Hi
Ik heb mijn nokia 6680 bij 2call.nl gekocht. Met Nederlands Menu.
Gisteren 17 jan 2006 heb ik mijn nokia 6680 bij de Nokia Service point een update laten uitvoeren. van v3 naar versie v4. Het gevolg daarvan is dat mijn Menu alleen in kan stellen op:
Automatisch, Engels, Duits en Frans. Nederlands zit niet meer tussen. Dus ik heb nu alleen Engels menu inplaats van Nederlands. Bij Nokia service point hebben ze je toestel code gecontroleerd. En de toestel blijkt uit Duitsland te komen en standaard zit er geen Nederlands op. Dus met andere worden. Hij is Illegaal geflash zodat Nederlands menu kunt krijgen.
1. Heeft iemand ook problemen gehad met toestellen van www.2call.nl?
2. Kan taal naar Nederlands opgelost worden als firmware ofzo wordt geflashed.
3. Flashen van firmware kost dat geld bij nokia service point?
Ik heb mijn nokia 6680 bij 2call.nl gekocht. Met Nederlands Menu.
Gisteren 17 jan 2006 heb ik mijn nokia 6680 bij de Nokia Service point een update laten uitvoeren. van v3 naar versie v4. Het gevolg daarvan is dat mijn Menu alleen in kan stellen op:
Automatisch, Engels, Duits en Frans. Nederlands zit niet meer tussen. Dus ik heb nu alleen Engels menu inplaats van Nederlands. Bij Nokia service point hebben ze je toestel code gecontroleerd. En de toestel blijkt uit Duitsland te komen en standaard zit er geen Nederlands op. Dus met andere worden. Hij is Illegaal geflash zodat Nederlands menu kunt krijgen.
1. Heeft iemand ook problemen gehad met toestellen van www.2call.nl?
2. Kan taal naar Nederlands opgelost worden als firmware ofzo wordt geflashed.
3. Flashen van firmware kost dat geld bij nokia service point?