Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn al een aantal topics over deze pda's maar geen ervan geeft eigenlijk antwoord op de vragen die ik nog heb. Daarom een nieuw topic, dit verschaft mij denk ik sneller antwoorden op mijn vragen dan te reageren op oudere topics.

Het is al duidelijk dat ik aan het twijfelen ben tussen deze 2 pda's.
Het zijn eigenlijk de enige 2 pda's die onder de 400 euro te verkrijgen zijn met WM5 en geïntegreerd GPS Sirf 3. (Qtek G100 geen optie vanwege klein scherm)

Nu hebben beide pda's + en - punten. De N520 de looks. (vandaar die naam :9 ). En de a636 processor power en bluetooth.

Nu denk ik alleen dat bluetooth weinig zin meer heeft. Het zou nu handig zijn om verbinding te maken in de trein of waar dan ook via mijn gsm met Gprs. Maar met steeds meer wifi hotspots en wifi in de trein lijkt het me niet meer echt nodig en over een half jaar komt er toch wel weer een nieuwe gsm en tegen die tijd zullen er wel modellen zijn met wifi. Bluetooth schijnt zelfs niet genoeg bandbreedte te hebben om een stereo koptelefoon aan te sluiten dus ik denk dat het grootste struikelblok wordt Processor of Design.

Nu vind ik beide wel belangrijk en aangezien design smaakgevoelig is kan ik jullie daarover niets vragen.

De 312 Mhz proc is snel genoeg voor route berekening en de meeste apps , maar is de 312 mhz processor ook krachtig genoeg om video af te kunnen spelen in zowel portret als landscape mode ?

Of is de 400+ mhz processor hier toch beter voor geschikt ??