik heb XP)

Alvast bedankt

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07-2025
Dat is een bekend fenomeen, heeft vaak te maken met copyrights en patenten enzo.
Ofwel dat zij die essenstiele software/gegevens achterhouden omdat ze niet willen dat het een consumer product wordt: het wordt alleen geleverd met de door hun geassambleerde systemen.

Tenminste, zoiets schat ik. Ik heb zoiets: ik heb een paar oude monitoren van de amsterdamse beurs. die hebben een ingebouwe pentium 200 mmx systeempje en de videodata wordt verzonden met een normale VGA aansluiting. Maar als je de settings van de monitor wilt veranderen moet dat via een I2C bus op de parallelle poort. De software daarvoor heb ik voor windows NT, maar niet de originele files. Ik kan de interne compu dus niet verwijderen of upgraden. Betere software bestaat wel, maar die kan ik op geen manier van dat bedrijf krijgen.
Bla

Je moet wel eerst Marco Works downloaden en installeren! Daar staat hij bij...

Dus: eerst drivers, dan software...

[ Voor 8% gewijzigd door MeMoRy op 18-01-2006 10:03 ]

U vraagt, wij antwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dus dat ik macroworks gedownload had maar was macro recorder.
heb dat macroworks geinstalleerd maar ging nog niet. Maar blijkbaar stond de driver nu wel op harde schijf en eigenlijk om een lang verhaal kort te maken

het werkt

bedankt