Toon posts:

MSN afsluiten wanneer outlook draait

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik MSN en Office Outlook. Wanneer ik beide programma's aan heb staan en ik wil msn af sluiten krijg ik de melding:

"Andere toepassingen maken gebruik van MSN Messenger. Je kunt MSN Messenger pas afsluiten als ook de andere toepassingen zijn afgesloten. Mogelijke toepassingen zijn Outlook, Outlook Express, MSN, MSN explorer, Internet Explorer en Three Degrees."

Ik heb hier al op gezocht maar de problemen die worden geschetst gaan veelal over het integreren van de contactlijst in Outlook Express.

Heeft iemand een idee hoe ik MSN af kan sluiten zonder eerst Outlook af te moeten sluiten?

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-08 20:25
Dat probleem heb ik ook last van, ik meld me dan maar gewoon af en sluit msn af met de taskmanager

Verwijderd

oef..ik dacht al dat ik de enige was met dat probleem

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:00
Even googlen leverde dit op :
If you're using the regular Outlook, go to its Tools > Options. Click the Other tab and uncheck the box in front of "Enable Instant Messaging in Microsoft Outlook".

Hoe het precies in het Nederlands heet weet ik niet, maar hiermee moet het lukken.

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 23:36
whoot eindelijk!! :)

Voor de Nederlandse versie van Outlook:
Extra>>Opties>>Overige>>haal het vinkje weg bij "Infolabel bij persoonsnamen inschakelen"

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.