Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 19:49

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
Hallo,

ik heb zo'n stappenteller gescoord van Becel, erg grappig, alleen kan hij niet tegen vallen. :'(

Het lijkt erop alsof een veertje is losgesprongen en het is niet duidelijk hoe die gezeten
heeft. Wie heeft ook zo'n ding en kan een foto van de binnenkant plaatsen?

Ik vermoed dat het veertje om het gewicht omhoog te houden dat haardraadje is wat
nu bij mij naar niks leidt.......

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 16:38

BaT

Wat moet je doen om aan zo'n stappen teller te komen ? 2 pakken boter kopen ofzo ? Wil het best laten zien hoe ie er van binnen uit ziet ... moet ik er alleen eerst wel een hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 18-01-2006 02:39 ]

Product Owner - Connec2

Verwijderd

foto is onderweg.. ff uppen..

bij nader inzien, tering hej........ schroefjes zijn wel heel erg klein..
horlogemaker setje moet ik ff opzoeken

helaas, word morgen

-edit2:

tis eig wel heeel simpel hoor, je hebt (vanaf de achterkant gezien!) links 3 palletjes
daar zet je het 'hamertje' op, vervolgens zet je dat met 1 schroefje vast op het onderste palletje

het hamertje zelf moet dus met de stallenkant naar je toe wijzen, en het oogje valt dus links op het middelste palletje

foto nog nodig?

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 03:14 ]

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
eeeh ja graag! :) die hamer zit wel vast maar het gaat er om waar dat haar veertje
naar toe gaat, die de hamer iets omhooghoudt in ruststand.

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
BaT schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 02:38:
Wat moet je doen om aan zo'n stappen teller te komen ? 2 pakken boter kopen ofzo ? Wil het best laten zien hoe ie er van binnen uit ziet ... moet ik er alleen eerst wel een hebben :)
Jammer genoeg is de actie al afgelopen (vorig jaar), anders zou ik snel een verse teller halen.
Boter moet je toch wel eten :)

Verwijderd

owh schande. :o

meteen radar bellen, de politie, aivd :+

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, dat ding kan niet tegen vallen nee :X Hij valt al uit elkaar als je er naar kijkt. Ik heb zon 4 van die dingen versleten, en ze hielden het geen van allen langer uit dan een week. Wat wil je, als je ze gratis krijgt bij 3 pakjes boter oid.

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:11
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:50:
owh schande. :o

meteen radar bellen, de politie, aivd :+
Je vergeet de consumentenbond :P

who give's a **** om een stappen teller?

bij de mac kon je ze laatst ook krijgen.

hoi

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

En ook als ze wel 'goed' werken zijn ze nog zo onnauwkeurig als de pest, dan kun je netzogoed aan de tijd of de afstand en een gemiddelde je aantal stappen uitrekenen.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Roomboter is idd gezond. In tegenstelling tot margarine van bijvoorbeeld Becel ;).

Verwijderd

zooo, hoop dat je hier wat mee kan..
heb nog nooit iets van macro foto's genomen, maar volgens mij is het wel redelijk gelukt..

valt nog niet mee, foto's van een 0.1mm veertje maken, vanaf de buitenkant zie je ook niet dat er 1 in zit.

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/8458/dsc00545small0fl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/4017/dsc00546small3fh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/2033/smallie6sf.th.jpg

denk wel dat het duidelijk is maar aan de onderkant valt ie dus via de bovenkant van het plaatje in het 2e gaatje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 17:07 ]

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
LOL hij doet het weer! Dank voor de snelle superfoto's!

Die laatste opmerking begrijp ik niet helemaal, op de foto's zie ik dat de
veer op dat onderste ding van onderen weggaat.

Bij mij begint 'ie aan de bovenkant, waardoor de veer wellicht iets strakker staat.
Ik vond 'm altijd wel wat stappen vergeten, wellicht kan ik 'm zo wat gevoeliger krijgen.
Dus opereren weer met die prutsschroevendraaier en pieltang :+

Verwijderd

np, maar volgens mij kan je dat beter niet doen, dingen lopen al niet echt goed standaard
maar ik denk dat je ze niet veel beter kan laten lopen.. hoe leg ik dat uit.. :D

wat ik bedoelde met het veertje, is dat ie onderaan in het 2e gaatje van dat stalen-plaatje met gaatjes valt (via de bovenkant in 2e gaatje laten vallen)

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
okeeeee ..... en het is echt niet leuk als 'ie net op z'n plek zit en dan
dat veertje op de grond springt ..... :(

Hij is nu dus te slap .... dat wordt dus nu tweaken met de verschillende gaatjes :7

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:43

SkyStreaker

Move on up!

Zaadstra schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:40:
okeeeee ..... en het is echt niet leuk als 'ie net op z'n plek zit en dan
dat veertje op de grond springt ..... :(

Hij is nu dus te slap .... dat wordt dus nu tweaken met de verschillende gaatjes :7
Nij mijn vriendin lagen die dingen allemaal in een graaibak helemaal achterin de winkel. Ik kon er zo 8,9 van die dingen meejatten... >:) niet gedaan natuurlijk O-) Het stelt ook geen dooie donder voor dat spul he?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

als je er alleen al naar kijkt vallen ze al bijna uit elkaar, laten we het in dit geval dus maar niet over tweaken hebben.......... met een qtec oc'en is ook geen stijl natuurlijk >:)

offtopic: ik denk dat zo'n 15 a 20cent max. per stuk gekost hebben, 10cent voor print+lcd
en 5 a 10 cent voor die enclosure

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
Haha, ach we hebben er uiteindelijk toch lol van, daar gaat het om! :D

Vergeet ook niet de marketing/tv-commercialkosten, verzending, after-sales . ... toch wel een paar euri hoor!

Wooot hoor ik je zeggen, aftersales??? Jaha ik had ook Becel gemeeld of zij info hadden, en ze meelden later terug dat ik 'm kon opsturen en een nieuwe krijgen... da's pas service :Y) Allemaal aan de Becel mensen ;)

Ach verlopig doet 'ie het weer dus ik heb nu nog een tegoedbon...
(hij is nog wel erg gevoelig maar da's juist goed voor het stappenquotum) :z

[ Voor 3% gewijzigd door zaadstra op 21-01-2006 00:13 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wel grappig dat ze je zelfs een nieuwe geven :P Dat had ik echt niet verwacht. Wel stereotiep Nederlands natuurlijk, om voor een ding wat je bij 3 pakjes boter gekregen hebt "garantie" te vragen :+

[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 21-01-2006 00:19 ]

Pagina: 1