Toon posts:

Limewire - Downloaden doet ie niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP en heb al verschillende versies van LimeWire geprobeerd (op dit moment LimeWire PRO 4.10.3). Alles gaat goed, totdat ik een song dubbelklik om te downloaden: er gebeurt dan niets; onderaan in het beeld komt niets te staan. Ook niet als ik op de rechtermuisknop klik en dan op 'downloaden' of 'downloaden als' klik.
Linksonder staat Verbinding Supersnel...

Ik heb hetzelfde geprobeerd op andere computers en daar gaat alles zoals het hoort... Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 19:37
Firewall goed ingesteld? Legale versie?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de versie is legaal en ik heb de firewall uitgeschakeld...

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 19:37
Heb je een eventuele router wel goed ingesteld? Weet je zeker dat limewire wel connect? Wazig probleem iig, nog nooit meegemaakt dattie niet wil verbinden :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alles is goed ingesteld: ik download veel met verschillende programma's en nog nooit problemen gehad. Ik weet zeker dat LimeWire connect. Hij zoekt en vindt ook alles. Ik vind het ook zeer vreemd...

Verwijderd

heb je kabelinternet of adsl?Misschien dat je anders die die poort ff moet openen op je adsl router?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Als je eens een ander programma probeert wat van hetzelfde netwerk (Gnutella dacht ik) gebruik maakt? Shareaza oid? Werkt het dan wel?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL en zojuist heb ik Shareaza 2.2.1.0. gedownload en uitgeprobeerd. Ik had binnen een minuut een liedje, werkt perfect dus... Maar LimeWire doet het nog steeds niet...

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 22:50
(Limewire al geheristalleerd.) Ik kwam laatst ook iemand anders tegen die problemen had met limewire. Ik kon het probleem niet vinden in limewire zelf. Toen heb ik java opnieuw geïnstalleerd en het probleem was verdwenen.

(Als je hem herïnstalleerd (limewire), verwijder dan eerst de vorige versie. Bij de installatie neemt hij volgensmij alles van je huidige install over. Op deze manier kan het zijn dat het probleem een herinstallatie overleeft.)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle LimeWire bestanden verwijderd en LimeWire opnieuw geïnstalleerd; zonder resultaat. Moet ik nu gewoon Java deïnstalleren en dan via http://www.java.com/nl/download/index.jsp Java opnieuw downloaden en installeren?

Verwijderd

hier preciiiiiees hetzelfde probleem. ik ben ook al een tijdje bezig dit probleem op te lossen. net gevonden. bij mij was het de standaard waarden herstellen. hierdoor wordt de poort weer op de default gezet. bij mij werkte hierna het dubbelklikken weer en hij download ook weer.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 21:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, nu doet ie het weer!
Pagina: 1