[X-Lite] XS4ALL Voip inkomen gebruiken, Voipbuster uitgaand?

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05
Ik heb sinds kort een gratis Voip nummer bij XS4ALL, en dit werkt perfect voor inkomende oproepen, goede geluidskwaliteit etc.

Helaas is het nog niet mogelijk uitgaande gesprekken te voeren hiermee, en hiervoor wou ik dan ook graag een SIP Verbinding met Voipbuster voor gebruiken.

Het leek me juist om mijn gegevens in te voeren als 2e SIP Proxy, en hiermee het gesprek te starten binnen X-Lite. Helaas werkt dit niet.

Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?

• Kvn
Goed, heb nu een externe lijn werkend via Voipstunt ( ook goed ;) ) maar nu moet ik constant
nog 31 ervoor zetten. Is er een handige manier om een nummer als 0118555555 naar 31118555555 om te vormen?

• Kvn
Schopje?

Verwijderd

X-lite heeft hier geen functie voor, je moet met dit programma altijd het gehele nummer vormen... Volgensmij is het wel te doen als je een asterisk server opzet, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Is ook een beetje omslachtig om alleen 0 in 0031 om te zetten... :/

• Kvn
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:50:
X-lite heeft hier geen functie voor, je moet met dit programma altijd het gehele nummer vormen... Volgensmij is het wel te doen als je een asterisk server opzet, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Is ook een beetje omslachtig om alleen 0 in 0031 om te zetten... :/
Hmja, dan word het toch Asterisk proberen denk ik, ik wil er meerdere toestellen mee gebruiken toch uiteindelijk :)