Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6680 Talen problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb mijn nokia 6680 bij 2call.nl gekocht. Met Nederlands Menu.

Gisteren 17 jan 2006 heb ik mijn nokia 6680 bij de Nokia Service point een update laten uitvoeren. van v3 naar versie v4. Het gevolg daarvan is dat mijn Menu alleen in kan stellen op:

Automatisch, Engels, Duits en Frans. Nederlands zit niet meer tussen. Dus ik heb nu alleen Engels menu inplaats van Nederlands. Bij Nokia service point hebben ze je toestel code gecontroleerd. En de toestel blijkt uit Duitsland te komen en standaard zit er geen Nederlands op. Dus met andere worden. Hij is Illegaal geflash zodat Nederlands menu kunt krijgen.

1. Heeft iemand ook problemen gehad met toestellen van www.2call.nl?
2. Kan taal naar Nederlands opgelost worden als firmware ofzo wordt geflashed.
3. Flashen van firmware kost dat geld bij nokia service point?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

1. Heeft iemand ook problemen gehad met toestellen van www.2call.nl?
Heb je al contact opgenomen met 2call om de oorzaak te achterhalen? Heb je ook al gezocht in het algemene Nokia 6680 topic naar ervaringen? Algemene ervaringen met 2call kun je in de Tweakers Pricewatch vinden.
2. Kan taal naar Nederlands opgelost worden als firmware ofzo wordt geflashed.
3. Flashen van firmware kost dat geld bij nokia service point?
Je zegt dat je zojuist je firmware hebt laten updaten bij een Nokia Service Point? Oftewel, je hebt je firmware zojuist laten flashen. Blijkbaar hield je hier geen Nederlands taaloptie aan over. Je kunt desnoods nog even informeren bij je Nokia Service Point, wellicht is flashen naar een andere firmware een optie.

Ik zal dit topic sluiten, probeer zelf eerst even wat informatie te zoeken en jezelf te informeren. Mocht je er nog steeds niet uitkomen, wend je dan even tot dit topic:

Nokia 6680/6681 Smartphone - deel 2

[ Voor 42% gewijzigd door Eggy op 18-01-2006 02:06 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.