Ik heb een probleem met mijn computer.
Een paar dagen geleden heb ik de desbetreffende computer aangesloten op een tft-scherm,
hij deed 't perfect. Daarna moest ik wachten op een eigen tft-scherm, ondertussen heb ik toen
extra geheugen erin in gestopt. Ook heb ik de floppy-drive aangesloten (waarvan ik niet weet of hij het doet) Toen ik mn scherm binnenkreeg hem erop aansloot en de computer opstarte kreeg ik geen beeld
Terug met de pc naar het vorig tft-tje en daar deej ie het ook niet meer...
De videokaart is nog goed! Ik heb ook nog een pci-kaart geprobeerd, maar ook daarbij kreeg ik geen beeld
Ik heb al gebrobeerd:
1. Extra geheugen eruit (zou erin moeten kunnen volgens handleiding moederbord)
2. Geluidskaart eruit
3. Batterijtje & netvoeding van bios eruit (ook cmos Jumpertje)
4. Verschillende videokaarten erin gezet
Verder weet ik ook dat in de bios stond dat de floppydrive niet als bootdrive gebruikt kan worden, maar die bios moet nu toch wel gewist zijn?
Ik hoor het wel, alvast bedankt
Een paar dagen geleden heb ik de desbetreffende computer aangesloten op een tft-scherm,
hij deed 't perfect. Daarna moest ik wachten op een eigen tft-scherm, ondertussen heb ik toen
extra geheugen erin in gestopt. Ook heb ik de floppy-drive aangesloten (waarvan ik niet weet of hij het doet) Toen ik mn scherm binnenkreeg hem erop aansloot en de computer opstarte kreeg ik geen beeld
De videokaart is nog goed! Ik heb ook nog een pci-kaart geprobeerd, maar ook daarbij kreeg ik geen beeld
Ik heb al gebrobeerd:
1. Extra geheugen eruit (zou erin moeten kunnen volgens handleiding moederbord)
2. Geluidskaart eruit
3. Batterijtje & netvoeding van bios eruit (ook cmos Jumpertje)
4. Verschillende videokaarten erin gezet
Verder weet ik ook dat in de bios stond dat de floppydrive niet als bootdrive gebruikt kan worden, maar die bios moet nu toch wel gewist zijn?
Ik hoor het wel, alvast bedankt