Toon posts:

POI - Points of interest europa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik bezit een website waar door middel van longitude/lattitude bepaalde plaatsen op een kaart weergegeven kunnen worden. Nu wil ik ook bepaalde interessante punten (POI's) op de kaart kunnen weergeven. Nu weet ik dat veel navigatiesoftware zulke POI's bevatten maar ik zou deze in een database willen hebben. Weet iemand waar ik dit kan vinden/kopen?

Thx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel ik geen direct antwoord heb (behalve de tip op het juiste niveau contact op te nemen met navigatiesofwareboeren), lijkt het voor enige mensen die wel antwoord zouden kunnen hebben erg nodig om even te verduidelijken wat voor POI's je zoekt. Een tabel met alle ziekenhuizen is wat anders dan een tabel met alle flitspalen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
De POI's die ik zoek zijn de toeristische attracties ed

Verwijderd

Met Google Earth kan je volgens mij vrij nauwkeurig de cooordinaten aflezen. Moet je het wel even downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:49:
Met Google Earth kan je volgens mij vrij nauwkeurig de cooordinaten aflezen. Moet je het wel even downloaden.
Ja maar ik wil niet één voor één de points of interest gaan opzoeken maar deze in een bestand hebben

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 07:33
Met beetje googlen: http://poiplace.oabsoftware.nl/
Pagina: 1