Toon posts:

Het openen van eps.bin bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

weet misschien iemand op welke manier ik eps.bin bestanden kan openen in adobe illustrator CS? eps bestanden zijn geen probleem, maar op de website van de drukkerij krijg ik voor enkele cdlabel templates alleen eps.bin bestanden voorgeschoteld, deze bevinden zich allereerst in een zipfile.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 11:31

Freelance

(...)

.bin kunnen verschillende dingen zijn.

Je kan hem proberen te mounten in daemon tools, als dat werkt is het image..

edit:

probeer hem 's te renamen naar .eps? Hij is waarschijnlijk geexporteerd voor de Mac

[ Voor 18% gewijzigd door Freelance op 17-01-2006 22:40 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Verwijderd

Topicstarter
dank je voor je reactie. ik zal dat programma eens checken, maar ik zie bij dit eps.bin bestand de relatie niet tussen een bin/cue file (zoals vaker gebruikt wordt bij cd's) en hetgeen waar ik naar op zoek ben, gewoon een werkend eps template bestand om een cd label in te ontwerpen. ik weet niet of dit normaal is in de designwereld, dat eps bestanden downloadbaar gesteld worden met .bin erachter.

Verwijderd

Topicstarter
Freelance schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:05:
.bin kunnen verschillende dingen zijn.

Je kan hem proberen te mounten in daemon tools, als dat werkt is het image..

edit:

probeer hem 's te renamen naar .eps? Hij is waarschijnlijk geexporteerd voor de Mac
ik heb het bestand gerenamed naar EPS formaat:

in adobe photoshop:

Could not complete your request because the parser module cannot parse the file.

in adobe illustrator:

"voorbeeld.eps" is in an unknown format and cannot be opened.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Je zoekt dus de juiste software bij het bestand :)

Webdesign & Graphics > Software Algemeen

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik vermoed dat het een binhex file is. Bekijk 'ns de eerste regel van het bestand. Als er iets staat als "(This file must be converted with BinHex 4.0)", dan weet je het zeker. Decoderen kan o.a. met Stuffit Expander.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
helemaal gelukt met Stuffit Expander! Bedankt voor jullie tijd en moeite! :) Deze mag op slot.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:08:
helemaal gelukt met Stuffit Expander! Bedankt voor jullie tijd en moeite! :) Deze mag op slot.
Graag gedaan :). Even voor de goede orde, aangezien je hier nieuw bent (welkom trouwens :P): opgeloste topics gaan hier niet op slot. Ze zakken vanzelf weg in de listing. Alleen als er wat mis mee is, dan gaat een topic op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1