Toon posts:

Geluid direct naar Ontvanger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Klein vraagje...

Nu is het zo dat als je bijv. een .mp3 wilt laten horen aan iemand anders via internet, je een microfoon moet gebruiken. (niet dat ik dat niet heb). Zo moet je je microfoon dicht bij je speakers houden, en dit levert ook wel eens problemen op als je een headset hebt.
Nu is de vraag of er een programma is om dat geluid direct aan de ontvanger over te laten brengen, dus dat je je microfoon niet meer dicht bij de speakers hoeft te zetten e.d..

Kan zoiets?

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 21:35
Gewoon het bestand sturen?
Op een webserver zetten die de MIME-types zo heeft staan dat het gestreaamd word?
Winamp Shoutcast(internet radio) ?

zoveel of begrijp ik je nou compleet verkeerd :?

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
Kennen jullie bijv. Teamspeak? Een programma waarmee je met andere mensen in tegelijk kan praten.
als je bijv. iets gewoon zuiver wilt laten horen, kan je het dan zonder het bestandje te sturen? "sv3n, snappie?"

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:55:
Kennen jullie bijv. Teamspeak? Een programma waarmee je met andere mensen in tegelijk kan praten.
als je bijv. iets gewoon zuiver wilt laten horen, kan je het dan zonder het bestandje te sturen? "sv3n, snappie?"
ok dan snapte ik het wel goed, je wilt gewoon het bestand stream naar de ander, kijk eens naar shoutcast, daarmee kun je een een server maken die mp3's kan streamen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Shoutcast :)

Last.fm
Films!